EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5109
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kuko píše:zdarec bando,dojela mi jedna okta , 81kw (AHF) , tahlo to jak hodne vyjezdene SDI , turbo svistelo dobre , filtr sani ok , ale po sundani EGR jsem sebou malem sekl , od ted zaslepuju pokazde , do sani dirka tak s bidou na malicek a na stenach sani i ventilu kybl humusu , viz foto... ;) po vycisteni je to TDI... :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
A plnej plyn to umí auto?To nikdy nejelo na víc,než 1/4plynu a dotyčný se chlubil,že jezdí za 3,8 l/100km.Kolik to má najeto?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

To je sazí :D , podobně vypadá kotel na uhlí když ho vymetá babi (crazy)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

Golfisko píše:To je sazí :D , podobně vypadá kotel na uhlí když ho vymetá babi (crazy)
:D , jenze babi ho cisti pravidelne ;) , tady jsem to udelal asi poprve od vyjeti z Boleslavi (noteeth)
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

To je fakt (noteeth)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

najhoršie je že ten bordel zostane aj v hlave v sacích kanáloch a nalepený okolo ventilov (wallbash)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

koco píše:najhoršie je že ten bordel zostane aj v hlave v sacích kanáloch (wallbash)
presne tak , resil jsem to se zapnutym vysavacem na max a s dolovanim zahnutym sroubovakem , ale je to dost znouzecnost,nic mene ten odebrany kybl bordelu udelal dost veliky zazrak.
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
sap123
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04 zář 2010, 21:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Opavska riviéra

Příspěvek od sap123 »

Cau všem.
Napsat mu že se mu bude mene srat motor je hezky a dal ? dalsi plus a minus ?
Doporucim tankovat lepsi naftu, nepodtacet motor a ma to stejny efekt. Samo ze je toho vic, ale od toho jsou jine vlakna.
FABIA RS r03 131k (dle financí poroste)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nikdy jsem neřešil, co leju do nádrže a sání je jen mastný. Je to jen o stylu jízdy.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

sap123 píše:Cau všem.
Napsat mu že se mu bude mene srat motor je hezky a dal ? dalsi plus a minus ?
Doporucim tankovat lepsi naftu, nepodtacet motor a ma to stejny efekt. Samo ze je toho vic, ale od toho jsou jine vlakna.
jasne ze vse souvisi se vsim , ale tenhle bordel by tam pri zaslepeni stopro nebyl , nehlede na to ,ze ted vali do motoru uz jen studeny vzduch ;)
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Octavian II
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 09 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavian II »

wollfenn píše:niekto tu pisal, ze pracovna doba egr sa da znizit zo 100% na 85%. popis k uprave bol asi takyto:

Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.

ja som to skusal, ale pri nacitani RJ motora som blok "motor - uprava" nikde nenasiel. RJ mi zobrazila toto menu:

ktore z toho sa tyka tejto upravy egr?
S VAG 10.6.1 jsem u 2.0 TDI PD 103 kW postupoval dle tohoto návodu:
Najet do motoru
Procedura login
Vložit kód 12233 pro odblokování serv.funkcí
Otevřít přizpůsobení kanál 3
Čtení přednastavené hodnoty,mělo by být 32768
Nová hodnota zadat 33768
Testovat novou hodnotu
Uložit novou hodnotu
Zavřít
Ventil je omezen

ale našel jsem tam jen tyto údaje:
Přizpůsobení Kanál 003:
Uložená hodnota: 8192
840 /min Otáčky
132 W Výstup
30.0 Nm Kroutící moment
63.5 % Výkon/klapka

To je úplně něco jiného než jsem dle návodu očekával. Nevíte prosím někdo co to má znamenat? Díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Že to tady nejde a musí se egr vypnout v sw.
Honza524TD
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 črc 2010, 14:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza524TD »

nogis píše:Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
Ty nejseš normální !!!!!!!!!! UIvědom si, cos tedka vypustil, tohle snad nemyslíš vážně, rodej auto a jezdi na kole !!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

Honza524TD píše:
nogis píše:Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
Ty nejseš normální !!!!!!!!!! UIvědom si, cos tedka vypustil, tohle snad nemyslíš vážně, rodej auto a jezdi na kole !!!!!!!!!!
doufam , ze to auto ale nekdo koupi jeste pred tou trubkovou upravou.. :D :D :D
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Honza524TD píše:
nogis píše:Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
Ty nejseš normální !!!!!!!!!! UIvědom si, cos tedka vypustil, tohle snad nemyslíš vážně, rodej auto a jezdi na kole !!!!!!!!!!
Proč by nebyl normální??? http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php
Elektronika auta a technika........
776 829390
Octavian II
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 09 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavian II »

Tomas.cz píše:Že to tady nejde a musí se egr vypnout v sw.
Tomasi.cz, jakym SW to mohu vypnout?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“