Stránka 4 z 5

Napsal: 02 lis 2012, 19:27
od Pilott
a vy nekdo mate spatne zkusenosti s touto firmou na cipovani ze pisete abych ve vlastnim zajmu na to zapomel :? ? http://www.chiptuning.cz/

Napsal: 02 lis 2012, 19:44
od najmis
Sem na tom podobně jako Pilott..sice nemám pravou FRS ale ASZ a orig vedení a IC + vyřezaná mřížka mlhovky a žábry v podběhu, žádný další upravy na motoru ...vím že lepší je mít velký IC a mohl bych jít i s výkonem nahoru..
Myslíte že s výkonem viz podpis dostává turbo a celkově motor hodně zabrat..?Nejezdím okruhy ale jako šnek taky ne... :)

Napsal: 02 lis 2012, 20:35
od jizzle
Pilott píše:a vy nekdo mate spatne zkusenosti s touto firmou na cipovani ze pisete abych ve vlastnim zajmu na to zapomel :? ? http://www.chiptuning.cz/
Nerekl bych, ze to musi byt nutne o spatnych zkusenostech. Staci, aby lidi nemeli dobry nebo vubec zadny zkusenosti a tim padem ti tezko takovou firmu doporuci,ze?

Divej, prisels, zeptal ses, bylo ti odpovezeno a doporuceno neco a pokud se stejne rozhodnes jit jinou cestou, je to jenom tvoje vec a tvoje penize.

Kdyz to nedejboze nejak spatne dopadne, budes jenom jeden z dalsich, ktery takovy jedno spatny rozhodnuti (i pres rady ostatnich) stalo ve finale spoustu zbytecnych penez. Pak se sem vratis s nejakym problemem, prijde se na to, ze za vsechno muze spatnej soft, tak ti znova bude doporuceno na koho se mas obratit a ten dotycnej pak bude akorat nasranej, ze musi zase jednou spravovat zpackanej soft. Ty budes o x tisic chudsi a hlavne poucenej, ze kdyz ti vic lidi poradi tu stejnou vec, tak na tom asi neco bude.

Napsal: 02 lis 2012, 23:50
od Honz@
je drahej,
lepší koupit uni FMIC a udělat vedení, nebo koupit hotovej set od DP

Napsal: 03 lis 2012, 14:22
od fabiátor
najmis píše:Sem na tom podobně jako Pilott..sice nemám pravou FRS ale ASZ a orig vedení a IC + vyřezaná mřížka mlhovky a žábry v podběhu, žádný další upravy na motoru ...vím že lepší je mít velký IC a mohl bych jít i s výkonem nahoru..
Myslíte že s výkonem viz podpis dostává turbo a celkově motor hodně zabrat..?Nejezdím okruhy ale jako šnek taky ne... :)
Proste je problem v tom, ze ten mrnavej IC u Fabie nedochladi poradne ani to co tlaci turbo v serii. Takze pokud to jen cipnes, bude to akorat vic hulit. Mozna tak na rozjezd na krizovatce to stacit bude, ale nez tam das 3, uz to bude horky a pak kour.

Napsal: 03 lis 2012, 18:23
od najmis
Za sebou sem nikdy nejel, ale v zrcátku vidím opravdu lehký zakouření až když to vytáhnu na 4000Ot/min. jinak nekouří..v létě a velkým vedru je při honění motoru znát pokles výkonu, ale kouřivost žádná v normálních otáčkách..Taky proto sem nechtěl aby pan mistr ladil na větší výkon...myslím že 158Ps je rozumný vzhledem k IC.Jsou lidi co mají jen chipem 180Ps a tam už to asi trpí jinak...Nebo se pletu a i moje parametry jsou už dost zatěžující motor, turbo se sérií IC...

Napsal: 03 lis 2012, 20:23
od Jeny
z ASZ s turbínou VA se dá udělat 180 koní? Proč tam všichni dávaj VBčko :roll:

Napsal: 03 lis 2012, 20:45
od ADKO13
Limit Va je niekde okolo 170ps..

Napsal: 03 lis 2012, 21:40
od Brouk
najmis píše:Za sebou sem nikdy nejel, ale v zrcátku vidím opravdu lehký zakouření až když to vytáhnu na 4000Ot/min. jinak nekouří..v létě a velkým vedru je při honění motoru znát pokles výkonu, ale kouřivost žádná v normálních otáčkách..Taky proto sem nechtěl aby pan mistr ladil na větší výkon...myslím že 158Ps je rozumný vzhledem k IC.Jsou lidi co mají jen chipem 180Ps a tam už to asi trpí jinak...Nebo se pletu a i moje parametry jsou už dost zatěžující motor, turbo se sérií IC...
160 je super a bude to fungovat dlouho a bude stacit +100mb ale na 180 to se bude VAcku zdat o certech (noteeth) nedej boze za volantem jen uzivatel co umi jen mackat (noteeth)

Napsal: 04 lis 2012, 01:34
od Nosnx
Dovolím si položit zde otázku, abych nemusel zakládat nové téma.

Jaký je potenciál motoru ASZ?? Na jaké "spolehlivé" výkony lze ladit? Má někdo zkušenosti?

Přemýšlím, že bych své RS upravil na víkendovou hračku (občasné svezení na okruhu atd..).

Výkonově bych chtěl auto posunout na cca 200 - 250HP.

Konkrétně se mi líbí tato úprava. Máte někdo s tímto úpravcem zkušenosti?

http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... tage%20I./

Napsal: 04 lis 2012, 01:57
od nejsem-naivka
to bude zase počteníčko :P

Napsal: 04 lis 2012, 07:40
od Thomy
Nosnx píše:Dovolím si položit zde otázku, abych nemusel zakládat nové téma.

Jaký je potenciál motoru ASZ?? Na jaké "spolehlivé" výkony lze ladit? Má někdo zkušenosti?

Přemýšlím, že bych své RS upravil na víkendovou hračku (občasné svezení na okruhu atd..).

Výkonově bych chtěl auto posunout na cca 200 - 250HP.

Konkrétně se mi líbí tato úprava. Máte někdo s tímto úpravcem zkušenosti?

http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... tage%20I./

Na tohle téma je tady mraky materiálu ... Dokonce i reference na firmu tdichip.

Napsal: 06 lis 2012, 07:45
od fabiátor
najmis píše:Za sebou sem nikdy nejel, ale v zrcátku vidím opravdu lehký zakouření ... myslím že 158Ps je rozumný vzhledem k IC.
No to je ten rozdil. Jak psal Brouk do tech 160k to asi nejak pujde. Nicmene ja tam mam s original KKK 175k a po kouri ani pamatka. Ovsem FMIC i software by Dieselpower. Benzinovou FRS2 si davam k veceri :-)

Napsal: 06 lis 2012, 09:58
od peeeetr
Jeny píše:z ASZ s turbínou VA se dá udělat 180 koní? Proč tam všichni dávaj VBčko :roll:

na VA se skoro 180koní udělat dá. Záleží na stavu auta :-)
koukni třeba tady :-)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=105703

Napsal: 06 lis 2012, 15:12
od pentadius
fabiátor píše:Zajimavy. FMIC+cip od DP. Odmereno 175k/405Nm. Mam tam natoceno pres 200.000km a porad puvodni KKK turbo. Cimpak to asi je ?
Tak já původní turbo KKK+ chip DP odladěno na 160k. Olej měněn po 10 000 km, dochlazováno a stejně umřelo asi v 50 000 km :(