

..za tie prachy je to super
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A ten prokluz jen tak brzo nepřijde...Vem si jakou omega dostávala kládu a spojka neklouzla ani když jsem zapoměl zastavit nitro a z 3q na 4q jsem přeřadil..oldaf píše:Tak keramika je na autě. Namontoval jsem ji do E39 s novým setrvákem z omegy a s novým přítlačákem také z omegy. Dosedací plochu na setrváku co na ní dosedá přítlačák jsem na magnetce ubral o 0,8mm kvůli zvýšení přítlaku. Rozjezdy pod 1500 otáček jsou takový že to v autě zadrnčí, je potřeba se rozjíždět s vyššíma otáčkama, pak to je ok. Jde jen o to naučit se s tím jezdit. Dal jsem tomu dnes jen asi 50km a zatím žádnej prokluz ani při tlaku 2,1bmev1 píše:tak to jo, no tak dej pak prosím vědět jak se to chová v provozu
-mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
no tak po tomhle nevím jestli do te keramiky mam vubec jít... jestli neřešit třeba jen tlustější organiku...oldaf píše:-mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kolaMyslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.
Teď jsem jezdil trochu po městě a už to je v pohodě, důležitý je to že opravdu můžu řadit klidně i pod plným plynem a je to odpich, je to úplně něco jinýho. A připadá mi že si to jakoby sedá, včera to bylo hrozně trhavý, dneska už s tím dokážu třeba zacouvat a spojku dokážu udržet v prokluzu, včera se mi to v prokluzu nepovedlo udržet. Třeba v kopci jsem neudržel stát na místě a držet to jen přes spojku bez brzdy, buď mi to scouvávalo nebo zas popojíždělo. Dneska už to udržím v kopci na spojcemev1 píše:no tak po tomhle nevím jestli do te keramiky mam vubec jít... jestli neřešit třeba jen tlustější organiku...oldaf píše:-mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kolaMyslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.
jinak s tou 12mm rychloběžnou hlavou, pokud by si ji sehnal dal by si mi vědět, pokud by byla za přijatelnou cenu tak bych ji od tebe taky vzal mohly by sme jit na pul s poštovnym tak by si to měl taky lepšiprostě ta pomaloběžna hlava na ty sprinty neni idealni, ve vrchu dost znatelně ztrácím...
To vím, já to jen tak zkoušel jestli se dá udržet v prokluzu.bjukemen píše:..lenze keramiku davat do preklzu nieje dobre, odpalis tak rychlo pritlacak a dvojhmota bude uplne modra, par sme ich menili na golfoch ked do toho sadol clovek co nevedel na keramike jazdit
Ještě jsem ji za dva dny nestačil servatMíšánek píše:Oldo a ty tu dvouhmotu ještě nemáš servanou?
Do zavařený dvouhmoty se ti nevejde odpružená lamela. Asi nechám vytočit novej setrvák, pokud se mi tam nepodaří nacpat jednohmotu ze starých motorů M30. Hlavy mám momentálně objednaný, dokonce i jednu 11mm, tak jsem na to zvědavej jestli budou, ještě to nemám potvrzený.mev1 píše:tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životujinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?
no tak na ten setrvák sem zvědav, a s tou hlavou počítáš i semnou?oldaf píše:Do zavařený dvouhmoty se ti nevejde odpružená lamela. Asi nechám vytočit novej setrvák, pokud se mi tam nepodaří nacpat jednohmotu ze starých motorů M30. Hlavy mám momentálně objednaný, dokonce i jednu 11mm, tak jsem na to zvědavej jestli budou, ještě to nemám potvrzený.mev1 píše:tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životujinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?