Stránka 29 z 124

Napsal: 09 říj 2012, 21:59
od bjukemen
..takze prsne tak ako som aj cakal,zvacsa keramiky zatrasu :) mne zatrasie aj nekeramika :D

..za tie prachy je to super

Napsal: 09 říj 2012, 22:22
od bjukemen
..teraz somnasiel na nete nejaky projekt co robil typek v e30 motor z e36 TD riadiacka ostala pribudlo turbo GT2260V a chip,IC mercedes 220CDI, vyfuck rura 63mm na brzde 205.4ps pri 3840ot a 414nm obmedzovac na 6000ot.

..na riadacku celkom pekne by som povedal ;)

skusim mu napisat nech doda aj graf

Napsal: 10 říj 2012, 05:59
od dawe2706
oldaf píše:
mev1 píše:tak to jo, no tak dej pak prosím vědět jak se to chová v provozu :-)
Tak keramika je na autě. Namontoval jsem ji do E39 s novým setrvákem z omegy a s novým přítlačákem také z omegy. Dosedací plochu na setrváku co na ní dosedá přítlačák jsem na magnetce ubral o 0,8mm kvůli zvýšení přítlaku. Rozjezdy pod 1500 otáček jsou takový že to v autě zadrnčí, je potřeba se rozjíždět s vyššíma otáčkama, pak to je ok. Jde jen o to naučit se s tím jezdit. Dal jsem tomu dnes jen asi 50km a zatím žádnej prokluz ani při tlaku 2,1b
A ten prokluz jen tak brzo nepřijde...Vem si jakou omega dostávala kládu a spojka neklouzla ani když jsem zapoměl zastavit nitro a z 3q na 4q jsem přeřadil..
Je to dobrá věc,když organika selže.

Napsal: 10 říj 2012, 06:29
od mev1
No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?

Napsal: 10 říj 2012, 18:47
od oldaf
mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
-
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kola :D Myslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.

Napsal: 10 říj 2012, 20:12
od mev1
oldaf píše:
mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
-
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kola :D Myslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.
no tak po tomhle nevím jestli do te keramiky mam vubec jít... jestli neřešit třeba jen tlustější organiku...
jinak s tou 12mm rychloběžnou hlavou, pokud by si ji sehnal dal by si mi vědět, pokud by byla za přijatelnou cenu tak bych ji od tebe taky vzal mohly by sme jit na pul s poštovnym tak by si to měl taky lepši :-) prostě ta pomaloběžna hlava na ty sprinty neni idealni, ve vrchu dost znatelně ztrácím...

Napsal: 10 říj 2012, 21:11
od oldaf
mev1 píše:
oldaf píše:
mev1 píše:No ja se zase u te keramiky bal prave toho jak se chova pri bezne jizde ze sou ty rozjezdy takove trhave... Jinak Oldafe jak velky rozdil pocitujes mezi tou 10 a 12mm hlavou ve vykonu?
-
Dneska jsem najezdil na keramice 4 hodinky, po třech hodinách jsem byl přesvědčenej že začnu řešit zas jinou spojku nějakou velkou ale s normální lamelou, připadal jsem si jako debil co se neumí rozjet a přeřadit bez bouchnutí. Dal jsem si kafe a popřemejšlel jsem jak se s tím poprat. Další hodinku jsem zkoušel jak to ovládat, teď už nic měnit nechci, jde jen o to změnit úplně jízdní styl, teď už se rozjedu bez cukání a klepání celýho auta. Jen jsem ještě nevychytal podřazení z trojky na dvojku, to mi připadá když pustím spojku jak kdyby se mi blokovaly zadní kola :D Myslím že kdyby to nemělo dvouhmotu tak by se s tím jezdilo líp, určitě by to nebouchalo, tak jdu vymejšlet jednohmotu.
Rozdíl tam je do těch 4000otáček velkej, pak už vyhrává 10mm. Ta 12mm zabírá hodně od spodu takhle to nezatáhne s 10mm ani s maximálně přidaným čerpadlem a to jsem si udělal kužel do přidavače z plnýho materiálu a vybrousil úplně maximálně co to šlo. Jdu objednávat rychloběžnou 12mm hlavu. Možná vemu i 11mm ale tu jsem nenašel tak rychlou jako je 12mm.
no tak po tomhle nevím jestli do te keramiky mam vubec jít... jestli neřešit třeba jen tlustější organiku...
jinak s tou 12mm rychloběžnou hlavou, pokud by si ji sehnal dal by si mi vědět, pokud by byla za přijatelnou cenu tak bych ji od tebe taky vzal mohly by sme jit na pul s poštovnym tak by si to měl taky lepši :-) prostě ta pomaloběžna hlava na ty sprinty neni idealni, ve vrchu dost znatelně ztrácím...
Teď jsem jezdil trochu po městě a už to je v pohodě, důležitý je to že opravdu můžu řadit klidně i pod plným plynem a je to odpich, je to úplně něco jinýho. A připadá mi že si to jakoby sedá, včera to bylo hrozně trhavý, dneska už s tím dokážu třeba zacouvat a spojku dokážu udržet v prokluzu, včera se mi to v prokluzu nepovedlo udržet. Třeba v kopci jsem neudržel stát na místě a držet to jen přes spojku bez brzdy, buď mi to scouvávalo nebo zas popojíždělo. Dneska už to udržím v kopci na spojce :) Tlustější HDSo jsem spálil po prvním proklouznutí při nechtěným přeřazení pod plynem. Všelijakých lamel a spojek jsem už odzkoušel kupu ať na tdsu nebo na 535i a vždycky všechno lehlo. Ideál by asi byla jednohmota s odpruženou lamelou. Protože to trhání dělá ta dvouhmota.

Napsal: 10 říj 2012, 21:15
od bjukemen
..lenze keramiku davat do preklzu nieje dobre, odpalis tak rychlo pritlacak a dvojhmota bude uplne modra, par sme ich menili na golfoch ked do toho sadol clovek co nevedel na keramike jazdit

Napsal: 10 říj 2012, 21:18
od oldaf
bjukemen píše:..lenze keramiku davat do preklzu nieje dobre, odpalis tak rychlo pritlacak a dvojhmota bude uplne modra, par sme ich menili na golfoch ked do toho sadol clovek co nevedel na keramike jazdit
To vím, já to jen tak zkoušel jestli se dá udržet v prokluzu.

Napsal: 11 říj 2012, 06:33
od mev1
A myslis ze ta odpruzena lamela by byla teda lepsi? Sel bych asi do ni, jinak dej pak prosim vedet ohledne te rychlobezne 12mm hlavy :-)

Napsal: 11 říj 2012, 09:39
od Míšánek
Oldo a ty tu dvouhmotu ještě nemáš servanou? :o

Napsal: 11 říj 2012, 19:29
od oldaf
Míšánek píše:Oldo a ty tu dvouhmotu ještě nemáš servanou? :o
Ještě jsem ji za dva dny nestačil servat :D Jak setrvák tak přítlačák jsem dal úplně novej, není z bmw ale z opla a pasuje tam taky. Dawemu to vydrželo poměrně dlouho a to s tím furt sprintoval, tak uvidím, stejně vytvořím jednohmotu. Alle teď je na řadě zas turbo a 12mm hlava :D

Napsal: 11 říj 2012, 20:09
od mev1
tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životu :-D jinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?

Napsal: 11 říj 2012, 20:19
od oldaf
mev1 píše:tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životu :-D jinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?
Do zavařený dvouhmoty se ti nevejde odpružená lamela. Asi nechám vytočit novej setrvák, pokud se mi tam nepodaří nacpat jednohmotu ze starých motorů M30. Hlavy mám momentálně objednaný, dokonce i jednu 11mm, tak jsem na to zvědavej jestli budou, ještě to nemám potvrzený.

Napsal: 11 říj 2012, 21:03
od mev1
oldaf píše:
mev1 píše:tu jednohmotu budeš dělat jak, nechaš zavařit dvouhmotu a vyvážit? ja počkam jak to dopadne u tebe a případně bych do toho taky šel, ale pokud bych to vařil tak bych ten setrvák chtěl zárověn i odlehčit o nějake to kilo, snad by se ten motor trochu probral k životu :-D jinak už si nějak zjištoval ty rychloběžné 12mm hlavy?
Do zavařený dvouhmoty se ti nevejde odpružená lamela. Asi nechám vytočit novej setrvák, pokud se mi tam nepodaří nacpat jednohmotu ze starých motorů M30. Hlavy mám momentálně objednaný, dokonce i jednu 11mm, tak jsem na to zvědavej jestli budou, ještě to nemám potvrzený.
no tak na ten setrvák sem zvědav, a s tou hlavou počítáš i semnou? :-) pokud bude rychloběžná 12mm hlava tak ji beru hned :-)