Máte někdo nějaký nápad? Auto se přivezlo z důvodu vaření vody. Po demontáži se zjistilo, že je podfouklé těsnění hlavy, PD vstřikovače vymačkané sedla (jako vždy), vydřené kluzné ložiska na vačce + zdvihátka. Hlava opravena, vše vyměněno. Nastaveny rozvody na aretace, synchronizace -2,7% jsem posunul na -0,5, vstřikovače nastaveny -180°. Zkušební jízda ukázala, že auto jde pomalu do otáček, bez výkonu do 2500ot. Chyba turba = P0299 - Kapacita plnicího turbo/kompresoru nedostatecná. změřen podtlak k baňce-ok, regulační ventil-ok, snímač tlaku-ok, váha vzduchu-ok, turbo posláno na repas, kde zjistili, jen zakarbonované turbo, repas proveden. Po montáži úplně jiný stejný problém, žádná změna!!! Když auto přivezli, jsem si všiml, že byla synchornizace 004 = -4,7%. Tak jsem to nastavil stejně a ejhle, auto začalo tahat od 2000ot, ale za studena padne do nouzáku = P0299 - Kapacita plnicího turbo/kompresoru nedostatecná. A navíc na obrázku se mi nezdají hodnoty!!!
Nějaká rada????
