VM motori

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..neviem ci som si nevsimol ale nedozvedel som sa ake si tam dal turbo nakoniec .. :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

pokial viem tak multikara ma motor iveco sofim
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já měl za to, že první multicar byla kopie Mb a ta nová nějaký VW?
nepropadat panice...
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

M26 má iveco ,VW a VM ko
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

Trochu zmenim temu,
Mate niekto kratky navod ako spravne nastavit mech. cerpadlo na tychto motoroch? (bosch VE) a co vsetko sa da na nich nastavit?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

predstrek bohatost paliva a obohacovac pre turbo
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

ked td pri zrychleni neprestava klepat ak sa dostane do vyssich otacok moze to byt sposobene zlym nastavenim cerpadla? ktorym z tych troch?
(vsetko ostatne som pozrel a nic - hydrostely, tlak oleja, trysky, tesnenia, piesty...)

Proste slabo klepe aj cez 2500ot/min, tak akoby mal len 1200 ot/min pri zrychleni pod zatazou (podobny zvuk).

Comu je najlepsie skusit pridat alebo ubrat?
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

záleží jestli ti taky neklepe píst do hlavy :)

musíš ale ubrat pokud se ti zdá, že motor má moc kovový zvuk tedy čerpadlo musíš k bloku přiklonit, ale opravdu nepatrně, ideál si namontovat hodinky a hnout s tím na hodinkách o cca 0,2

EDIT:

co jsi s motorem dělal???

nebo se klepání objevilo z ničeho nic??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

skor to zacalo postupne, je tam trochu upravene vyfukove potrubie, viac priechodzi vyfuk, mozno rozladene cerpadlo (okrem predvstreku) - skusal som tomu pridat trochu koni, o 2-3 otacky som pridal na wastegate lebo boli makke hadice pri otackach a auto lenive

skusal som aj vyhodit RJ (najprv neklepal, po case zacal aj bez RJ), potom som tam dal K&N sisku ale dal som po case do pov. stavu. Zdvihatka to ma pevne, tycky pocas behu motora drzia a necitit v nich ziadnu volu

Moze to byt ozaj predvstrekom? nedokaze si to RJ uregulovat taketo male rozpetie ked ma vstupy z polohy kluky a plynoveho pedalu? nerad by som sa stym hral ked netreba, nemam ziadne hodiny

Piesty do hlav to nebudu, je tam nove tesnenie ake ma byt (0.42 mm) a hlavy zbrusovane neboli

A nevyzera to na kovovy zvuk, je to ako ked sa chces na 4 rozbehnut z 1200 ot, taky zvuk, ale aj pri vyssich ot.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

dal by som skontrolovat vstreky a nastavil cerpadlo a musi to frcat
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

hosi nemate praktickejsiu radu (t.j na co sa pytam)

rady typu skrab si lavou nohou prave ucho prave nehladam
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A Ty se divíš, upravil jsi, co jsi viděl, takže jsi to celé "rozmrdal"..Jak se má kdo chytit čeho, když neví z jakého stardartu má vycházet? Poslechni předřečníky, uber fora a zkontroluj vstřiky , popřípadě čerpadlo. Ale musíš mít aspoň něco správně..Upravovat se dá pouze motor, který je v seriovém provedení v perfektním stavu, udělat jednu úpravu, vyzkoušet, ověřit, popřípadě zaznamenat původní stav aby člověk věděl, z čeho vycházel, kdyby nastal problém..Obdivuji stvořitele - upravím všechno co vidím a pak , jéje ono to nefunguje..Honit koně není žádná sranda, kolikrát se pěkně splaší a utečou.. Nic ve zlém, ale je to tak. :)
nepropadat panice...
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

jericho pekne pises (tiez nerad pridavam stada koni)
ale mate niekto kratky navod ako spravne nastavit mech. cerpadlo na tychto motoroch?
(Nie vymontovat a dat to niekde spravit)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

:) Jestli ti auto chytne a běží na volnoběh, sleduj co jde z výfuku..právě je problém, zda to ostatní je jak má být. Napíšu všeobecný "návod".., ale ten se tu již psal.Jestli to běží na volnoběh a bíle pokuřuje, má to dobrou kompresi a dobrý předvstřik, tak nad hlavou čerpadla je šroub na šroubovák zajištěný matkou /13/ a plombou. Tak jej odjisti a otáčej doprava, budou se ti pomalu zvedat otáčky, a pamatuj si kolik jsi otáček otočil, já si pamatuji vždy půl otáčky, protože je to dost citlivé.Pak zkus přidat co motor dělá, /jakmile ti bude špatně spadávat z otáček, trochu uber/, kouř z výfuku by měl ztmavnout nebo dokonce zmizet /na volnoběh/. Po přidání plynu by měl motor zakouřit lehce černě.Volnoběh si našteluješ dorazem u páky nebo vzadu za čerpadlem u vahadla..Nevím, co tam máš za typ. Nic moc jiného s čerpadlem nevyvedeš, pouze přetlakový korektor zkontrolovat, kolik přidá při natlačení turba nafty.
nepropadat panice...
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

no ved prave ten pretlakovy korektor neviem ako nastavit, podla coho tam zvolit ten-ktory sklon (na tom kuzele)?

nastavenie z vyroby nejako nefunguje (tam kde je vydrata ciarka). vtedy to proste klepe, netaha, pri pridani plynu dost zadymi. Treba tomu skor pridat (t.j. nastavit miernejsi sklon pootocenim toho kuzela) alebo ubrat (strmsi sklon)?

teda predpokladam ze ten ventilek vo vnutri cerpadla, co sa opiera o kuzel pusti tym viac paliva cim je viac povytiahnuty

s tym srobom pod zaslepkou sa asi len doladuje volnobeh
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“