Stránka 30 z 52
Napsal: 18 bře 2013, 14:53
od RuleZZzz
Ja mám taktiež problém s váhou vzduchu, dáva mi malú hodnotu, niečo pod 500mg a chcem vylúčiť Turbo a N75 ventil, preto začínam prv váhou vzduchu. Chcel by som ju najskôr otestovať cez diodu - aby som vedel potvrdiť alebo vyvrátiť chybu váhy vzduchu.
Problém je v tom, že mám Octaviu 1 AGR TDI 66kW 1999 a nemám zaslepený EGR Ventil.
Bude dioda fungovať aj bez mechanicky zaslepeného EGR ventilu? Hadičku by som z jednej strany zaslepil, len neviem, či to bude fungovať a či to má význam vôbec skúšať.
Terajšia váha vzduchu je tam BOSCH s číslom 028217121.
Ďakujem

Napsal: 18 bře 2013, 15:09
od stres3d
RuleZZzz píše:Ja mám taktiež problém s váhou vzduchu, dáva mi malú hodnotu, niečo pod 500mg a chcem vylúčiť Turbo a N75 ventil, preto začínam prv váhou vzduchu. Chcel by som ju najskôr otestovať cez diodu - aby som vedel potvrdiť alebo vyvrátiť chybu váhy vzduchu.
Problém je v tom, že mám Octaviu 1 AGR TDI 66kW 1999 a nemám zaslepený EGR Ventil.
Bude dioda fungovať aj bez mechanicky zaslepeného EGR ventilu? Hadičku by som z jednej strany zaslepil, len neviem, či to bude fungovať a či to má význam vôbec skúšať.
Terajšia váha vzduchu je tam BOSCH s číslom 028217121.
Ďakujem

pokud egr tesni (a nedela ti prave tu zavadu

) tak na vyzkoušení ok
Napsal: 18 bře 2013, 15:14
od FandaTDI
líp u teplýho motoru a nenechávat moc dlouho kadlat na volnoběh (řj ho bude díky velký hodnotě váhy vzduchu otvírat co nejvíc)
Napsal: 19 bře 2013, 14:51
od RuleZZzz
okej, kúpil som si do zásoby 3 diody 21, ale neviem, ktorú mám pichnúť do ktorého PINU. Mám váhu vzduchu Bosch.
Egr chcem zaslepiť len na skúškou tou šróbkou a stiahnuť páskou = mám odpojiť tú hlavnú hrubú hadicu z EGR ventilu a zaslepiť ju tak, aby z ventilu N75 išla tá hadica ale na konci zaslepiť, alebo tak, že z EGR hadica pôjde, ale pred zasunutím do N75 ju zalepím? Skôr tá prvá možnosť že?

A mám tam dať 1 alebo 2 diody? Ktorá strana má ísť do ktorého pinu?
Ďakujem

Napsal: 19 bře 2013, 14:54
od misope
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
hadica co ide do egr tak ju odpoj pri egr a vopchaj do nej nejaky srob
Napsal: 19 bře 2013, 15:29
od vlacek
RuleZZzz píše:okej, kúpil som si do zásoby 3 diody 21, ale neviem, ktorú mám pichnúť do ktorého PINU. Mám váhu vzduchu Bosch.
Egr chcem zaslepiť len na skúškou tou šróbkou a stiahnuť páskou = mám odpojiť tú hlavnú hrubú hadicu z EGR ventilu a zaslepiť ju tak, aby z ventilu N75 išla tá hadica ale na konci zaslepiť, alebo tak, že z EGR hadica pôjde, ale pred zasunutím do N75 ju zalepím? Skôr tá prvá možnosť že?

A mám tam dať 1 alebo 2 diody? Ktorá strana má ísť do ktorého pinu?
Ďakujem

mas to hned na prvni strane kam tu diodu zapojit

Napsal: 19 bře 2013, 15:49
od RuleZZzz
Jasné, v tej rýchlosti som to zle prečítal

ďakujem, idem na to!
Napsal: 19 bře 2013, 17:07
od RuleZZzz
Tak bol som to vyskúšať a výsledky sú... no po zapojení 1 diody to nemalo žiadny efekt, zapojil som 2 diody a na voľnobehu držala hodnota MAF trvale 1275mg. Auto ťahalo do 2000 ot. svižne, od 2000 - 3000 bolo úplne mŕtve a od 3000 ot znova začalo ťahať. Urobil som aj LOG, ale počas ukladania mi skapala batéria na NB
VAG vyhadzoval chyby váhy vzduchu aj počas zapojenia diody aj po opätovnom zapojení váhy vzduchu tam bola opäť chyba meraču hmotnosti vzduchu.
Čo s tým?

Napsal: 20 bře 2013, 07:25
od UchoTD
zavady vymazať a najjednoduchšie je sem dať log ..a poprípade vyskúšať vahu z iného auta.
Napsal: 24 bře 2013, 16:46
od RuleZZzz
Tak, závady som vymazal, požičal som si rovnakú váhu vzduchu s tým istým OEM číslom od Boschu. Požičaná váha vzduchu išla podobne ako tá stará, žiadny značný rozdiel som tam nevidel. Chyba bude zrejme niekde inde ako vo váhe vzduchu, naozaj netuším, čo s tým môže byť
LOG mojej starej váhy vzduchu robený na rovinke, váhu vzduchu som vyčistil čističom na brzdy a auto prestalo ťahať už úplne...
http://ulozto.sk/xudridS/stara-vaha-csv
LOG "novej" - požičanej váhy vzduchu s tými istými parametrami robený v záťaži do mierneho kopca.
http://ulozto.sk/xGvgpvd/nova-vaha-csv
Fotka kanálu 1 - 3 - 11 pri "starej" váhe vzduchu na voľnobehu - hodnota 3 v kanáli 3 je v poriadku?
Ďakujem za tipy, už som z toho na nervy...

Napsal: 24 bře 2013, 17:12
od UchoTD
jasné,že to nejde nič ked stále dáva nič aj stará a aj tá nová váha je na prdel

Napsal: 24 bře 2013, 17:32
od RuleZZzz
čiže neostáva nám nič iné len kúpiť nové merače hmotnosti, jo?

dúfam, že po kúpe to pôjde rovnako, tak to auto rovno odstavím v Letanovciach, zvesím značky a nechám ho indiánom...

Napsal: 24 bře 2013, 17:57
od UchoTD
ved ani jedna z tych dvoch váh nedavala hodnotu na 700 a požadovaná je 800

zapoj si diody a tak to vyskúšaj

alebo váhu ktorá funguje ako má použi

Napsal: 24 bře 2013, 18:22
od RuleZZzz
diodu som mal zapojenú, ale tá mi nešla ani tak ako tá váha... pôjdem to ešte vyskúšať a hodím sem LOG s diodou. Myslím, že na AGR-ku je nutné zapojiť 2 diody súčasne, že? Tak som to robil a bolo to mŕtve... EGR-ko som ma zaslepené len z jednej strany hadice, aj to mohlo mať na to vplyv.
Napsal: 24 bře 2013, 18:38
od UchoTD
ved zapojiť tu diodu je easy..ked nevieš ako ju otočiť v priepustnom smere tak ju tam pichni,pozri cez vag aká je hodnota,ak bude zlá otoč ju,ak bude aj tak zlá pridaj dalšiu diodu ..spoj ich nožičkami cez jeden koniec zapoj do konektora skontroluj hodnotu..a takto rob kym tam nebude cca 1249,5..alebo si ju pomeraj multimetrom a máš jasno ako ju zapojiť,egr odpoj tak,že vytiahneš z klobúčika hadičku do nej šrobik a hotovo.