EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

F42 pojistka bude buď klapka KO nebo ventilátor nebo vedení k nim
AMartyn
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 čer 2008, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od AMartyn »

jinak pokud by někdo chtěl,mám také 2ks...přesné z 5mm železa...udělané na CNC...tudíš pokud někdo chcete,přenechám jednu za 50kč plus poštovné :)

Nejlepší je na tom,dnes jsem rozdělal z části ERG...a byl čistý...odpojil jsem baterku...
po znovuzapnutí klíče se mě rozsvítil na palubovce volantek,vykřičník v závorce s vlnovkou,moc kontolek...budu muset nechat napíchnout auto,upravit ERG a smazat paměť závad...krom toho se podívat na další věci...ať je to v cajku :)
Seat Leon II - 2.0 TDi PD - 103kw r.v. 2005
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Co Egr a zima.Je lepší teď na zimu EGR zapojit nebo nechat odpojen?
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
jozzo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 12 čer 2010, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozzo »

ja na leto ho odpájam-zaslepím hadičku,na zimu zapojím-hadičku nasuniem späť do EGR,skôr sa ohrieva motor,po naštartovaní má kľudnejší chod
Seat Leon 1,9 TDI,66 kw,AGR,rok 2000
kodyijak
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 led 2008, 22:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodyijak »

Tomas.cz píše:U AGR je to bez problémů, jestli chceš tak tam záslepku dej, ale ani není třeba, hlavně zaslepit ten podlak do ventilu. Jak se ventil nebude pohybovat tak nebude důvod aby z něj po čase začal týct olej ven ;)

Proč u AGR se nemusí dávat záslepky, ale jenom stačí zaslepit podtlakovou hadičku?? díky
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Protože záslepky se tam dávají "pro jistotu". Někdy sedlo ventilu nemusí těsnit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

Tak vyžkoušeno. Octavia 1 tour r.v 2010 1.9tdi 74kw s elektronickou škrtící klapkou nepozná že je egr ventyl zaslepenej. 8) :havaj:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolik km si to zkoušel? Ani v paměti závad nic?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5108
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Gambller píše:Tak vyžkoušeno. Octavia 1 tour r.v 2010 1.9tdi 74kw s elektronickou škrtící klapkou nepozná že je egr ventyl zaslepenej. 8) :havaj:
No,jak píše Tomas,kolik jsi už najel?Do 100km se musí rozsvítit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

JJ (wallbash) máte pravdu, dneska cestou do práce se rozsvítila. takže nic. škoda. Najel sem stim cca 25km bez rozsvícení.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

:roll:
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

mna zaujima ci sa neotvara EGR aj ked prudko pustim plyn po akceleracii zeby ten tlak prebehol do sania, ale ked nema skrtiacu klapku tak asi nie
Mercdes C cdi
octavia66kw
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 12 zář 2010, 10:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Letohrad

Příspěvek od octavia66kw »

P.e.p.i.n píše:
live 69 píše:Žádnej ubytek výkonu, problém se spotřebou nic??? A hadičku nechal zapojenou jo?? Jen dal přepážku a jezdí OK??
Jo dal tam jenom ten plech a hadićku normálně nechal...spotřeba 7.5l-8.5l jako předttim...
???? tak to mi rekni jak jezdis!! s oktavkou za 7,5 litru ??? to dokaze jen borec! (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5108
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

octavia66kw píše:
P.e.p.i.n píše:
live 69 píše:Žádnej ubytek výkonu, problém se spotřebou nic??? A hadičku nechal zapojenou jo?? Jen dal přepážku a jezdí OK??
Jo dal tam jenom ten plech a hadićku normálně nechal...spotřeba 7.5l-8.5l jako předttim...
???? tak to mi rekni jak jezdis!! s oktavkou za 7,5 litru ??? to dokaze jen borec! (LOL)
I takový jsou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

zdarec bando,dojela mi jedna okta , 81kw (AHF) , tahlo to jak hodne vyjezdene SDI , turbo svistelo dobre , filtr sani ok , ale po sundani EGR jsem sebou malem sekl , od ted zaslepuju pokazde , do sani dirka tak s bidou na malicek a na stenach sani i ventilu kybl humusu , viz foto... ;) po vycisteni je to TDI... :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“