Stránka 30 z 44

Napsal: 11 lis 2010, 09:05
od nogis
Honza524TD píše: Ty nejseš normální !!!!!!!!!! UIvědom si, cos tedka vypustil, tohle snad nemyslíš vážně, rodej auto a jezdi na kole !!!!!!!!!!
No, normální zřejmě nejsi ty, když píšeš takový kraviny. Je to dva a půl roku starý příspěvek... Za tu dobu se toho celkem dost změnilo, třeba jak píše Martin.R - dnes to i Dieselpower prodává za neskutečný prachy a lidi jsou z toho nadšený.

ale co čekat od mistra s BMW... nebo se pletu?

to Kuko: jsi stejnej "expert" jako mistr Honza. Než něco napíšeš, tak si o tom trochu zjisti. (LOL)

Napsal: 11 lis 2010, 11:11
od Octavian II
Jakým SW tedy vypnu EGR?

Napsal: 11 lis 2010, 11:18
od Martin.R
Octavian II píše:Jakým SW tedy vypnu EGR?
To doma neuděláš. Musíš za někým kdo čipuje. Třeba DIESELPOWER

Napsal: 11 lis 2010, 12:43
od martinsidlo
Někdo na Moravě,snad TDI FUN vypíná EGR SWerově,DIESELPOWER už umí také vypnout kontrolku?

Napsal: 11 lis 2010, 12:50
od subz3ro_tdi
martinsidlo píše:DIESELPOWER umí také vypnout kontrolku?
Tento bol za sto bodov :punk:

Napsal: 11 lis 2010, 12:59
od martinsidlo
subz3ro_tdi píše:
martinsidlo píše:DIESELPOWER umí také vypnout kontrolku?
Tento bol za sto bodov :punk:
Tak jses zase vyspal.Ještě donedávna to byl problém.

Napsal: 11 lis 2010, 13:44
od Octavian II
Ještě jeden dotaz.
Jak řídící jednotka u mého motoru 2.0 TDI PD 103 kW pozná, že systém zpětného vedení výfuk.plynů má průtok píliš malý a vyhodí tedy tolik diskutovanou chybu? Do slavného EGR žádné dráty nevedou. Je to v mém případě čistě mechanická záležitost. Podtlak - membrána - ventil. Toť vše.

Nechce se mi příliš do zhasínání žárovky, protože ta žárovka signalizuje mimo jiné také někde zmiňovanou "chcípací klapku" (mám s tím osobní zkušenost). V návodu k autu se píše také něco o sazích ve výfuku. Navod teď u sebe nemám.

Napsal: 11 lis 2010, 13:55
od martinsidlo
Jednotka to pozná přes váhu vzduchu.

Napsal: 11 lis 2010, 14:56
od Octavian II
Aha, takže jestli správně chápu. Jednotka 01 vyhodnocuje i váhu vzduchu při určitých režimech motoru a v případě, že přes váhu vzduchu jde více vzduchu než má v daném režimu motoru jít, tak z toho jednotka usoudí, že tam jde málo výfukových plynů.

Dá se nějak změnit hodnota váhy vzduchu, která je někde uložená? Dají se ty uložené hodnoty změnit? :-)

Napsal: 11 lis 2010, 15:47
od Tomas.cz
Jednotka to vyhodnocuje pořád, stačí zaslepit na pár sekund, kontrolka se ti sice nerozsvítí ale už v chybách je uložena hláška o špatné funkci EGR ventilu.

Napsal: 11 lis 2010, 16:10
od Octavian II
Dá se nějak změnit hodnota váhy vzduchu, která je někde uložená? Dají se ty uložené hodnoty změnit?

Napsal: 11 lis 2010, 16:13
od Tomas.cz
Ano, jde to v sw udělat taky aby jednotka egr nevyžadovala.

Napsal: 11 lis 2010, 16:23
od Octavian II
Takže přes VAG to taky nejde?
Která jednotka či kanál mapuje váhu vzduchu?

Napsal: 11 lis 2010, 17:22
od koco
3 kanal

Napsal: 12 lis 2010, 07:17
od Octavian II
(hm) No tak to je úplně suprový vysvětlení. Teď se to objasnilo všem, kteří toto 30-ti stránkové vlákno čtou. Díky