Stránka 4 z 5
Napsal: 25 říj 2012, 06:46
od besoun
lukyno.diesel píše:tak ja myslim ze proste 280mm jsou brzdy naprosto nahovno, ty co na tom byly z fabriky tak byly nesmrtelny, to dalsi to je proste ksunt, ja sem ted na jednu O1 dal original kotouce i desky a stacilo par tis a vse znovu, nevim jestli ty brzdy jsou tak spatne udelany...
dle me jediny smyslu plny reseni je predelat na 288, daleko lepe brzdi a zdaleka tolik se nekrouti
Kde jsi je koupil ty originály????
Napsal: 25 říj 2012, 07:16
od rosta tdi
Tomas6 píše:Já nevím,ale povídačkám o házivosti náboje a kvalitě desek a přehřívání nevěřím.Viděl bych to spíš na skomírající kvalitku.Páč když byla ta aférka s kopáním do volantu jsme dělali co se dalo aby to bylo ok a VŽDY pomohlo jen stočení a nebo Zimmerman.Řečiček v autodílech jak origo tak kelly a pod...že jsou křivé náboje,volné čepy,silentbloky atd. jsem se naposlouchal dost.Dle mne někde byla špatná série odlitků a jak se ten kotouč párkrát zahřál se vlivem vnitřního pnutí prostě zvlnil.Nevím jestli je to pravda,je to jen moje doměnka,ale pak to samo vyšumělo a utichlo.A všechny ty auta co tehdy měly 150tkm maj teď 350tkm a bez výměny těhlic,nábojů apod a brzdí bez kopání.Nikdy jsem házivosti na ničem neměřil a kopl kotouče desky a krom těch OI s ničím problémy nikdy nebyly.
Souhlas.Prostě to dělají z blata a hotovo.Já tam dával všechno možný(hlavně aby to bylo drahý

) a pořád se to vlnilo.Pak mě v jednom obchůdku prodal nějaký kotouče a desky od Feroda za pár šušní,zajel jsem to a nezkroutilo se ani prd.A brzdí to jak originál.A jako řeči ze je toto slabost jedničkové Octy ,tak to je podle mě blbost.ten samej problém řeším u 330 na BMW.Taky myslíte ,že je to jeho slabost?Prostě to fušujou a nebo používáme nevhodný desky.
Napsal: 25 říj 2012, 07:50
od Stifko
Na Octavii kotouče Zimmermann a destičky Remsa a brzdilo to paradne asi tak 3tis km,pak kdyz se jelo ostreji tak zacaly pokmitavat,tak jsem je lehce dobrzdoval aby se srovnaly a jak zchladly tak v pohode,kazdopadne jsem musel porad myslet na to,abych je neprehral a nemrskly se nenavratne.Vyresil jsem to 312x25 a 256x22,ted muzu brzdit jak chci a nezvadnou ani nekopou.Kotouce ATM a desticky Brembo
Napsal: 25 říj 2012, 08:02
od Slavkov
Stifko píše:Na Octavii kotouče Zimmermann a destičky Remsa a brzdilo to paradne asi tak 3tis km,pak kdyz se jelo ostreji tak zacaly pokmitavat,tak jsem je lehce dobrzdoval aby se srovnaly a jak zchladly tak v pohode,kazdopadne jsem musel porad myslet na to,abych je neprehral a nemrskly se nenavratne.Vyresil jsem to 312x25 a 256x22,ted muzu brzdit jak chci a nezvadnou ani nekopou.Kotouce ATM a desticky Brembo
Podobně se mi chovali opěvované vrtané Zimmermanny s deskami Ferodo DSPF

... 200km/h nejezdím, jako extra také ne... a kotouče jsou zvlněné, na válcích na STK to bylo vidět
Tato vychvalovaná kombinace mě prostě zklamala, za studena nic moc, po zahřátí velmi dobré, ale asi se to prostě přehřívá nebo co...
Napsal: 25 říj 2012, 10:16
od hansdob
slovacek.milos píše:hansdob píše:No já jsem měl 280 vše od TRW jezdím jako prase a nikdy mi nic nedělali, dal jsem si velký a mé původní i s těhlicema jsem dal kamarádovi co se mu to pořád chvělo (několikrát měněný kotouče ,ložiska,měřená házivost vše ok) a od chvíle co má moje těhlice s brzdama už má klid. Přiznavám že nevím kde byl zakopanej pes ale někde v těch těhlicích to být musí.
a kupovals ty brzdy od jednoho dodavatele???
mám jednu dodávku tam jsou volné ložiska že ty kola bloudí,
ale majitel jezdí tak, brzdy jsem dával já kotouče desky starline
s brzdama není problém již několik let, to samé u jednoho iveca naní čas taky bloudí kola z volných ložisek a s brzdama nic vše OK žáné místa to nevymílá ani nic netřepe

Ano kupovaljsem vše u jednoho dodavatele krabičky neotevřené a přelepené tou stříbrnou páskou se znakem
Napsal: 25 říj 2012, 19:43
od OťasTDi
hoďte mi sem ješte teda někado názor na kombinaci kotouče TRW a destičky ATE
Napsal: 25 říj 2012, 20:10
od slovacek.milos
OťasTDi píše:hoďte mi sem ješte teda někado názor na kombinaci kotouče TRW a destičky ATE
získáš jen názor
Napsal: 27 říj 2012, 21:01
od miraspetrowski
slovacek.milos píše:miraspetrowski píše: u toho šaranu je to zas jinak, já se staral o 2,8 neznalo to nic jiného jak starline, jezdilo stím kdejaké hovado a nebyl taky problém, na almaře saline + icer, a na šaranu starline desky, stím lítají kluci žlutí a desky by chtěli nejraději z bambusu za 1O korun
u koktávek, fábek, a IV golf, při špatné směsi desek jsem problémy měl

no jinak,ono to má o pár kil navíc než Octa a zastavit to někde z vostra na vlňákách by asi dopadlo blbě,a když rozjedeš V6 v sharanovi tak víš že by byl průser ajn-cvajn.
Napsal: 27 říj 2012, 23:25
od dav55
zmer hazivos tech naboju, dej bremba a textary a bude to fungovat. pokud naboj hazi zkrouti se vse.
Napsal: 28 říj 2012, 11:45
od stevusik
mne sa stalo to iste s TRW po 10 tis su zvlnene a ked brzdim tak mam vibracne zvonenie z volantu.To tu uz nikto nic negarantuje
Napsal: 28 říj 2012, 22:47
od rozprach
Ja si nechal v roce 2006 menit predni komplet brzdy na O1 v origo Skode Vistacar Hodonin a po cca 10tis km hazely jakxvina. Pak to dej do origoservisu . . . nasrat.
Napsal: 30 říj 2012, 18:24
od besoun
rozprach píše:Ja si nechal v roce 2006 menit predni komplet brzdy na O1 v origo Skode Vistacar Hodonin a po cca 10tis km hazely jakxvina. Pak to dej do origoservisu . . . nasrat.
A co reklamoval jsi to?nebo jak to dopadlo
Napsal: 05 lis 2012, 13:48
od rozprach
Tehdy sem to nejak neresil, pac sem na to nemel moc casu a vzapeti sem auto vymenoval. Samozrejme mi to pir odkupu v bazaru nezapomeli rict, ze to hazi. Nicmene sem auto koupil za 170tis a po dvou letech a 90tis km prodal za 125tis

) Kdovi kde je mu konec

(
Jinak ted bych to samozrejme resil a dal jim to sezrat. Ale nedelam si iluze, ze by to bylo bez nervu a s dobrym vysledkem.
besoun píše:rozprach píše:Ja si nechal v roce 2006 menit predni komplet brzdy na O1 v origo Skode Vistacar Hodonin a po cca 10tis km hazely jakxvina. Pak to dej do origoservisu . . . nasrat.
A co reklamoval jsi to?nebo jak to dopadlo
Napsal: 05 lis 2012, 13:57
od capjackal
Zbytečné. Vyměň zadní silentbloky na přední nápravě za silentbloky z TT a vibrace přestanou. Osobní zkušenost a komu jsem to poradil, tomu to pomohlo
Seženeš je např. na:
http://www.cc-autodily.cz/luzko-ramene-zadni-1
Napsal: 05 lis 2012, 14:28
od roman1648
já mám s výměnou zadních silentbloků taky 100% úspěšnost, měním preventivně s kotoučema
tady mi to ale většina vyvrací ale já si za tím musím stát
pomohlo to vyřešit problém i u jiných aut ( Peug 307, E46 )
právě u E46 to mám potvrzený na několka kusech aut