
... dřív bejval obvyklejší problém opačná redukce - "čistokrevnej" COM port je pro KKL (a auta do r.04) spíš výhodou - zkus kouknout třeba na aukru po KKL kabelu s COM portem, měla by to bejt otázka max. pěti stovek ... jestli to jede stejně s odpojenou váhou, tak to bude nouzák ... nejsem si teď jistej tim postupem pro přesný nastavování, něco by se z Vagu dalo orientačně zjistit i na volnoběh, ale líp asi zkusit nastavit nahrubo (někde jsem narazil na podobnej postup jako popisuješ) příp. s tim vagem podle rozdílu požad. a skut. tlaku (i když na volnoběh je to dost blízko atmosferickýmu), projet, udělat log a pak donastavit podle toho logu (za předpokladu, že je ok vše kolem podtlaku) ...
S tim mazáním bych si ale nezahrával (a možná raději tu trubku i vyměnil), turbo by mělo bejt už při montáži zalitý olejem, může se zadřít už po startu
Jo a baňka by se měla hned po nastartování zatáhnout (podtlakem), tj. přitáhnout táhlo