max.rychlost....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

O1 TDi 66kW AGR, vstřiky sprint 764, kat off, egr off, 19" kola, 205km/h tacho po rovině, z mírného kopečka 220 tacho
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

A6 3,0tdi 19" kolá, kratšia rovinka do jemného kopca, bohužiaľ, už som musel brzdiť pred prudkou zákrutou :P

Obrázek
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

[quote="lubomt"]A6 3,0tdi 19" kolá, kratšia rovinka do jemného kopca, bohužiaľ, už som musel brzdiť pred prudkou zákrutou :P

Obrázek[/quotpekne a vykon este stale taky ako mas v profile?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Mozno malo vyssi kvoli velkemu intercooleru (315k bolo s origo malymi), doladene to stale nie je, ujovi Braňovi sa nechce :-)
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

som zvedavy na kolko ti to doladi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

lubomt píše:Mozno malo vyssi kvoli velkemu intercooleru (315k bolo s origo malymi), doladene to stale nie je, ujovi Braňovi sa nechce :-)
Uff, pri prvnim cteni jsem cetl "chujovi" ... mi zamrazilo. Co je mi znamo, tak ma ted letni siestu. Lubomt, drzim palce, jsem zvedavy.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

No veď , tú siestu má už nejako dlho. Ale je pravda, teraz je na brzdenie moc teplo. Audina chladí pekne, som rád , ze som si nedal intercooler z "nakladaka" , teplota 90st sa ani nehla pri tej rychlosti. Na Passate ked idem chvilu dlhsie okolo 210, zacne stupat teplota vody, ked je vonka 30st
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
TDIzero
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 06 kvě 2010, 14:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Drnholec

Příspěvek od TDIzero »

puvodni audi a4 1.9tdi + trysky neco malo pres 230 na 15´ kolech
a aktualni Volvo V70 2.5tdi r.v.00 103kw 240+ na 16´ ale chtělo by to nějakou upravu motoru na to volvo ale nic nemuzu najit jen to načipot + možná místo trysek 502 tam dat 764 a chtelo by to nejaky lepsi turbo :) nema nekdo zkuzenost s upravou Volvo V70 2.5Tdi 5Valec 103kW motor Audi! :))
TDIzero
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 06 kvě 2010, 14:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Drnholec

Příspěvek od TDIzero »

Jo a taky sem musel zapnout topení aby mi klesla teplota :D :))
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

TDIzero píše:možná místo trysek 502 tam dat 764
Od roku 99 nahoru jsou tam trysky 73P 838 s úhlem rozprášení 160° Nejsem si jistej jestli by 764 byly nějakým extra přínosem, kromě toho že to bude víc hulit....
Větší turbo by bylo fajn, ale pokud nebude VNT tak se bude sbírat až ve velkých otáčkách a bude s tím opruz jezdit. Neznám, ani jsem nečet o nikom, kdo má funkční ovládání VNT přes řídící jednotku (nemyslím na sprosťáka mechanicky přes předělanou baňku) na MSA 15.x Volvu 2.5D/TDI.
Volvo V70 2,5D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“