Stránka 27 z 52

Napsal: 11 říj 2012, 16:21
od Werd
Muze me prosim nekdo odborne vysvetlit jak je mozne ze s diodou udajne spotreba klesne a ne stoupne kdyz je do jednotky posilana informace o plnem prutoku ? Diky

Napsal: 11 říj 2012, 16:53
od slovacek.milos
Werd píše:Muze me prosim nekdo odborne vysvetlit jak je mozne ze s diodou udajne spotreba klesne a ne stoupne kdyz je do jednotky posilana informace o plnem prutoku ? Diky
není to vždy ale zvýšením výkonu motoru klesne měrná spotřeba při normální jízdě ;)

Napsal: 11 říj 2012, 17:07
od Werd
Tomu nerozumim - tim ze das jednotce info ze filtrem proteka max mnozsti vzduchu prece nezvysujes vykon motoru - to musi byt vice faktoru

Napsal: 11 říj 2012, 17:42
od stres3d
podle me tutim se ti spotreba nemeni. jedine ze by si to vymenil za spatnou vahu ktera ukazuje kraviny a pak se ti treba vic nafukuje turbo (na originalni hodnoty) a timpadem je motor efektivnejsi pri spalovani paliva. Napr takovej powerbox spotrebu snizuje - je to zpusobeni tim ze se ti rozhodi kalibrace cerpadla - casovani. Strika ti to pak v jinej okamzik a pokud si to nastavis inteligentne a nejezdis na plynu cihla tak to snizi o pul litru pohoda. Pri cipu sem pri uprave casovani ziskal pri stejnym mnozstvi pocitove (nemam jak merit) lepsi zatah (v castecny zatezi). Takze jedu pri min plynu vyssi rychlosti (pri udrzovani staly rychlosti). :)

Napsal: 11 říj 2012, 18:38
od slovacek.milos
Werd píše:Tomu nerozumim - tim ze das jednotce info ze filtrem proteka max mnozsti vzduchu prece nezvysujes vykon motoru - to musi byt vice faktoru

no pokud to začneš titěrně probírat tak to nedělej v tématu maf of za dvě koruny, to je řešení pro socky

ale výměna nové váhy za 5OOO a to je někde jinde ;)


stěma faktorama to máš tak že když sešlápneš plyn na podlahu a na váze máš 15O tak se auto neutáhne ani do kopce tak co se týče jízdy v tomto případě jsou ti faktory na faktory (crazy)

Napsal: 26 říj 2012, 12:44
od losmiros
hoj
zkousim pokusy na 81kW a furt mi to nejak nejede
vahu mam Bosch

dam jednu diodu, od 3000 ot leti jak formule hodnota od 3tis 1275mg)

dam 2 diody (1275 mg na volnobeh a postupne se zmensuje) tak nic moc, a 3diody skoro jako bez vahy

jsem se chtel zeptat jestli nahodou nekdo to nema vyzkouseny na 81kW nejakou kombinaci...
bych si pral aby mi to jelo jak s jednou diodou od 3tis ot v celem pasmu:-)

Napsal: 26 říj 2012, 12:55
od Frenzy
Mám vyzkoušený podle logů, že na 66kw funguje líp 5K odpor, než dioda - na váze pierburg dávaj stejnou hodnotu (téměř 850). S diodou klesá požadavek asi o 400 otáček dřív, odpor drží hodnotu dýl :)

Napsal: 27 říj 2012, 09:06
od aligi
neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?

Napsal: 27 říj 2012, 11:43
od stres3d
aligi píše:neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?
ano da - prerusis kabel se signalem das tam stejnou diodu jako na vahu do serie a razem ti to udela 0,2-0,3bar vic

Napsal: 27 říj 2012, 15:37
od aligi
stres3d píše:
aligi píše:neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?
ano da - prerusis kabel se signalem das tam stejnou diodu jako na vahu do serie a razem ti to udela 0,2-0,3bar vic
a neodfaci to turbo? btw neviem ktory kabel je tam na signal a vlastne ktore kable mam prepojit s diodou

Napsal: 27 říj 2012, 16:07
od stres3d
aligi píše:
stres3d píše:
aligi píše:neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?
ano da - prerusis kabel se signalem das tam stejnou diodu jako na vahu do serie a razem ti to udela 0,2-0,3bar vic
a neodfaci to turbo? btw neviem ktory kabel je tam na signal a vlastne ktore kable mam prepojit s diodou
to uz je tvuj boj kdyz vymejslis takovy picoviny, ale wg turbo by to melo dat ale zadny jizdy plnej plyn hodinu v kuse. Otazka je jestli se ti vubec nafoukne bez jakyhokoliv tuningu

Napsal: 05 lis 2012, 12:06
od Brawl
Frenzy píše:Mám vyzkoušený podle logů, že na 66kw funguje líp 5K odpor, než dioda - na váze pierburg dávaj stejnou hodnotu (téměř 850). S diodou klesá požadavek asi o 400 otáček dřív, odpor drží hodnotu dýl :)
A čím docílím toho odporu 5K, když ne diodou. Otázka není záměrem rejpání, jen tomu nerozumím, a tak se ptám?

Napsal: 05 lis 2012, 12:21
od Frenzy
Brawl píše:
Frenzy píše:Mám vyzkoušený podle logů, že na 66kw funguje líp 5K odpor, než dioda - na váze pierburg dávaj stejnou hodnotu (téměř 850). S diodou klesá požadavek asi o 400 otáček dřív, odpor drží hodnotu dýl :)
A čím docílím toho odporu 5K, když ne diodou. Otázka není záměrem rejpání, jen tomu nerozumím, a tak se ptám?
Klasickej odpor (rezistor) s odporem 5000 ohmů :) Seženeš ho v každým elektru a víc, jak korunu, za něj určitě nedáš.

Napsal: 19 pro 2012, 18:08
od p.s.
tak dnes sem chtěl poléčit diodou bav 21 seata cordobu vario 1,9 tdi 66kw 1999 váha bosch šoup sem diodu mezi piny 4a5 a jak sem to natočil houpalu to volnoběhem nahoru dolů a nák se jí nechtělo jít za plynem jak sem vytáh diodu vše o.k říkal sem si asi divoká dioda skusil sem jinou a stejnej problém diody sou o.k a na diodě ůbytek asi 0,5V
věděl by někdo proč se tomu nechce :?
o jéééé já už asi vím já hlava prázdná zapoměl odstavit EGR (LOL)

Napsal: 19 pro 2012, 18:13
od slovacek.milos
blbá otázka nedals diodu naopak??

já už těch diod pár spotřeboval protože socky nemají na váhu a vždy to zabralo

a dobře jsi se podíval na čísla nepropojils 1 2 pin :?