MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Ja mám taktiež problém s váhou vzduchu, dáva mi malú hodnotu, niečo pod 500mg a chcem vylúčiť Turbo a N75 ventil, preto začínam prv váhou vzduchu. Chcel by som ju najskôr otestovať cez diodu - aby som vedel potvrdiť alebo vyvrátiť chybu váhy vzduchu.

Problém je v tom, že mám Octaviu 1 AGR TDI 66kW 1999 a nemám zaslepený EGR Ventil.

Bude dioda fungovať aj bez mechanicky zaslepeného EGR ventilu? Hadičku by som z jednej strany zaslepil, len neviem, či to bude fungovať a či to má význam vôbec skúšať.

Terajšia váha vzduchu je tam BOSCH s číslom 028217121.

Ďakujem :)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

RuleZZzz píše:Ja mám taktiež problém s váhou vzduchu, dáva mi malú hodnotu, niečo pod 500mg a chcem vylúčiť Turbo a N75 ventil, preto začínam prv váhou vzduchu. Chcel by som ju najskôr otestovať cez diodu - aby som vedel potvrdiť alebo vyvrátiť chybu váhy vzduchu.

Problém je v tom, že mám Octaviu 1 AGR TDI 66kW 1999 a nemám zaslepený EGR Ventil.

Bude dioda fungovať aj bez mechanicky zaslepeného EGR ventilu? Hadičku by som z jednej strany zaslepil, len neviem, či to bude fungovať a či to má význam vôbec skúšať.

Terajšia váha vzduchu je tam BOSCH s číslom 028217121.

Ďakujem :)
pokud egr tesni (a nedela ti prave tu zavadu ;) ) tak na vyzkoušení ok
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

líp u teplýho motoru a nenechávat moc dlouho kadlat na volnoběh (řj ho bude díky velký hodnotě váhy vzduchu otvírat co nejvíc)
pašíkombi AFN B597
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

okej, kúpil som si do zásoby 3 diody 21, ale neviem, ktorú mám pichnúť do ktorého PINU. Mám váhu vzduchu Bosch.
Egr chcem zaslepiť len na skúškou tou šróbkou a stiahnuť páskou = mám odpojiť tú hlavnú hrubú hadicu z EGR ventilu a zaslepiť ju tak, aby z ventilu N75 išla tá hadica ale na konci zaslepiť, alebo tak, že z EGR hadica pôjde, ale pred zasunutím do N75 ju zalepím? Skôr tá prvá možnosť že? :D
A mám tam dať 1 alebo 2 diody? Ktorá strana má ísť do ktorého pinu?
Ďakujem :?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

hadica co ide do egr tak ju odpoj pri egr a vopchaj do nej nejaky srob
Octavia 2 77kw
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

RuleZZzz píše:okej, kúpil som si do zásoby 3 diody 21, ale neviem, ktorú mám pichnúť do ktorého PINU. Mám váhu vzduchu Bosch.
Egr chcem zaslepiť len na skúškou tou šróbkou a stiahnuť páskou = mám odpojiť tú hlavnú hrubú hadicu z EGR ventilu a zaslepiť ju tak, aby z ventilu N75 išla tá hadica ale na konci zaslepiť, alebo tak, že z EGR hadica pôjde, ale pred zasunutím do N75 ju zalepím? Skôr tá prvá možnosť že? :D
A mám tam dať 1 alebo 2 diody? Ktorá strana má ísť do ktorého pinu?
Ďakujem :?
mas to hned na prvni strane kam tu diodu zapojit :-)
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Jasné, v tej rýchlosti som to zle prečítal 8) ďakujem, idem na to!
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Tak bol som to vyskúšať a výsledky sú... no po zapojení 1 diody to nemalo žiadny efekt, zapojil som 2 diody a na voľnobehu držala hodnota MAF trvale 1275mg. Auto ťahalo do 2000 ot. svižne, od 2000 - 3000 bolo úplne mŕtve a od 3000 ot znova začalo ťahať. Urobil som aj LOG, ale počas ukladania mi skapala batéria na NB (wallbash)

VAG vyhadzoval chyby váhy vzduchu aj počas zapojenia diody aj po opätovnom zapojení váhy vzduchu tam bola opäť chyba meraču hmotnosti vzduchu.

Čo s tým? :roll:
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zavady vymazať a najjednoduchšie je sem dať log ..a poprípade vyskúšať vahu z iného auta.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Tak, závady som vymazal, požičal som si rovnakú váhu vzduchu s tým istým OEM číslom od Boschu. Požičaná váha vzduchu išla podobne ako tá stará, žiadny značný rozdiel som tam nevidel. Chyba bude zrejme niekde inde ako vo váhe vzduchu, naozaj netuším, čo s tým môže byť :roll:

LOG mojej starej váhy vzduchu robený na rovinke, váhu vzduchu som vyčistil čističom na brzdy a auto prestalo ťahať už úplne...

http://ulozto.sk/xudridS/stara-vaha-csv

LOG "novej" - požičanej váhy vzduchu s tými istými parametrami robený v záťaži do mierneho kopca.

http://ulozto.sk/xGvgpvd/nova-vaha-csv

Fotka kanálu 1 - 3 - 11 pri "starej" váhe vzduchu na voľnobehu - hodnota 3 v kanáli 3 je v poriadku?

Ďakujem za tipy, už som z toho na nervy... :?

Obrázek
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

jasné,že to nejde nič ked stále dáva nič aj stará a aj tá nová váha je na prdel :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

čiže neostáva nám nič iné len kúpiť nové merače hmotnosti, jo? :D dúfam, že po kúpe to pôjde rovnako, tak to auto rovno odstavím v Letanovciach, zvesím značky a nechám ho indiánom... (noteeth)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ved ani jedna z tych dvoch váh nedavala hodnotu na 700 a požadovaná je 800 :) zapoj si diody a tak to vyskúšaj :) alebo váhu ktorá funguje ako má použi :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

diodu som mal zapojenú, ale tá mi nešla ani tak ako tá váha... pôjdem to ešte vyskúšať a hodím sem LOG s diodou. Myslím, že na AGR-ku je nutné zapojiť 2 diody súčasne, že? Tak som to robil a bolo to mŕtve... EGR-ko som ma zaslepené len z jednej strany hadice, aj to mohlo mať na to vplyv.
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ved zapojiť tu diodu je easy..ked nevieš ako ju otočiť v priepustnom smere tak ju tam pichni,pozri cez vag aká je hodnota,ak bude zlá otoč ju,ak bude aj tak zlá pridaj dalšiu diodu ..spoj ich nožičkami cez jeden koniec zapoj do konektora skontroluj hodnotu..a takto rob kym tam nebude cca 1249,5..alebo si ju pomeraj multimetrom a máš jasno ako ju zapojiť,egr odpoj tak,že vytiahneš z klobúčika hadičku do nej šrobik a hotovo.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“