Měl jsem spíš štěstí, protože to auto jsem koupil na 14tis. a co jsem koukal tak jsem tyhle "paštiky" pořád drží nad 30tis. tak můžu být rád, že kutil byl trouba
Problém s čerpadlem / jak to celé nastavit ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jeste neco napisu ohledne mereni toho tlaku turba. Tam kde mas ten budik,je uplne nahovno. Ten tlak jsi doufam meril za jizdy nekde v kopci pod plnym plynem nejlepe na trojku v rozmezi cca 1300 az 4000rpm!! Protoze jestli te to plni 1.1baru jen kdyz vypocis motor na miste,tak za jizdy to bude plnit jeste daleko vic,to je jisto jista smrt turba.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
no me to trklo ihned do voka, a rikam si ty vole takovej sprasek, nehlede na to jak to hnusne vypada a nesedi to tak to taky casto predre hadicky nebo draty co jsou pod deklem kterej tam nepatri. Ale zas jsem si nevsim toho budiku co tam je pridelanej a je k nicemu, tedy pokud neni pred nim kamera a nesnima si to do auta aby na nej videl a nebo nejezdi bez kapoty s chlapem na motoru co mu hlasi tlak. 
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tak jsem se znovu oblékl a šel se na to podívat. Budík jsem odpojil, vzal dlouhou hadičku, protáhl ji do auta a napojil to a napojil na ní. Byl jsem si objet sídliště, dva kopečky 1 a 1,5 km. Cca 3800ot a tlačí 1,1 na 2200 tlačí 0,8.
To by mělo být v pohodě, ne?
Navíc dnes můžu říct, že provedené úpravy fungují a fungují přesně tak jak jsem chtěl.
Jezdím skoro denně jeden kopec dlouhý skoro 2,5 km. Najíždí se na něj ze zatáčky, která vynáší, takže opatrně na trojku. A ta tam už zůstala a motor naříkal ve 3500ot. Dneska jsem jel, najíždím za tři, zrychluji, řadím čtyři, zrychluji a řadím dokonce pět
Takže u mne je naprostá spokojenost. 
To by mělo být v pohodě, ne?
Navíc dnes můžu říct, že provedené úpravy fungují a fungují přesně tak jak jsem chtěl.
Jezdím skoro denně jeden kopec dlouhý skoro 2,5 km. Najíždí se na něj ze zatáčky, která vynáší, takže opatrně na trojku. A ta tam už zůstala a motor naříkal ve 3500ot. Dneska jsem jel, najíždím za tři, zrychluji, řadím čtyři, zrychluji a řadím dokonce pět
A k tomu všemu bych měl jednu otázku, jde-li na ní odpovědět.
Nemám možnost jet na brzdu. Dá se tedy odhadnout kolik asi tak, přibližně, možná to má teď koní?
1.) Kolik přidá sportovní filtr?
2.) Kolik přidá odstranení katalizátoru?
3.) Kolik přidá odstranění zadního tlumiče?
5.) Kolik přidá úprava přidavače nafty?
6.) Kolik přidá úprava tlaku turba?
7.) Kolik přidá zaslepení EGR?
8.) A kolik přidá IC?
Vím, že to vše bude jen odhad, ale i tak by mne to zajímalo, alespoň cca.
PS: Vím, že to tu asi někde na foru je, ale tady je prostě tolik informací, že to nemůžu najít, tak mi prosím promiňte.
Nemám možnost jet na brzdu. Dá se tedy odhadnout kolik asi tak, přibližně, možná to má teď koní?
1.) Kolik přidá sportovní filtr?
2.) Kolik přidá odstranení katalizátoru?
3.) Kolik přidá odstranění zadního tlumiče?
5.) Kolik přidá úprava přidavače nafty?
6.) Kolik přidá úprava tlaku turba?
7.) Kolik přidá zaslepení EGR?
8.) A kolik přidá IC?
Vím, že to vše bude jen odhad, ale i tak by mne to zajímalo, alespoň cca.
PS: Vím, že to tu asi někde na foru je, ale tady je prostě tolik informací, že to nemůžu najít, tak mi prosím promiňte.
tuner píše:1. nic, skoda penez
3.zanedbatelny, jen prida hluk
7. nic
2,5,6,8 pri dobrym sladeni vsech komponentu klidne 80PS ale hrozi prasknuti hlavy a prehrivani.
Já jsem googloval na našel jsem na různých serverech různé informace a z toho jsem vyčetl následující:
1.) sportovní filtr 1 - 2kw
2.) odstranění katalyzátoru 3 - 5kw
3.) odstranění zadního tlumiče 2 - 4kw
5.) úprava přidavače nafty 5 - 11kw
6.) úprava tlaku turba 3 - 5kw
7.) zaslepení EGR 0kw
8.) IC 3 - 5kw
Je to z info tuningových dílen nebo z různých diskuzí, kde kdo komu radil a domníval se. Je jasné, že brzda je brzda.
Další věc, kterou nám odzkoušenou. V kopci, kde mi náš mladej se svojí B5tkou - 85kw vždycky ujížděl, tak po úpravách už mu stíhám
Tak jsem vše poladil, odzkoušel. Auto jede krásně, ale ta spotřeba je stále tragická. Myslel jsem, že když to nebudu muset tolik točit, tak to nebude tolik žrát, ale opak je pravdou. Motor zabírá už od nějakých 1500ot, nijak ho nehodím, max 2500ot, ale i přesto jsem spočítal spotřebu 9/100.
Nějaké nápady? Rady?
Díky
Nějaké nápady? Rady?
Díky
Tak jen doplním jeden poznatek. Možná jsem na to přišel, ale rád bych slyšel názor odborníka, někoho zkušeného.
Teď jsem se v tom vrtal a na šroubu načerpadle jsem ubral 1a3/4 otáčky. Auto je jen nepartně línější. Musel jsem jen o dost dohnat volnoběh.
Když jsem ubral o 2 otáčky tak už to nejelo.
Je teda možné, že tam šlo moc nafty? Ještě nějaké jiné rady a tipy?
Teď jsem se v tom vrtal a na šroubu načerpadle jsem ubral 1a3/4 otáčky. Auto je jen nepartně línější. Musel jsem jen o dost dohnat volnoběh.
Když jsem ubral o 2 otáčky tak už to nejelo.
Je teda možné, že tam šlo moc nafty? Ještě nějaké jiné rady a tipy?