VM motori
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ked td pri zrychleni neprestava klepat ak sa dostane do vyssich otacok moze to byt sposobene zlym nastavenim cerpadla? ktorym z tych troch?
(vsetko ostatne som pozrel a nic - hydrostely, tlak oleja, trysky, tesnenia, piesty...)
Proste slabo klepe aj cez 2500ot/min, tak akoby mal len 1200 ot/min pri zrychleni pod zatazou (podobny zvuk).
Comu je najlepsie skusit pridat alebo ubrat?
(vsetko ostatne som pozrel a nic - hydrostely, tlak oleja, trysky, tesnenia, piesty...)
Proste slabo klepe aj cez 2500ot/min, tak akoby mal len 1200 ot/min pri zrychleni pod zatazou (podobny zvuk).
Comu je najlepsie skusit pridat alebo ubrat?
záleží jestli ti taky neklepe píst do hlavy 
musíš ale ubrat pokud se ti zdá, že motor má moc kovový zvuk tedy čerpadlo musíš k bloku přiklonit, ale opravdu nepatrně, ideál si namontovat hodinky a hnout s tím na hodinkách o cca 0,2
EDIT:
co jsi s motorem dělal???
nebo se klepání objevilo z ničeho nic??
musíš ale ubrat pokud se ti zdá, že motor má moc kovový zvuk tedy čerpadlo musíš k bloku přiklonit, ale opravdu nepatrně, ideál si namontovat hodinky a hnout s tím na hodinkách o cca 0,2
EDIT:
co jsi s motorem dělal???
nebo se klepání objevilo z ničeho nic??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
skor to zacalo postupne, je tam trochu upravene vyfukove potrubie, viac priechodzi vyfuk, mozno rozladene cerpadlo (okrem predvstreku) - skusal som tomu pridat trochu koni, o 2-3 otacky som pridal na wastegate lebo boli makke hadice pri otackach a auto lenive
skusal som aj vyhodit RJ (najprv neklepal, po case zacal aj bez RJ), potom som tam dal K&N sisku ale dal som po case do pov. stavu. Zdvihatka to ma pevne, tycky pocas behu motora drzia a necitit v nich ziadnu volu
Moze to byt ozaj predvstrekom? nedokaze si to RJ uregulovat taketo male rozpetie ked ma vstupy z polohy kluky a plynoveho pedalu? nerad by som sa stym hral ked netreba, nemam ziadne hodiny
Piesty do hlav to nebudu, je tam nove tesnenie ake ma byt (0.42 mm) a hlavy zbrusovane neboli
A nevyzera to na kovovy zvuk, je to ako ked sa chces na 4 rozbehnut z 1200 ot, taky zvuk, ale aj pri vyssich ot.
skusal som aj vyhodit RJ (najprv neklepal, po case zacal aj bez RJ), potom som tam dal K&N sisku ale dal som po case do pov. stavu. Zdvihatka to ma pevne, tycky pocas behu motora drzia a necitit v nich ziadnu volu
Moze to byt ozaj predvstrekom? nedokaze si to RJ uregulovat taketo male rozpetie ked ma vstupy z polohy kluky a plynoveho pedalu? nerad by som sa stym hral ked netreba, nemam ziadne hodiny
Piesty do hlav to nebudu, je tam nove tesnenie ake ma byt (0.42 mm) a hlavy zbrusovane neboli
A nevyzera to na kovovy zvuk, je to ako ked sa chces na 4 rozbehnut z 1200 ot, taky zvuk, ale aj pri vyssich ot.
A Ty se divíš, upravil jsi, co jsi viděl, takže jsi to celé "rozmrdal"..Jak se má kdo chytit čeho, když neví z jakého stardartu má vycházet? Poslechni předřečníky, uber fora a zkontroluj vstřiky , popřípadě čerpadlo. Ale musíš mít aspoň něco správně..Upravovat se dá pouze motor, který je v seriovém provedení v perfektním stavu, udělat jednu úpravu, vyzkoušet, ověřit, popřípadě zaznamenat původní stav aby člověk věděl, z čeho vycházel, kdyby nastal problém..Obdivuji stvořitele - upravím všechno co vidím a pak , jéje ono to nefunguje..Honit koně není žádná sranda, kolikrát se pěkně splaší a utečou.. Nic ve zlém, ale je to tak. 
nepropadat panice...
nepropadat panice...
no ved prave ten pretlakovy korektor neviem ako nastavit, podla coho tam zvolit ten-ktory sklon (na tom kuzele)?
nastavenie z vyroby nejako nefunguje (tam kde je vydrata ciarka). vtedy to proste klepe, netaha, pri pridani plynu dost zadymi. Treba tomu skor pridat (t.j. nastavit miernejsi sklon pootocenim toho kuzela) alebo ubrat (strmsi sklon)?
teda predpokladam ze ten ventilek vo vnutri cerpadla, co sa opiera o kuzel pusti tym viac paliva cim je viac povytiahnuty
s tym srobom pod zaslepkou sa asi len doladuje volnobeh
nastavenie z vyroby nejako nefunguje (tam kde je vydrata ciarka). vtedy to proste klepe, netaha, pri pridani plynu dost zadymi. Treba tomu skor pridat (t.j. nastavit miernejsi sklon pootocenim toho kuzela) alebo ubrat (strmsi sklon)?
teda predpokladam ze ten ventilek vo vnutri cerpadla, co sa opiera o kuzel pusti tym viac paliva cim je viac povytiahnuty
s tym srobom pod zaslepkou sa asi len doladuje volnobeh
