Stránka 28 z 28
Napsal: 19 srp 2012, 08:37
od P.e.p.i.n
O1 TDi 66kW AGR, vstřiky sprint 764, kat off, egr off, 19" kola, 205km/h tacho po rovině, z mírného kopečka 220 tacho
Napsal: 22 srp 2012, 09:23
od lubomt
A6 3,0tdi 19" kolá, kratšia rovinka do jemného kopca, bohužiaľ, už som musel brzdiť pred prudkou zákrutou

Napsal: 22 srp 2012, 16:31
od pablo1
[quote="lubomt"]A6 3,0tdi 19" kolá, kratšia rovinka do jemného kopca, bohužiaľ, už som musel brzdiť pred prudkou zákrutou

[/quotpekne a vykon este stale taky ako mas v profile?
Napsal: 22 srp 2012, 16:45
od lubomt
Mozno malo vyssi kvoli velkemu intercooleru (315k bolo s origo malymi), doladene to stale nie je, ujovi Braňovi sa nechce

Napsal: 22 srp 2012, 17:06
od pablo1
som zvedavy na kolko ti to doladi
Napsal: 22 srp 2012, 20:09
od Forest
lubomt píše:Mozno malo vyssi kvoli velkemu intercooleru (315k bolo s origo malymi), doladene to stale nie je, ujovi Braňovi sa nechce

Uff, pri prvnim cteni jsem cetl "chujovi" ... mi zamrazilo. Co je mi znamo, tak ma ted letni siestu. Lubomt, drzim palce, jsem zvedavy.
Napsal: 22 srp 2012, 20:51
od lubomt
No veď , tú siestu má už nejako dlho. Ale je pravda, teraz je na brzdenie moc teplo. Audina chladí pekne, som rád , ze som si nedal intercooler z "nakladaka" , teplota 90st sa ani nehla pri tej rychlosti. Na Passate ked idem chvilu dlhsie okolo 210, zacne stupat teplota vody, ked je vonka 30st
Napsal: 23 srp 2012, 19:46
od TDIzero
puvodni audi a4 1.9tdi + trysky neco malo pres 230 na 15´ kolech
a aktualni Volvo V70 2.5tdi r.v.00 103kw 240+ na 16´ ale chtělo by to nějakou upravu motoru na to volvo ale nic nemuzu najit jen to načipot + možná místo trysek 502 tam dat 764 a chtelo by to nejaky lepsi turbo

nema nekdo zkuzenost s upravou Volvo V70 2.5Tdi 5Valec 103kW motor Audi!

)
Napsal: 23 srp 2012, 19:49
od TDIzero
Jo a taky sem musel zapnout topení aby mi klesla teplota

)
Napsal: 23 srp 2012, 23:02
od dali
TDIzero píše:možná místo trysek 502 tam dat 764
Od roku 99 nahoru jsou tam trysky 73P 838 s úhlem rozprášení 160° Nejsem si jistej jestli by 764 byly nějakým extra přínosem, kromě toho že to bude víc hulit....
Větší turbo by bylo fajn, ale pokud nebude VNT tak se bude sbírat až ve velkých otáčkách a bude s tím opruz jezdit. Neznám, ani jsem nečet o nikom, kdo má funkční ovládání VNT přes řídící jednotku (nemyslím na sprosťáka mechanicky přes předělanou baňku) na MSA 15.x Volvu 2.5D/TDI.