Stránka 4 z 5

Napsal: 24 srp 2012, 09:26
od amg124
To je v pořádku, já mám TD - 55kw. Jen jsem tam dal kryt z Oktáfky :D

Měl jsem spíš štěstí, protože to auto jsem koupil na 14tis. a co jsem koukal tak jsem tyhle "paštiky" pořád drží nad 30tis. tak můžu být rád, že kutil byl trouba :D :D

Napsal: 24 srp 2012, 09:53
od tuner
jericho vsak to je videt ze to neni tdi ze je tam ten dekl jen silene nabastlenej, predvstrik na tomhle motoru se serizuje na 0,8mm +- 0,02mm

Napsal: 24 srp 2012, 11:11
od sniper--
jeste neco napisu ohledne mereni toho tlaku turba. Tam kde mas ten budik,je uplne nahovno. Ten tlak jsi doufam meril za jizdy nekde v kopci pod plnym plynem nejlepe na trojku v rozmezi cca 1300 az 4000rpm!! Protoze jestli te to plni 1.1baru jen kdyz vypocis motor na miste,tak za jizdy to bude plnit jeste daleko vic,to je jisto jista smrt turba.

Napsal: 24 srp 2012, 13:31
od jericho-3
tuner, já to neprohlížel, ale uviděl jsem TDI a říkám si ty vole, zase píšeš někam jinam než si myslíš.. :)

Napsal: 24 srp 2012, 14:05
od tuner
no me to trklo ihned do voka, a rikam si ty vole takovej sprasek, nehlede na to jak to hnusne vypada a nesedi to tak to taky casto predre hadicky nebo draty co jsou pod deklem kterej tam nepatri. Ale zas jsem si nevsim toho budiku co tam je pridelanej a je k nicemu, tedy pokud neni pred nim kamera a nesnima si to do auta aby na nej videl a nebo nejezdi bez kapoty s chlapem na motoru co mu hlasi tlak. :D

Napsal: 24 srp 2012, 17:47
od amg124
No, no, no 8) dobrá dám to dovnitř :D rád se poučím a přiučím ;)

Napsal: 24 srp 2012, 18:15
od amg124
Tak jsem se znovu oblékl a šel se na to podívat. Budík jsem odpojil, vzal dlouhou hadičku, protáhl ji do auta a napojil to a napojil na ní. Byl jsem si objet sídliště, dva kopečky 1 a 1,5 km. Cca 3800ot a tlačí 1,1 na 2200 tlačí 0,8.

To by mělo být v pohodě, ne?

Navíc dnes můžu říct, že provedené úpravy fungují a fungují přesně tak jak jsem chtěl.
Jezdím skoro denně jeden kopec dlouhý skoro 2,5 km. Najíždí se na něj ze zatáčky, která vynáší, takže opatrně na trojku. A ta tam už zůstala a motor naříkal ve 3500ot. Dneska jsem jel, najíždím za tři, zrychluji, řadím čtyři, zrychluji a řadím dokonce pět :D :D Takže u mne je naprostá spokojenost. :D

Napsal: 24 srp 2012, 20:09
od amg124
A k tomu všemu bych měl jednu otázku, jde-li na ní odpovědět.

Nemám možnost jet na brzdu. Dá se tedy odhadnout kolik asi tak, přibližně, možná to má teď koní?

1.) Kolik přidá sportovní filtr?
2.) Kolik přidá odstranení katalizátoru?
3.) Kolik přidá odstranění zadního tlumiče?
5.) Kolik přidá úprava přidavače nafty?
6.) Kolik přidá úprava tlaku turba?
7.) Kolik přidá zaslepení EGR?
8.) A kolik přidá IC?

Vím, že to vše bude jen odhad, ale i tak by mne to zajímalo, alespoň cca.

PS: Vím, že to tu asi někde na foru je, ale tady je prostě tolik informací, že to nemůžu najít, tak mi prosím promiňte.

Napsal: 24 srp 2012, 20:32
od tuner
1. nic, skoda penez
3.zanedbatelny, jen prida hluk
7. nic
2,5,6,8 pri dobrym sladeni vsech komponentu klidne 80PS ale hrozi prasknuti hlavy a prehrivani.

Napsal: 25 srp 2012, 07:27
od amg124
tuner píše:1. nic, skoda penez
3.zanedbatelny, jen prida hluk
7. nic
2,5,6,8 pri dobrym sladeni vsech komponentu klidne 80PS ale hrozi prasknuti hlavy a prehrivani.

:? :? :? 80PS? To zvednu výkon jen o 4kw?

Já jsem googloval na našel jsem na různých serverech různé informace a z toho jsem vyčetl následující:

1.) sportovní filtr 1 - 2kw
2.) odstranění katalyzátoru 3 - 5kw
3.) odstranění zadního tlumiče 2 - 4kw
5.) úprava přidavače nafty 5 - 11kw
6.) úprava tlaku turba 3 - 5kw
7.) zaslepení EGR 0kw
8.) IC 3 - 5kw

Je to z info tuningových dílen nebo z různých diskuzí, kde kdo komu radil a domníval se. Je jasné, že brzda je brzda.

Další věc, kterou nám odzkoušenou. V kopci, kde mi náš mladej se svojí B5tkou - 85kw vždycky ujížděl, tak po úpravách už mu stíhám ;)

Napsal: 22 zář 2012, 08:18
od amg124
Tak jsem vše poladil, odzkoušel. Auto jede krásně, ale ta spotřeba je stále tragická. Myslel jsem, že když to nebudu muset tolik točit, tak to nebude tolik žrát, ale opak je pravdou. Motor zabírá už od nějakých 1500ot, nijak ho nehodím, max 2500ot, ale i přesto jsem spočítal spotřebu 9/100.
Nějaké nápady? Rady?

Díky

Napsal: 22 zář 2012, 10:00
od amg124
Tak jen doplním jeden poznatek. Možná jsem na to přišel, ale rád bych slyšel názor odborníka, někoho zkušeného.

Teď jsem se v tom vrtal a na šroubu načerpadle jsem ubral 1a3/4 otáčky. Auto je jen nepartně línější. Musel jsem jen o dost dohnat volnoběh.
Když jsem ubral o 2 otáčky tak už to nejelo.

Je teda možné, že tam šlo moc nafty? Ještě nějaké jiné rady a tipy?

Napsal: 22 zář 2012, 10:31
od UchoTD
a hulilo to?

Napsal: 22 zář 2012, 13:40
od amg124
UchoTD píše:a hulilo to?
Moc ne, rozhodně z toho nešel černý dým. Nebyl to ani bílý dým. Bílý šel jen při startu, když to bylo studené. Jinak za mnou zůstával takový našedivělý opar.

Napsal: 22 zář 2012, 16:37
od jericho-3
Jak se ptá Ucho TD, jestli to nekouřilo /černě/ moc nafty to nemělo..Zkus to naopak, přidej naftu a musí to kouřit černě, jestli ne, je někde problém.. :)