AFN - snímač tlaku v sání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4297
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

sniper-- píše:nejvetsi prdel je,ze me tam ta chyba skace na pracovnim G3 taky uz pekne dlouho. Tak az bude cas,mrknu na to taky :D
mě taky a hadička je zdravá (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Nedávno jsem vyměňoval podtlakový hadičky k N75 a turbu, i hadičku co vede od sání do jednotky, a kouknout dovnitř do jednotky na tu hadičku mě fakt nenapadlo, tak to napravím a preventivně jí vyměním, díky za tohle téma ;)

Marek77 píše:Řídící jednotka motoru a její demontáž:
Jednotka je umístěná v palubní desce v prostoru za (před- ve směru jízdy) budíky. Tedy vyndat budíky (tři minuty), poté odpojit konektor jednotky motoru (zprava, pojistku vytáhnout směrem dopředu). Následně bit TORX 20 s dírkou a povolit dva šrouby, které drží jednotku k výztuze palubní desky (jsou na straně konektoru, čili vpravo). Poté se jednotka vysune z držáku směrem vpravo asi o centimetr a vyndá ven. Jako poslední se od ní odpojí hadička - je dost dlouhá (zkracoval jsem ji skoro o půl metru a pořád stačila). Pak TORX 15 a demontovat čelo jednotky. Toť vše. Když jsem to dělal prvně, myslel jsem, že u toho vypustím duši a klel jsem jak pohan. Dnes vím, že je to práce na max. deset minut.

Při zpětné montáži doporučuji nejprve jednotku nasadit do držáku a přišroubovat, poté nasadit konektor a až potom (naslepo, po hmatu) nasunout hadičku. Pokud totiž nejprve nasadíš hadičku, jde konektor děsně blbě zajistit - ona tam ta hadička tak nějak překáží.
Jen upřesním pro majitele G3, tam je jednotka pod torpédem vedle pylovýho filtru, takže místo budíků je třeba sundat plast pod pravým stěračem.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jsme na výletě po jižních Čechách, od včerejška mám najeto přes 300 km. Především - auto mnohem citlivěji reaguje na plyn a v nižších otáčkách lépe zrychluje. Nemyslím, že je to placebo, protože mi to potvrdila i žena. Změnu spotřeby nepozoruju, ale to jsem ani neočekával. Zítra po návratu domů mrknu VAGem do paměti, zda to tu závadu píše nebo ne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

spravny kutil berie VAG aj na dovcu, ze Viktorko? :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Právě jsme se vrátili z víkendové cesty po jihu Čech. Najel jsem přesně pět stovek kilometrů (s průměrnou spotřebou 6,2 litru BIOnafty, což vzhledem k cestování s trvale sepnutou klimou je velmi, velmi slušné). Moje poznatky: Auto malinko lépe reaguje na změnu polohy plynového pedálu - zejména v nižších otáčkách, kdy roztahuju kvalty, stačí méně šlápnout proto, aby auto jelo. Jinak bych řekl subjektivně změna žádná (jede to pořád stejně, žere víceméně taky).

Ale to hlavní, páni milí - závada 65535 již není vypsána !!! Chybová paměť je čistá jako čerstvě vykoupaný kojenec. Takže jupí, je to v ólrajtu :D :D :D
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

auto chvilkama nechce jet

Příspěvek od snapik »

chlapy mám vetší problém auto zničeho nic nechce jet jako kdyby spadlo do nouzáku a po chvilce (10s jak kdy někdy vůbec necuká) plnýho plynu pocukává a asi po pár minutách až kolem 3000rpm se chytne potom uberu spomalím asi 2000-2500rpm nechce zase jet a pak zase jede nejede a porad dokola ale po startu to nejede skoro nikdy ŘJ vypisuje 65535 (vadná ŘJ) mohlo by to být tou haďičkou která vede do ŘJ díky za odpovědí snad to někdo pochopí XD
a jedná se to auto seat cordoba 1.9 tdi 81kw +chip na 105kw

edit: jedná se o r.v. 99 motor afn
Naposledy upravil(a) snapik dne 22 srp 2012, 17:59, celkem upraveno 5 x.
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

musis napsat taky rok vyroby nebo jeste lepsi typ motoru. Je mozny ze tam zadnou hadicku nemas.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

kdyz tu chybu smatzes vyskoci ti znovu?
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 10 lis 2009, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od benchi »

Mam podobnej problem, na RJ 028906021JJ mi to pise Snimac tlaku G71 zkrat na plus (Bosch 0273003210). Hadicka OK v RJ i do ni. Menil ho nekdo v RJ za jiny jelikoz ho nemuzu sehnat. Auto pada do nouzaku.
Nasel jsem akorat
http://shop.dieselschrauber.de/boost-pr ... 1-l-en.php

jeste log: http://leteckaposta.cz/509127364
snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od snapik »

burek píše:kdyz tu chybu smatzes vyskoci ti znovu?
to jsem ještě neskoušel ale du udělat log a skusit to smazat
EDIT: takže auto po tom smazání jede jakš takš když dám pedál na podlahu tak jede akorat chvilkama cítím že se lehce strácí turbo efekt ale jen když mám pedál uplně na podlaze ale jinak zatím jede
Druhé den zase se mu nechce a většinou to poznám při startu když nastartuju na brnk tak autu se nechce a když chvilku motám tak většinou jede
http://leteckaposta.cz/405839904
Naposledy upravil(a) snapik dne 24 srp 2012, 03:07, celkem upraveno 1 x.
snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od snapik »

Takže haďička vyměněna a pořád to nejede jak má.
PORAĎTE NĚKDO PROSÍÍÍM
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

viazne regulacia turba, preto citis ze to prestava tahat. Bude treba vycistit turbo. ECU Ti ukazuje dost nizky atm. tlak, porovnaj si udaje v kanale 10 a 11 pri vypnutom motore. To je auto v podpise? Ak ano, pises ze mas chip a turbo tlak mas v serii...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

sice tam je náhr.hodnota atm.tlaku, ale (jako u mě, aspoň většinou - pro některý profíky nepochopitelně) ne současně s omezenou max.požad.hodnotou tlaku turba, takže čidlo atm.tlaku neni příčina tvýho problému ... váha je trochu slabší, ale větší problém se zdá (zatuhlá?)regulace, zasahuje pozdě a ne zrovna zlehka ... nevim, co má(nemá) na svědomí čip (max.požad.plnicí tlak vypadá sériově), ale před kontrolou lopatek bych mrkl na všechny ostatní podtlakový hadičky (hlavně kolem filtrboxu a egr vč. kontroly těsnosti od vývěvy), příp. ten plastovej zpětnej ventil a N75 ...
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

sniper-- píše:to nekecas,presne takhle to je. Pises dobre,pises rad,psani te bavi :D Ale jeste napis,coz teda ani me neni uplne jasny, jak cidlo zmeri atm.tlak ,kdyz je vlaste vzduchotesne uzavreny v rj.
Jednoduše,tlak se při vypnutém motoru vyrovná zase přes hadičku do sání,Kde už přetlak od turba není,takže jen atmosferický.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

karel4 - to je blbost, v tom případě by čidlo atm.tlaku fungovalo jen při vypnutym motoru a nepřál bych turbu převýšení několik km "na jeden zátah" (noteeth) ... víc k tomu ovšem nevim, spíš jezdim než bych staříka kuchal :)
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“