max.rychlost....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

BH motor píše:
Kornout píše:Maj ty brzdy prachovky na pístcích?
Co jsem viděl od Mariana tak neměly a pro denní ježdění to považuju jako podstatný nedostatek.
Když už velký brzdy, tak bych tam dal z R32.
tak to asi lentak nezozenies. Mam jedni doma, chlap mi za ne daval 25000 a dajak som ich nedal. Na oktavku a golfa stacia bohate 312mm brzdy a ked tam das tarox liatinove kotuce tak je to dostacujuce. Prachovky nema ani brembo racing a ani AP racing. Bud chces seriu a uspkojis sa alebo chces silu a nieco ospravedlnis. Ani d2 ani mari ani alcon nema prachovky
Loni jsem jedny R32 dohodil Michalovi a teď bych asi mohl mít další.
Hele bez těch prachovek, jak to dlouho vydrží, než to začne reznout? Viděl jsem kolikrát protrženou prachovku a orezlý pístek který zůstával vyset.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Ja s ap racing beham rok aj pol a nic sa nedeje. je to nejaky nehrdzavejuci matros. Mari design to iste. Audi s8 2 kusy behaju jdna rok jedna dva a pol a funguju obe. a ludia to nemaju na vikend ale deru to kazdy den
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

když už je řeč o brzdách jaký brzdy jsou nejlepší na audi s4 b5?
Sériovky nevydržej vůbec nic.Všichni doporučujou MOV´IT ale 90tisíc kč jenom za předek mi příde dost.Kterej výrobce má nejlepší poměr výkon/cena?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Uz ked je tu rec o brzdach, musim prispiet aj ja svojou troskou do mlyna... podla mna riesit na platforme G4 (Skoda, VW) brzdy sposobom 4,8 a neviemkolko piestikov je plytvanie peniazmi. Ako uz Brano podotkol, na Golfa a Octu brzdy z RS stacia bohate... sam mam prerobene FN-III na 312mm Zimmermann a zadok z G4 R32 (detto co ORS) a brzdi to nehorazne... ked spustim okno a dupnem brzdu v 100 km/h tak sa proste kolesa zablokuju (pocut to). Kotuce aj dosticky dostavaju zabrat a zatial najmensi problem (samozrejme k opotrebeniu dochadza, tomu sa nikto nevyhne), ziadne krutenie kotucov pri brzdeni z vyssich rychlosti ani hadzavost naboja. Co si treba v prvom rade uvedomit, ze ku tomu aby tie velke brzdy fungovali ako maju treba zabezpecit trakciu kolies a to min. 2 sposobmi (najlepsie oba):
1. dostatocne siroke kolesa s kvalitnou zmesou a dezenom - ja mam GY Eagle F1 GSD3 gumy v rozmere 225/45/R17
2. dostatocne pevne ulozenie ramien napravy - ja mam komplet ulozenie ramien v Powerflexe
Pride mi divne ked niekto investuje 30 tisic do brzd a ma seriove ulozenie ramien a (v lepsom pripade) nejake 205/55/R16 Sava gumy alebo nieco podobneho kalibru ;)
Takisto sa treba zamysliet nad tym, ze aj ked tam mam drahe a kvalitne brzdy, nie vzdy dokazem to auto zastavit...... rozbehnut auto po okreske 200 km/h a potom dobrzdovat pred "pomalsimi" ucastnikmi cestnej premavky moze skoncit na tych nasich uzasnych cestach (plati aj na CR, v tomto to je velmi podobne) nepekne... vyjazdene kolaje a hrbolaty asfalt berie vyhodu dosiahnutu sirokymi gumami a auto poskakujuc moze skoncit v lepsom pripade v priekope ked sa stihneme vyhnut zrazke. Rychla jazda a prudke brzdenie proste s nekvalitnym povrchom nejdu dokopy.... v kombinaci s pritlacnou silou tych 4 a 8-piestikov to potom odrovnava kotuce a clovek sa nestaci divit ako mu mozu odist take kvalitne brzdy a ludia vas posielaju na psychoterapiu :D
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 10 říj 2008, 20:44, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

ja mam komplet podvozok KW, ramena, silentbloky a uloženia tiež v powerflexe, kolesa OZ a pneu yokohama parada spec II a teraz riešim brzdy.... či D2 alebo mari jan....
ete sa naskyta otazka dostupnosti nahradnych dielov ako new kotuče platinky to bude asi u D2 koplikovaniejšie ako u marijan...
vypada to že s mari su bohatšie skusenosti ako z D2 doposiaľ a auto nebude na bežne vozenie každodenne..
pripadne poznate ete nejake ine varianty brzdovych kitov?... v cenovej relácii tak do 50tis :-) ktore by sa dali aj reálne zohnať?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

de-nitro píše:když už je řeč o brzdách jaký brzdy jsou nejlepší na audi s4 b5?
Sériovky nevydržej vůbec nic.Všichni doporučujou MOV´IT ale 90tisíc kč jenom za předek mi příde dost.Kterej výrobce má nejlepší poměr výkon/cena?
daj si tam brzdy s rs 4 ak tam nemas viac ako 350 ps. ked ti je malo daj si na predok s RS6 a bude ti dost. Neporovnavaj to s mojou ku..ou ta tam ma nalozene asi troska viac. (noteeth)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já dnes dojížděl ve 180km/h golfa co jel tak 130km/h a ten debil vietnamec co to řídil asi o mě neměl ani páru a zakáp mi to, no ABS kopalo jak zběsilý, ale ty moje 288ky to statečně ubrzdily :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for Kornout...ty R32 brzdy, co bys měl mít, budou k prodeji? :D
Bez kouře není legrace.
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

Obrázek
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Co tam je za prevodovka?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Golf 5, r.2008, 1,9tdi pôvodne 105k, bolo to este so starou 5.st.prevodovkou, turbo a čip robil Braňo BH motor, je tam niečo cez 180k... Teraz je tam 6.st.prevodovka, ale auto už aj tak nejazdí, dostal to blbec do ruky...

Obrázek
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Co uz ho stihol rozbit :? :(
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Hej, debil jeden
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Lubomt: ale buď ti to feest premeriavalo alebo neviem.
Na octavii 2 1,9 tdi pri 4600 ot som dal okolo 220 tachometrových , a na o1 4600 ot sa rovná 210 tachometrových - čo je v prvom prípade tak 207 realnych a v druhom 200 - podľa GPS.
Myslím že je tam tá istá prevodovka ( koncový prevod u oboch je 3,389 a 5 ťka - O1 0,756 a O2 tuším 0,744)
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

lubomt píše:Hej, debil jeden

hele na tom obrazku... proc tam jsou benzinove budiky ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“