
ASZ twinturbo 361 ps
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@nejsem-naivka: Ironiou je, ze na MAHA LPS su pri mensom zatazeni namerane vyssie vykonove straty pri dobehu
Inak co k tomu povedat.... mas gule, to ste to vazne tocili do 5600 rpm? 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Nemyslel som tym absolutne nic, ziadne cachrovanie so stratami, len to ze s mensou zatazou by ten stratovy vykon bol este vyssi, nie nizsi (ako som pochopil ze naznacujes v tvojom prispevku). Prax ukazala a ked sa nad tym zamyslis, ma to aj svoju logiku. 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Skoda toho propadu tocaku a pak zase nastupu, jinak masakr
nebo to je druhe turbo??
Pristi sezonu to doufam jede uz v jine divizi..

Pristi sezonu to doufam jede uz v jine divizi..

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mozna svym nazorem zaskocim, ale proc by to melo byt AZ TED (se dvema turbodmychadly) v jine divizi?! Paklize to nebylo ted ve specialech (nevim, nesleduji), nemyslim si, ze by mel byt pocet turbodmychadel byt smerodatnym, resp. urcujicim faktorem pro presun. Toto neni nitro! Toto je jen lepsi zpusob preplnovani.TDIfun píše:Pristi sezonu to doufam jede uz v jine divizi..
Nic Tobe ani jinemu nebrani ubirat se tou samou cestou. Kombinace single turba a mechanicky rizeneho turba neni nic, co by nemel prumerne sikovny clovek zvladnout (compound, nikoliv twin) a proste jenom nastava nova doba, doba vicestupnoveho preplnovani.
Osobne povazuji vetsi zasah (a duvod pro prerazeni do jine kategorie), paklize je 1,9TDI v G2 nezli kdyz je v G4/Leonu/Fabii vicestupnove preplnovani.
Urcite to vyzni spatne a budu za to pranyrovan (vez, ze to neni mysleno nikterak ve zlem), nicmene Zdenku, neda se nic delat, budes muset zacit premyslet o tom, co Ti rikam uz davno - vicestupnove preplnovani. Verim, ze Ty na to potencial mas a je jen zalezitosti casu, kdy s tim prijdete i vy

Jinak Pajinovi gratuluji i fandim zaroven. Jake bych k tomu mel vytky je jasne kazdemu, kdo si projde moje predchozi prispevky v tomto vlaknu, takze to nebudu zminovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)