Problem s filtrem pevnych castic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

DOLPH píše:jo a ještě jedna věc-potřeboval bych dílenskou příručku,kde je posaný motor s filtrem pevných částic...porádíte kde hledat?
nejak ti to neda spat :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

;)

hledám něco černé na bílém....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

sharik4x4 píše:Motor BMM je ostmi ventil,kdežto BKD je 16V.Takže BMM bez filtru určitě neplní Euro 4.BKD plní díky 16V-lepší spalování.


no a já myslel,že už jsme z pohádek o tom,jak obrovská výhoda a velký rozdíl je mít v hlavě 4 ventily míso dvou už vyrostli... (crazy)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“