Stránka 4 z 12

Napsal: 26 črc 2013, 11:27
od HackIt
a co vzit svoji hlavu a nechat si ji za par stovek nekde nechat "sliznout" ? PS: tohle jsem nasel 2min na googlu tam by to urco udelaly kdyz maj masinu na hlavu valcu zvladnou cokoliv.. ale jestli sem jelito a nejde to proste z nejakyho duvodu snizit tak na me nervete je to jen napad..
PS2:Rovní snižování hlav 800kč, tlakování 600kč , vrtání a honování vložek a bloků 2000kč 4válec , zabrušování ventilu atd... po dohodě PRAHA 736123922

11mm

Napsal: 26 črc 2013, 13:08
od vwgolfgti16v
tady se nejedná o snížení ... a s hlavou válců to nemá ani zdaleka nic společnýho. Jedná se o hlavu na čerpadle a velikost pístku-serie má 10mm. A v tomhle vláknu se řeší přechod na 11mm pístek v čerpadle.

Re: 11mm

Napsal: 26 črc 2013, 13:10
od HackIt
vwgolfgti16v píše:tady se nejedná o snížení ... a s hlavou válců to nemá ani zdaleka nic společnýho. Jedná se o hlavu na čerpadle a velikost pístku-serie má 10mm. A v tomhle vláknu se řeší přechod na 11mm pístek v čerpadle.
Aha promin ale stejne to by neslo nejak prevrtat a nechat si udelat pistek atd.. na miru ?

Napsal: 26 črc 2013, 13:15
od vwgolfgti16v
je to zbytečné, protože se tyto díly vyrábí. A dají se koupit i tady na fóru. Jak 11mm hlava s pístkem, která se používala v 66kW verzi s automatem, tak i třeba 12mm hlava s pístkem.

Napsal: 26 črc 2013, 13:19
od HackIt
ok diky moc tak to se podivam po ty 12mm ... a z ceho tam sedi hlava aby se to nemuselo prevrtavat proste plug and play ?

Napsal: 26 črc 2013, 13:25
od vwgolfgti16v
převrtávání není problém, vše se tu řešilo. Dokonce i tomto tématu. Tlačítko "hledat" napsat : 12mm a číst a číst. Musíš mít aspoň nějakej teoretickej základ pokud chceš něco "stavět" pročti si forum, hodně věcí pochopíš. Je to tu parádně popsané.

3. řádek při vyhládávání je rovnou inzerát.. :

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=12mm

Napsal: 29 črc 2013, 20:51
od veksll
zdravim chci se zeptat nekdo na začatku píše že 11ctkova hlava je na renault megane. Doma se my vali jeden 1.9 dti motor i s čerpadlem je na tom 11ctkova hlava nebo ne? rozdelavat zbytečne se my to nechce tak jestli někdo náhodou neví díky. :) :) :) :-)

Napsal: 29 črc 2013, 21:42
od tomik leon11
chalani nedavno som dal do auta 11 mm hlavu a moj postreh je ze auto ostalo zivsie dynamickejsie a spotreba o nieco mensia

Napsal: 30 črc 2013, 00:13
od Magnatik
Tak co si myslite o tej 11mm hlave z cromy?

Napsal: 30 črc 2013, 06:02
od wr8
klidne ji tam dej,na 1,9TDid je 11mm,ale pouzij puvodni vacku

Napsal: 30 črc 2013, 06:20
od Markus01
wr8 píše:klidne ji tam dej,na 1,9TDid je 11mm,ale pouzij puvodni vacku
Použití původní vačky platí i pro hlavu z TDI 66kw automat?

Napsal: 30 črc 2013, 07:08
od Magnatik
Ano vacka ostala, menil hlavu a podlozku

Napsal: 29 srp 2013, 10:20
od tukydydes
mám komplet čerpadlo z 66kW automatu (038 130 107 J), půjde vyměnit kus za kus teď tam mám origo 81kW (038 130 107 D). Nemusí se nějak upravovat soft aby to neházelo třeba nějaký chyby atd.

Napsal: 13 úno 2015, 14:25
od hiero
skoda píše:
Bengal píše:Mám takúto otázku, každá Octavia I ALH automat mala 11mm hlavu ?
Ano konkrétně toto čerpadlo na konci je "J"


Obrázek
je mozne toto cerpadlo pouzit v sharane? ide mi o system remenice ci je mozne remenice jednoducho zamenit alebo nechat urcene k cerpadlu. este ma napadol drziak cerpadla ci vnich nie je rozdiel z dovodu aretacie?

Napsal: 13 úno 2015, 15:19
od TDI tech
Da sa tam dat, ale musis zvacsit dieru v drziaku cerpadla a vymenit aj remenicu cerpadla za Octaviacku. U starsich rocnikov tiez musis prepinovat konektor.