Stránka 4 z 4

Napsal: 06 čer 2012, 23:25
od dolar100
na toto som sa pytal uz na zaciatku a uz konecne prislo vysvetlenie ;)

Napsal: 05 lis 2012, 14:27
od nejsem-naivka
nova verze


Obrázek

Napsal: 05 lis 2012, 15:01
od turbo kamna power
ztráta 160 koní :o wtf?

Napsal: 05 lis 2012, 15:11
od moucha
Docela mazec, max výkon při 5400ot. :D

Napsal: 05 lis 2012, 15:21
od nejsem-naivka
turbo kamna power píše:ztráta 160 koní :o wtf?
Muzeme tam dat gumy 155 misto slicku, bez zateze, kurty jen tak na lehko a ani nemusi nikdo stat na aute. Pak to bude jiste zajimavej graf. Koukni vedle na A3 kolik ma ztraty........proc asi.

Napsal: 05 lis 2012, 15:32
od subz3ro_tdi
@nejsem-naivka: Ironiou je, ze na MAHA LPS su pri mensom zatazeni namerane vyssie vykonove straty pri dobehu ;) Inak co k tomu povedat.... mas gule, to ste to vazne tocili do 5600 rpm? :D

Napsal: 05 lis 2012, 16:09
od nejsem-naivka
Nikdo nema zapotrebi nejak cachrovat se ztratama. To mi chces rict, ze s tim jak jsem to psal nahore by ty ztraty byly mensi? neneeeee

Napsal: 05 lis 2012, 16:56
od subz3ro_tdi
Nemyslel som tym absolutne nic, ziadne cachrovanie so stratami, len to ze s mensou zatazou by ten stratovy vykon bol este vyssi, nie nizsi (ako som pochopil ze naznacujes v tvojom prispevku). Prax ukazala a ked sa nad tym zamyslis, ma to aj svoju logiku. :)

Napsal: 05 lis 2012, 17:23
od nejsem-naivka
Ja chytam na prvni slapnuti :) hele jestli budes mit cestu do Prahy, tak muzeme neco zmerit. Pro tyhle ucely samo zadara.

Napsal: 05 lis 2012, 17:34
od TDIfun
Skoda toho propadu tocaku a pak zase nastupu, jinak masakr ;) nebo to je druhe turbo??
Pristi sezonu to doufam jede uz v jine divizi.. (LOL)

Napsal: 05 lis 2012, 17:42
od pajin.pl
TDIfun píše:Skoda toho propadu tocaku a pak zase nastupu, jinak masakr ;) nebo to je druhe turbo??
Pristi sezonu to doufam jede uz v jine divizi.. (LOL)
jj ve vlnce se odpojilo malé turbo

Napsal: 05 lis 2012, 20:05
od Forest
TDIfun píše:Pristi sezonu to doufam jede uz v jine divizi.. (LOL)
Mozna svym nazorem zaskocim, ale proc by to melo byt AZ TED (se dvema turbodmychadly) v jine divizi?! Paklize to nebylo ted ve specialech (nevim, nesleduji), nemyslim si, ze by mel byt pocet turbodmychadel byt smerodatnym, resp. urcujicim faktorem pro presun. Toto neni nitro! Toto je jen lepsi zpusob preplnovani.

Nic Tobe ani jinemu nebrani ubirat se tou samou cestou. Kombinace single turba a mechanicky rizeneho turba neni nic, co by nemel prumerne sikovny clovek zvladnout (compound, nikoliv twin) a proste jenom nastava nova doba, doba vicestupnoveho preplnovani.

Osobne povazuji vetsi zasah (a duvod pro prerazeni do jine kategorie), paklize je 1,9TDI v G2 nezli kdyz je v G4/Leonu/Fabii vicestupnove preplnovani.

Urcite to vyzni spatne a budu za to pranyrovan (vez, ze to neni mysleno nikterak ve zlem), nicmene Zdenku, neda se nic delat, budes muset zacit premyslet o tom, co Ti rikam uz davno - vicestupnove preplnovani. Verim, ze Ty na to potencial mas a je jen zalezitosti casu, kdy s tim prijdete i vy ;)

Jinak Pajinovi gratuluji i fandim zaroven. Jake bych k tomu mel vytky je jasne kazdemu, kdo si projde moje predchozi prispevky v tomto vlaknu, takze to nebudu zminovat.

Napsal: 05 lis 2012, 22:52
od JasteR
Pekny 8) .. ale proc to ma ted od 10hp mene nez kvetnovy graf?