To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jericho-3 píše:To máš pravdu, lidi rozdělila jak závist tak pýcha.Když měla většina ho.no a musela každý den do práce, držela spolu. Ale když někdo získal restituci nebo zbohatl, popřípadě se dal na politiku v jiné straně než bylo zvykem, cesty se rozdělily..Je to dobře znát i na abiturientském srazu, kdy přijdou zbohatlí náfukové a zchudlí jedničkáři a nemají si co říci. Nejlepší pokec je s lidmi, kteří byli bohatí vždy, ti jsou na prachy zvyklí a již ví, že jsou to jen prachy..Ale nejhorší je zbohatlík, který měl dřív ho.no, ale teď je honorace..Ale naštěstí člověk tyhle pitomce hned pozná.. :)
ve většině máš pravdu, ale ve všem ne, člověk s narušeným charakterem nebo bez charakteru je ten problém, nic víc, peníze jsou jenom kulisy nenávisti. Osobně si rozumím s každým, v práci sedím s miliardářem vedle sebe ale že by to na něm někdo poznal se neboj, on měl za komunistů dostatek, teď taky ale žije normálně do práce jezdí i v 70 na kole, vytvoří víc hodnot jak 10 manažerů dohromady pod ním, je s ním sranda, a bmw x6 ani neví co to je.
víš co? já mám hovno, půjčeno na bydlení a klidně si popovídám se spolužákem, na peníze nehledím, a největší problém v práci od borce který je na tom trochu líp než já,..., ve vesnici největší peklo zažívám od souseda který má všechno, zdravou rodinu barák bazén nový auto, je to řidič kamionu a holt měl štěstí zdědil chalupu, navíc je to dobrej manipulátor a to co rozšíří za pomluvy to by sis za rámeček nedal, 20 procent lidí se na mě dívá skrz prsty, 80 procent si rozumíme a vycházíme vstříc. nemusel nic splácet víš, já mám VŠ při ní už jsem pracoval 3 roky, abych si na to vydělal, a teďkon dělám ani ne za kilo na hodinu, je mi to jedno, prachy neřeším.

Charakter nemá s penězma nic společného, peníze jen prověří lidskej charakter, většina sice neprojde, ale jsou i vyjímky.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jericho-3 píše:Řekl bych že asi ne, čerpadlo nemá rádo vibrace, takže honit spotřebu tím, že jezdím na velký kvalt krokem mu jistě dost škodí. Neustále lidé zapomínají , že TDI je rychloběžný motor a ne stabilák v buldozeru..Takže se musí točit, /a čerpadlo s ním/což znamená, že ten, kdo motor točí , ten motor a čerpadlo vlastně šetří... :)
můžeš to nějak rozvést? TDI mi moc rychlběžný nepřijde, moment někde v polovině otáček, jaký je mechanismus odkurvení na nízký otáčky?
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja som nemyslel jazdny styl, ale seriovku vs. chipnutu verziu.
Samozrejme sa mozem v tej vacke mylit, ale momentalne som o tom presvedceny po tom co som mal moznost pozriet si par obalov cerpadiel a porovnat ich vnutornosti.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

MadMar píše:
jericho-3 píše:Řekl bych že asi ne, čerpadlo nemá rádo vibrace, takže honit spotřebu tím, že jezdím na velký kvalt krokem mu jistě dost škodí. Neustále lidé zapomínají , že TDI je rychloběžný motor a ne stabilák v buldozeru..Takže se musí točit, /a čerpadlo s ním/což znamená, že ten, kdo motor točí , ten motor a čerpadlo vlastně šetří... :)
můžeš to nějak rozvést? TDI mi moc rychlběžný nepřijde, moment někde v polovině otáček, jaký je mechanismus odkurvení na nízký otáčky?
Zkus si dát na dlouhé prkno přes rameno třeba 5 kilo a zkus s tím jít. To je ten záběr jako když šetřílci jezdí na šestku krokem a říkají, jak si to motor dobře bere. Zrovna včera jsem s takovým jel , on kecá kecá , kopec jako kráva a já mu říkám, přeřaď..a on na mne koukne a řekne, takhle jezdím normálně, vše je v pohodě. Jenže vibrace je to největší zlo, co může motor mimo zadření postihnout..Dřív mlátila kardanka o zem, takže dotyčný debil byl nucen řadit, ale dnes jsou všude žvejkačky, tlumící hmoty a dvouhmota , takže debil jede dál..A rychloběžný diesel to je, samozřejmě vůči klepákům s otáčkami max. 2000 /min..již jednička Golf s motorem 1,5 D jím byl hrdě nazván...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jericho-3 píše:
MadMar píše:
jericho-3 píše:Řekl bych že asi ne, čerpadlo nemá rádo vibrace, takže honit spotřebu tím, že jezdím na velký kvalt krokem mu jistě dost škodí. Neustále lidé zapomínají , že TDI je rychloběžný motor a ne stabilák v buldozeru..Takže se musí točit, /a čerpadlo s ním/což znamená, že ten, kdo motor točí , ten motor a čerpadlo vlastně šetří... :)
můžeš to nějak rozvést? TDI mi moc rychlběžný nepřijde, moment někde v polovině otáček, jaký je mechanismus odkurvení na nízký otáčky?
Zkus si dát na dlouhé prkno přes rameno třeba 5 kilo a zkus s tím jít. To je ten záběr jako když šetřílci jezdí na šestku krokem a říkají, jak si to motor dobře bere. Zrovna včera jsem s takovým jel , on kecá kecá , kopec jako kráva a já mu říkám, přeřaď..a on na mne koukne a řekne, takhle jezdím normálně, vše je v pohodě. Jenže vibrace je to největší zlo, co může motor mimo zadření postihnout..Dřív mlátila kardanka o zem, takže dotyčný debil byl nucen řadit, ale dnes jsou všude žvejkačky, tlumící hmoty a dvouhmota , takže debil jede dál..A rychloběžný diesel to je, samozřejmě vůči klepákům s otáčkami max. 2000 /min..již jednička Golf s motorem 1,5 D jím byl hrdě nazván...
jasněš ale vysvětli mi jaktože mi lupo 3L jede do kopce na 5q při 1100 otáčkách a nechce podřadit? já vím je to kvůli spotřebě tak naprogtramovaný ale motor to nějak snese... je to teda PD
ty starý atmosféry byly rychloběžný, tipo 17D mělo 42 kW při 4700 otáčkách to bylo rychloběžnější jak felicie 16 MPI ta to dávala už při 4500 pokud si dobře vzpomínám. :-)
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě záleží na převodu, ale problém je, když auto neustále jede, otáčky klesají řidič jen přidá plyn a nechá motor trápit až na kopec, kde už si říká, on už to veme. Pak vznikají vibrace, kdy lítá klika, spojka, rozvody a veškéré převody přes vůle, které tam jsou se přenášejí do karoserie..Takže vačka , čerpadlo/pokud tam je/a ostatní části se nadměrně opotřebovávají, vznikají vůle, takže vibrace poté vznikají dříve, a koloběh se opakuje. Vyměnují se silentbloky, spojky, odcházejí dvouhmoty , vše je prostě vyjebané dříve, než kdyby řidič auto dával sodu, ale využíval plně převody a otáčky motoru. Z toho důvodu nejvíc vydrží motory s automatem, kdy se eliminuje vliv řidiče...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jericho-3 píše:Samozřejmě záleží na převodu, ale problém je, když auto neustále jede, otáčky klesají řidič jen přidá plyn a nechá motor trápit až na kopec, kde už si říká, on už to veme. Pak vznikají vibrace, kdy lítá klika, spojka, rozvody a veškéré převody přes vůle, které tam jsou se přenášejí do karoserie..Takže vačka , čerpadlo/pokud tam je/a ostatní části se nadměrně opotřebovávají, vznikají vůle, takže vibrace poté vznikají dříve, a koloběh se opakuje. Vyměnují se silentbloky, spojky, odcházejí dvouhmoty , vše je prostě vyjebané dříve, než kdyby řidič auto dával sodu, ale využíval plně převody a otáčky motoru. Z toho důvodu nejvíc vydrží motory s automatem, kdy se eliminuje vliv řidiče...
nojo právě ale ten můj automat je vlastně manuál ovládaný něčím, co tam sází qalty tak aby spotřeba byla nula nula prd. motor se třepe to ano, ale já ho nepodtáčím stylem plnej kotel na 1100 rpm. pokud to do kopce nebere, vyběhnu to s lehoučkou nohou takže tlaky na kliku jsou malý, vibrace jsou, ale mám tam plus mínus kulisu a tou podřadím jak chci.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mluvím o "klasickém" automatu, ty různé poloautomaty a vynálezy, kdy si řidič podle své nálady řadí neřadí neřeším..Protože s tím nejsou v tomto případě zkušenosti. Ale jistě je někdo i v tomto případě má, třeba majitelé těchto převodovek budou vědět, v jakém stavu je jejich motor v v době, kdy skříň už lehne.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

jericho-3 píše:Mluvím o "klasickém" automatu, ty různé poloautomaty a vynálezy, kdy si řidič podle své nálady řadí neřadí neřeším..Protože s tím nejsou v tomto případě zkušenosti. Ale jistě je někdo i v tomto případě má, třeba majitelé těchto převodovek budou vědět, v jakém stavu je jejich motor v v době, kdy skříň už lehne.. :)
zatím jsem viděl jen KO převodovky, všechny motory šly pěkně.... a to s tím jezdily ženský který jezdily na automat nikoliv tiptronic. převodovka je poddimenzovaná motor je 1.2 PD celohliník, vychází z 14TDI KO-viděl jsem jeden, ale ten dokurvil sám majitel, dal tam něajekj nesmyslnej čip a měnil vstřiky, vložkoval uložení... to vše u motoru který výrobce dělal jako nerozebíratelný, hliník jednou nakřivíš a po druhé už nesedne. samo o sobě dát čip na motor, kterej je extrémně laděnej na spotřebu je chujovina... 60 koní a 140Nm s tím autem 860kg jede pěkně, absolutně jsem nepocítil potřebu vyššího výkonu, nic proti úpravě třeba o 10 procent, ale nechápu, jak někdo může nalejt do motoru 19TDI dvojnásobek výkonu? jel jsem ibizou 66kW a že bych měl potřebu vyššího výkonu nechápu.... a to byl motor před smrtí...opět platí pokud chci silný auto tak si nekoupím Lupo 3L a nedokurvím ten zázrak nějakou úpravou na 200Nm. Jezdím s tím tak že normálně vytáčím na rozumný otáčky, ale přes 2,5 nemá smysl jít, pokud dotahuju kopec tak mu neotevřu naftu to je samozřejmý. Kdyby nebyl problém s STK tak uvažuju o předělání na manuál, ale on svým způsobem ten automat je geniální, brzdí to motorem když si o to řeknu brzdovým pedálem, z kopce vyšlapuje spojku, v podstatě se to chová jako volnoběžka. A ten zvuk - má to asi přímý zuby na difu nebo nevím :-) přijde Ti to jako invalidní vozík od poslechu, ale když se rozjede tak dá 180 i víc (osobně jsem nezkoušel, nejsem blázen), pro mě je to prostě geniální auto. v extrému dám 2,1 litru při 70kmh a to ještě nemám všechno tak jak má bejt, do práce jezdím za 2,7 reálnejch... chtěl jsem seicento na LPG ale tohle je bezpečnější a líp jede, cena srovnatelná. a to ticho v autě při 130 to je naprostá bomba, karoserie upravená aerodynamicky.... když si najdeš na youtube tuneko, to je nějaký blázen z finska a ten dělá spotřebu 2 litry při 100kmh :-) prosímtě mám to PD nějak aditivovat? dávám zatím normální naftu. máš nějaký zkušenosti nebo je to fuk? korekce jsou hodně v normě, jen nechci ty fstřiky odkurvit budou k nesehnání a popravdě se mi do toho nechce hrabat. nájezd mám velkej tak 30-50k za rok...
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Martinn2
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 14 pro 2011, 20:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinn2 »

hoši kde sa dá zohnať novy obal čerpadla 028 130 115B ?
a za akú cenu ?
to moje je už tiež vydraté :roll:
Obrázek
Obrázek
Ford Galaxy 1.9TDI 81kW WGR rv1999
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

podla mna : 2 465 130 940

cca 100€
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Martinn2
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 14 pro 2011, 20:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinn2 »

octaviask píše:podla mna : 2 465 130 940

cca 100€
a vies mi poslat aj nejaku stranku kde sa to da obiednat ?
Ford Galaxy 1.9TDI 81kW WGR rv1999
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

len u dealera bosch
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Martinn2
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 14 pro 2011, 20:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinn2 »

octaviask píše:len u dealera bosch
a vies o nejakom v okoli trnavy ?
Ford Galaxy 1.9TDI 81kW WGR rv1999
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

elit, intercars...kelly....kadekto.. len si over či je to fakt obal, v tych nakresoch to nie je 100% jasne..

btw to si chces len tak doma preskladat? vieš o tom ze to musi ist na stolicu?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“