Stránka 26 z 28
Napsal: 09 říj 2008, 18:34
od Kornout
BH motor píše:Kornout píše:Maj ty brzdy prachovky na pístcích?
Co jsem viděl od Mariana tak neměly a pro denní ježdění to považuju jako podstatný nedostatek.
Když už velký brzdy, tak bych tam dal z R32.
tak to asi lentak nezozenies. Mam jedni doma, chlap mi za ne daval 25000 a dajak som ich nedal. Na oktavku a golfa stacia bohate 312mm brzdy a ked tam das tarox liatinove kotuce tak je to dostacujuce. Prachovky nema ani brembo racing a ani AP racing. Bud chces seriu a uspkojis sa alebo chces silu a nieco ospravedlnis. Ani d2 ani mari ani alcon nema prachovky
Loni jsem jedny R32 dohodil Michalovi a teď bych asi mohl mít další.
Hele bez těch prachovek, jak to dlouho vydrží, než to začne reznout? Viděl jsem kolikrát protrženou prachovku a orezlý pístek který zůstával vyset.
Napsal: 09 říj 2008, 19:01
od BH motor
Ja s ap racing beham rok aj pol a nic sa nedeje. je to nejaky nehrdzavejuci matros. Mari design to iste. Audi s8 2 kusy behaju jdna rok jedna dva a pol a funguju obe. a ludia to nemaju na vikend ale deru to kazdy den
Napsal: 10 říj 2008, 10:09
od de-nitro
když už je řeč o brzdách jaký brzdy jsou nejlepší na audi s4 b5?
Sériovky nevydržej vůbec nic.Všichni doporučujou MOV´IT ale 90tisíc kč jenom za předek mi příde dost.Kterej výrobce má nejlepší poměr výkon/cena?
Napsal: 10 říj 2008, 11:52
od subz3ro_tdi
Uz ked je tu rec o brzdach, musim prispiet aj ja svojou troskou do mlyna... podla mna riesit na platforme G4 (Skoda, VW) brzdy sposobom 4,8 a neviemkolko piestikov je plytvanie peniazmi. Ako uz Brano podotkol, na Golfa a Octu brzdy z RS stacia bohate... sam mam prerobene FN-III na 312mm Zimmermann a zadok z G4 R32 (detto co ORS) a brzdi to nehorazne... ked spustim okno a dupnem brzdu v 100 km/h tak sa proste kolesa zablokuju (pocut to). Kotuce aj dosticky dostavaju zabrat a zatial najmensi problem (samozrejme k opotrebeniu dochadza, tomu sa nikto nevyhne), ziadne krutenie kotucov pri brzdeni z vyssich rychlosti ani hadzavost naboja. Co si treba v prvom rade uvedomit, ze ku tomu aby tie velke brzdy fungovali ako maju treba zabezpecit trakciu kolies a to min. 2 sposobmi (najlepsie oba):
1. dostatocne siroke kolesa s kvalitnou zmesou a dezenom - ja mam GY Eagle F1 GSD3 gumy v rozmere 225/45/R17
2. dostatocne pevne ulozenie ramien napravy - ja mam komplet ulozenie ramien v Powerflexe
Pride mi divne ked niekto investuje 30 tisic do brzd a ma seriove ulozenie ramien a (v lepsom pripade) nejake 205/55/R16 Sava gumy alebo nieco podobneho kalibru

Takisto sa treba zamysliet nad tym, ze aj ked tam mam drahe a kvalitne brzdy, nie vzdy dokazem to auto zastavit...... rozbehnut auto po okreske 200 km/h a potom dobrzdovat pred "pomalsimi" ucastnikmi cestnej premavky moze skoncit na tych nasich uzasnych cestach (plati aj na CR, v tomto to je velmi podobne) nepekne... vyjazdene kolaje a hrbolaty asfalt berie vyhodu dosiahnutu sirokymi gumami a auto poskakujuc moze skoncit v lepsom pripade v priekope ked sa stihneme vyhnut zrazke. Rychla jazda a prudke brzdenie proste s nekvalitnym povrchom nejdu dokopy.... v kombinaci s pritlacnou silou tych 4 a 8-piestikov to potom odrovnava kotuce a clovek sa nestaci divit ako mu mozu odist take kvalitne brzdy a ludia vas posielaju na psychoterapiu

Napsal: 10 říj 2008, 12:20
od Tunerko
ja mam komplet podvozok KW, ramena, silentbloky a uloženia tiež v powerflexe, kolesa OZ a pneu yokohama parada spec II a teraz riešim brzdy.... či D2 alebo mari jan....
ete sa naskyta otazka dostupnosti nahradnych dielov ako new kotuče platinky to bude asi u D2 koplikovaniejšie ako u marijan...
vypada to že s mari su bohatšie skusenosti ako z D2 doposiaľ a auto nebude na bežne vozenie každodenne..
pripadne poznate ete nejake ine varianty brzdovych kitov?... v cenovej relácii tak do 50tis

ktore by sa dali aj reálne zohnať?
Napsal: 10 říj 2008, 16:39
od BH motor
de-nitro píše:když už je řeč o brzdách jaký brzdy jsou nejlepší na audi s4 b5?
Sériovky nevydržej vůbec nic.Všichni doporučujou MOV´IT ale 90tisíc kč jenom za předek mi příde dost.Kterej výrobce má nejlepší poměr výkon/cena?
daj si tam brzdy s rs 4 ak tam nemas viac ako 350 ps. ked ti je malo daj si na predok s RS6 a bude ti dost. Neporovnavaj to s mojou ku..ou ta tam ma nalozene asi troska viac.

Napsal: 10 říj 2008, 20:10
od Kornout
Já dnes dojížděl ve 180km/h golfa co jel tak 130km/h a ten debil vietnamec co to řídil asi o mě neměl ani páru a zakáp mi to, no ABS kopalo jak zběsilý, ale ty moje 288ky to statečně ubrzdily

Napsal: 11 říj 2008, 17:24
od devonrex
for Kornout...ty R32 brzdy, co bys měl mít, budou k prodeji?

Napsal: 22 čer 2012, 13:44
od ciko
Napsal: 23 čer 2012, 12:05
od alfik
Co tam je za prevodovka?
Napsal: 23 čer 2012, 16:29
od lubomt
Golf 5, r.2008, 1,9tdi pôvodne 105k, bolo to este so starou 5.st.prevodovkou, turbo a čip robil Braňo BH motor, je tam niečo cez 180k... Teraz je tam 6.st.prevodovka, ale auto už aj tak nejazdí, dostal to blbec do ruky...

Napsal: 23 čer 2012, 17:00
od TDI tech
Co uz ho stihol rozbit

Napsal: 23 čer 2012, 17:10
od lubomt
Hej, debil jeden
Napsal: 23 čer 2012, 19:49
od Martin.D
Lubomt: ale buď ti to feest premeriavalo alebo neviem.
Na octavii 2 1,9 tdi pri 4600 ot som dal okolo 220 tachometrových , a na o1 4600 ot sa rovná 210 tachometrových - čo je v prvom prípade tak 207 realnych a v druhom 200 - podľa GPS.
Myslím že je tam tá istá prevodovka ( koncový prevod u oboch je 3,389 a 5 ťka - O1 0,756 a O2 tuším 0,744)
Napsal: 23 čer 2012, 20:38
od octavia.TDI
lubomt píše:Hej, debil jeden
hele na tom obrazku... proc tam jsou benzinove budiky ?