

Moderátoři: šulda, Moderátoři
to turbo bude mím blbý spodek..no blbý...bude asi stejný jako TDS,takže kopanec kolem 2500ot.bjukemen píše:..to je sice pravda, ale ma to doma a za skusku clovek nic neda)
ps: zahranicne projekty niesu ani jeden s variable turbom, takze zase by som netvrdil ze iba ono je jednina cesta
No to musíš přeci vědět sám,když na malinkým sériovým turbu je "kopanec" v 2000ot ...tak v jakých otáčkách bude naběh při takovým obru.....Spíš by jsi měl být rád,že jsme Ti ušetřili penízebjukemen píše:..mne pri terjasom naladeni s elektrikou a seriovym turbom mi to zatahuje od cca 2000 ot. nieje to zase take zle, jasne ze to nieje variabline turbo a kopanec (to je zase smrt pre spojku) ale zeby to bolo mrtve to nie, poladil som kus tu hlavu cerpadla aj predvstrek a je to solidne..ale ja zase nelamem palicu nad tym ze to nepojde,myslim ze to bude lepsie ako s povodnym turbom a niekto musi vyskusat aj inu alternativu ako vyskor som cakal ze napisete do toho, nie vyserte sa na to
Je to obtok a tam moc velké EMP nebude.mev1 píše:No tak teda do toho, uvidis jak se to bude chovat, pak dej vedet na jakem si tlaku a jake je pri tom tlaku EMP (tlak vyfukovych plynu) a jaky je nabeh to by me zajimalo...
V úterý ji budu konečně montovatmev1 píše:to Oldaf: Ahoj tak co ta keramika už to máš na autě? jak se chová? Chystám se ji taky dávat tak bych rád věděl jak se chová oproti klasice díky.
Tak keramika je na autě. Namontoval jsem ji do E39 s novým setrvákem z omegy a s novým přítlačákem také z omegy. Dosedací plochu na setrváku co na ní dosedá přítlačák jsem na magnetce ubral o 0,8mm kvůli zvýšení přítlaku. Rozjezdy pod 1500 otáček jsou takový že to v autě zadrnčí, je potřeba se rozjíždět s vyššíma otáčkama, pak to je ok. Jde jen o to naučit se s tím jezdit. Dal jsem tomu dnes jen asi 50km a zatím žádnej prokluz ani při tlaku 2,1bmev1 píše:tak to jo, no tak dej pak prosím vědět jak se to chová v provozu