A plnej plyn to umí auto?To nikdy nejelo na víc,než 1/4plynu a dotyčný se chlubil,že jezdí za 3,8 l/100km.Kolik to má najeto?Kuko píše:zdarec bando,dojela mi jedna okta , 81kw (AHF) , tahlo to jak hodne vyjezdene SDI , turbo svistelo dobre , filtr sani ok , ale po sundani EGR jsem sebou malem sekl , od ted zaslepuju pokazde , do sani dirka tak s bidou na malicek a na stenach sani i ventilu kybl humusu , viz foto...po vycisteni je to TDI...
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5109
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
presne tak , resil jsem to se zapnutym vysavacem na max a s dolovanim zahnutym sroubovakem , ale je to dost znouzecnost,nic mene ten odebrany kybl bordelu udelal dost veliky zazrak.koco píše:najhoršie je že ten bordel zostane aj v hlave v sacích kanáloch
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
jasne ze vse souvisi se vsim , ale tenhle bordel by tam pri zaslepeni stopro nebyl , nehlede na to ,ze ted vali do motoru uz jen studeny vzduchsap123 píše:Cau všem.
Napsat mu že se mu bude mene srat motor je hezky a dal ? dalsi plus a minus ?
Doporucim tankovat lepsi naftu, nepodtacet motor a ma to stejny efekt. Samo ze je toho vic, ale od toho jsou jine vlakna.

BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 09 kvě 2008, 11:06
S VAG 10.6.1 jsem u 2.0 TDI PD 103 kW postupoval dle tohoto návodu:wollfenn píše:niekto tu pisal, ze pracovna doba egr sa da znizit zo 100% na 85%. popis k uprave bol asi takyto:
Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.
ja som to skusal, ale pri nacitani RJ motora som blok "motor - uprava" nikde nenasiel. RJ mi zobrazila toto menu:
ktore z toho sa tyka tejto upravy egr?
Najet do motoru
Procedura login
Vložit kód 12233 pro odblokování serv.funkcí
Otevřít přizpůsobení kanál 3
Čtení přednastavené hodnoty,mělo by být 32768
Nová hodnota zadat 33768
Testovat novou hodnotu
Uložit novou hodnotu
Zavřít
Ventil je omezen
ale našel jsem tam jen tyto údaje:
Přizpůsobení Kanál 003:
Uložená hodnota: 8192
840 /min Otáčky
132 W Výstup
30.0 Nm Kroutící moment
63.5 % Výkon/klapka
To je úplně něco jiného než jsem dle návodu očekával. Nevíte prosím někdo co to má znamenat? Díky
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 18 črc 2010, 14:49
doufam , ze to auto ale nekdo koupi jeste pred tou trubkovou upravou..Honza524TD píše:Ty nejseš normální !!!!!!!!!! UIvědom si, cos tedka vypustil, tohle snad nemyslíš vážně, rodej auto a jezdi na kole !!!!!!!!!!nogis píše:Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)



BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Proč by nebyl normální??? http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.phpHonza524TD píše:Ty nejseš normální !!!!!!!!!! UIvědom si, cos tedka vypustil, tohle snad nemyslíš vážně, rodej auto a jezdi na kole !!!!!!!!!!nogis píše:Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 09 kvě 2008, 11:06