BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..takze prsne tak ako som aj cakal,zvacsa keramiky zatrasu :) mne zatrasie aj nekeramika :D

..za tie prachy je to super
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..teraz somnasiel na nete nejaky projekt co robil typek v e30 motor z e36 TD riadiacka ostala pribudlo turbo GT2260V a chip,IC mercedes 220CDI, vyfuck rura 63mm na brzde 205.4ps pri 3840ot a 414nm obmedzovac na 6000ot.

..na riadacku celkom pekne by som povedal ;)

skusim mu napisat nech doda aj graf
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:
mev1 píše:tak to jo, no tak dej pak prosím vědět jak se to chová v provozu :-)
Tak keramika je na autě. Namontoval jsem ji do E39 s novým setrvákem z omegy a s novým přítlačákem také z omegy. Dosedací plochu na setrváku co na ní dosedá přítlačák jsem na magnetce ubral o 0,8mm kvůli zvýšení přítlaku. Rozjezdy pod 1500 otáček jsou takový že to v autě zadrnčí, je potřeba se rozjíždět s vyššíma otáčkama, pak to je ok. Jde jen o to naučit se s tím jezdit. Dal jsem tomu dnes jen asi 50km a zatím žádnej prokluz ani při tlaku 2,1b
A ten prokluz jen tak brzo nepřijde...Vem si jakou omega dostávala kládu a spojka neklouzla ani když jsem zapoměl zastavit nitro a z 3q na 4q jsem přeřadil..
Je to dobrá věc,když organika selže.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
-
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kola :D Myslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:
mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
-
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kola :D Myslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.
no tak po tomhle nevím jestli do te keramiky mam vubec jít... jestli neřešit třeba jen tlustější organiku...
jinak s tou 12mm rychloběžnou hlavou, pokud by si ji sehnal dal by si mi vědět, pokud by byla za přijatelnou cenu tak bych ji od tebe taky vzal mohly by sme jit na pul s poštovnym tak by si to měl taky lepši :-) prostě ta pomaloběžna hlava na ty sprinty neni idealni, ve vrchu dost znatelně ztrácím...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
oldaf píše:
mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
-
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kola :D Myslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.
no tak po tomhle nevím jestli do te keramiky mam vubec jít... jestli neřešit třeba jen tlustější organiku...
jinak s tou 12mm rychloběžnou hlavou, pokud by si ji sehnal dal by si mi vědět, pokud by byla za přijatelnou cenu tak bych ji od tebe taky vzal mohly by sme jit na pul s poštovnym tak by si to měl taky lepši :-) prostě ta pomaloběžna hlava na ty sprinty neni idealni, ve vrchu dost znatelně ztrácím...
Teď jsem jezdil trochu po městě a už to je v pohodě, důležitý je to že opravdu můžu řadit klidně i pod plným plynem a je to odpich, je to úplně něco jinýho. A připadá mi že si to jakoby sedá, včera to bylo hrozně trhavý, dneska už s tím dokážu třeba zacouvat a spojku dokážu udržet v prokluzu, včera se mi to v prokluzu nepovedlo udržet. Třeba v kopci jsem neudržel stát na místě a držet to jen přes spojku bez brzdy, buď mi to scouvávalo nebo zas popojíždělo. Dneska už to udržím v kopci na spojce :) Tlustější HDSo jsem spálil po prvním proklouznutí při nechtěným přeřazení pod plynem. Všelijakých lamel a spojek jsem už odzkoušel kupu ať na tdsu nebo na 535i a vždycky všechno lehlo. Ideál by asi byla jednohmota s odpruženou lamelou. Protože to trhání dělá ta dvouhmota.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..lenze keramiku davat do preklzu nieje dobre, odpalis tak rychlo pritlacak a dvojhmota bude uplne modra, par sme ich menili na golfoch ked do toho sadol clovek co nevedel na keramike jazdit
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:..lenze keramiku davat do preklzu nieje dobre, odpalis tak rychlo pritlacak a dvojhmota bude uplne modra, par sme ich menili na golfoch ked do toho sadol clovek co nevedel na keramike jazdit
To vím, já to jen tak zkoušel jestli se dá udržet v prokluzu.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

A myslis ze ta odpruzena lamela by byla teda lepsi? Sel bych asi do ni, jinak dej pak prosim vedet ohledne te rychlobezne 12mm hlavy :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Oldo a ty tu dvouhmotu ještě nemáš servanou? :o
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Míšánek píše:Oldo a ty tu dvouhmotu ještě nemáš servanou? :o
Ještě jsem ji za dva dny nestačil servat :D Jak setrvák tak přítlačák jsem dal úplně novej, není z bmw ale z opla a pasuje tam taky. Dawemu to vydrželo poměrně dlouho a to s tím furt sprintoval, tak uvidím, stejně vytvořím jednohmotu. Alle teď je na řadě zas turbo a 12mm hlava :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životu :-D jinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životu :-D jinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?
Do zavařený dvouhmoty se ti nevejde odpružená lamela. Asi nechám vytočit novej setrvák, pokud se mi tam nepodaří nacpat jednohmotu ze starých motorů M30. Hlavy mám momentálně objednaný, dokonce i jednu 11mm, tak jsem na to zvědavej jestli budou, ještě to nemám potvrzený.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:
mev1 píše:tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životu :-D jinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?
Do zavařený dvouhmoty se ti nevejde odpružená lamela. Asi nechám vytočit novej setrvák, pokud se mi tam nepodaří nacpat jednohmotu ze starých motorů M30. Hlavy mám momentálně objednaný, dokonce i jednu 11mm, tak jsem na to zvědavej jestli budou, ještě to nemám potvrzený.
no tak na ten setrvák sem zvědav, a s tou hlavou počítáš i semnou? :-) pokud bude rychloběžná 12mm hlava tak ji beru hned :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Odpovědět

Zpět na „BMW“