fabia BMD 1.2 HTP 6v

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

DIAGNOSTIK píše:Jmkoli....Zbytečná diskuze...Jedno je, ale pravda. Značkový servis se v této problematice stává levnější, než garážista...
promin nic hloupějšího jsem od profika nikdy nečetl pokud si profík tak do motoru htp se nevrtá a dává se polomotr za 45 tisíc nic se nerozebírá

si zajdi do škodovky at těm profikům saháš aspon po kolena o problematice nevíš nic v čem máš pravdu zbytečná diskuze ;)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

A tohle může říct jenom garážista. Já řeknu konkrétně, že u motoru BMD se v případě poškození ventilů rozpadajícím katalyzátorem vymění hlava včetně katu za cenu 14000Kč. Hotová věc. není o čem diskutovat, vše je nové, ze zárukou, tak, jak má být. Doposud jsem nepotřeboval měnit polomotor na 1.2 z důvodu nějakého poškození hlavy. Pokud se opravuje hlava, tak výměna vodítek, gufer, usazení ventilů, cena 2800. Hotová věc, dál nediskutuju. Cena za materiál...
Ve škodovce se do bloku opravdu nevrtá. Já to taky nikde nepsal, že to dělají.... To jsi se asi někde pomýlil ve čtení-slováčku
To je situace!
Marek 320
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 17 srp 2011, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marek 320 »

Většinou bejvaj na tehlech kramech,podpálený jak nařezanej špekáček (crazy)Ale tedka jsem dělal jeden dva válce skoro bez tlaků,ventily odspodu vypadaly ok,po rozebrání vúle ve vodítku asi 4mm,prostě se to zaklepe ke straně sacích kanálů,druha strana pak skoro pulkou nesedí...taky mam vypozorovano,že čím větší prase stím jezdí tím dele to vydrží.jezdej ke mě auta z půjčovny a tam to vydrží 2OOOOO km bez problému,pak už nevim radši to prodavají...na tech spodkách jsem nic neřešil krom pár vylítlejch ojnic,to je pak daný,podle mě nechat udělat hlavu dat jí tam a bude to ok.
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

mam obdobnou zkusenost. kdyz s tim jezdi nejaky divoch tak to je kolikrat ve vic km nez kdyz prijede deda co si to setri a v 60000 je bez tlaku.. do spodku sem taky jeste nelez. udela se hlava a trada
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Diagnostik a ty sám máš servis nebo jsi zaměstnanec? A v čem myslíš že ti staří jsou odvaření, že neumí vyměnit kat nebo poslat hlavu na dobírku za 2800 plus poštovnéa pak ji namontovat? Nebo je to tím, že máš zkušenosti, že to v garáži zkurví a pak jedou za Tebou, abys jim tam dal ten kat? Protože je mi divné, jak by mohl garážista nasadit cenu víc než servis, který cenou musí zaplatit všechny ty lemply, bufeťáky a zásobovače, které musí živit. Většina servisů je ještě splácí , mají hypotéku apod. Zatímco garážista má ješte solvinu ze socialismu, montérky také z té doby vietnamské, dělá v garáži po dědovi s půl metrem nánosu šmíru a neustálle se jim motá v hlavě vliv předstihu na chrastění motoru při přidání plynu š 110 LS.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

Ono není servis jako servis jsou dobré servisy které předčí kvalitou práce autorizovaný servis a kde bych se nebál dát nějaké auto. A jsou taky servisy kde bych si nenechal ani kolo dofoukat. Já osobně jsem dělal v Autorizovaném servisu Škoda 3 roky a hodněkrát jsem zažil když přijelo zbastlené auto od nějakého joudy co o tom nemá vůbec páru. neříkám i v autoriz. servise se najdou hovada co to dělat neumí a kterým kvalita práce vůbec nic neříká viz jak jsem tu někde viděl foto namontovaného centrálu META z autoriz. servisu. Já se snažím dělat všechno pečlivě a tak jak se má aby se moji zákazníci nebáli příště přijet znova. Já osobně bych do autoriz. servisu se svým autem nikdy nejel když z osobní zkušenosti vím jak to tam chodí a jak to funguje.
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

DIAGNOSTIK píše:To jsi se asi někde pomýlil ve čtení-slováčku
uvidíš sám taky to někdy trefíš tu školu co píšeš mám taky za sebou i ty teorie kat a ventily, já teda zatím ty katy jen kochal šetřílči neměli na nové

ta indicie na kroužky je že motor pohoníš a pokud začne hulit musíš udělat i kroužky,

tu cenu za motor a jak to ted dělají jsem se dověděl v autorizáku ve srážnici

to co píšeš je fakt ten základ a časem na to přijdeš

jsem zapoměl musíš kolikrát i švajcem vypálit parohy jsou ucpané

jinak se jmenuju miloš ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zevšeobecňovat prostě nejde, jsou lidé šikovní a lemplové a je ůplně jedno , jestli v garáži , v servisu nebo na nádraží...
nepropadat panice...
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Konečně rozumná diskuze.
Slováčku, vůbec jsem nepochopil Tvé psaní, třeba to myslíš dobře...Asi nejsem jediný...
At si každý udělá obrázek sám...i v autorizovaných se trobové najdou, ale pak je to šrumec....Boleslav po tom tvrdě šlape....Což garážnikovi může být jedno, prostě se nepodařilo, jak tak slýchávám....
Naposledy upravil(a) DIAGNOSTIK dne 17 pro 2012, 22:24, celkem upraveno 1 x.
To je situace!
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

jericho-3 píše:Diagnostik a ty sám máš servis nebo jsi zaměstnanec? A v čem myslíš že ti staří jsou odvaření, že neumí vyměnit kat nebo poslat hlavu na dobírku za 2800 plus poštovnéa pak ji namontovat? Nebo je to tím, že máš zkušenosti, že to v garáži zkurví a pak jedou za Tebou, abys jim tam dal ten kat? Protože je mi divné, jak by mohl garážista nasadit cenu víc než servis, který cenou musí zaplatit všechny ty lemply, bufeťáky a zásobovače, které musí živit. Většina servisů je ještě splácí , mají hypotéku apod. Zatímco garážista má ješte solvinu ze socialismu, montérky také z té doby vietnamské, dělá v garáži po dědovi s půl metrem nánosu šmíru a neustálle se jim motá v hlavě vliv předstihu na chrastění motoru při přidání plynu š 110 LS.. :)
Ty žiješ opravdu v socialismu! PROBER SE!!! Ta doba je dávno pryč...Takoví jsou už dávno na důchodu. Je jedem zásadní problém...Ti starší se nechtějí učit novým věcem! Žijí ztoho , co se naučili a nemají důvod učit se nové, jsou pohodlní....Pokud sami nechtějí... Je málo těch starších, co chtějí....
Mechanické práce dokáže dělat kdejaký trotl Destičky, kotouče, výfuky mění i pekař,pošták, kdokoli...To sem netahej. Když jsou šikovní, at dělají...Já mluvím o schopném automechanikovi, myslícímu člověku , který dokáže vyřešit závadu.
Značkový servis má normu na výměnu hlavy okolo 5 hodin.Tedy cena naprosto jasná ve značkovém servisu. Kolik se platí u garážnika? Fakt by mně to zajímalo....Změřit komprese+sundat hlavu+sundat vanu+sundat boční víko+očistit dosedací plochy+přestrojit hlavu+namontovat hlavu+zkušební jízda.Pouze práce...Záruka na nové díly, na práci, použití nových šroubů, dodržení dotahovacích momentů...
To je situace!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nemachruj hochu, tyhle normy , které jsou udělané na tom, že co se vyndá se zahodí a dají nové a zaplatí to majitel. Podle toho to taky vypadá, neodpověděl jsi na mou otázku a nadsázku jsi vůbec nepochopil. Trochu skromnosti a pokory by ti neuškodilo, ale máš pravdu, že prostě starším ujel vlak, je učili na počítači, který byl velký jako garsonka. A žili v dobách, kdy jakékliv informace byly "tajné". Vy máte na ty destičky a tlumiče nějaké opice a ty v bílém plášti seřizuješ na dálku tlak turba svému zákazníků na cestě do Berlína? Koukám že starý Porsche je proti tobě pitomec..
nepropadat panice...
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Ta norma vůbec nerozlišuje nové-staré....To nikoho nezajímá.Stejná cena práce na roku starém , tak 10 starém. Práce je stále stejná...Ceník práce pro škodovku takhle funguje. Výměna turbíny na octavii 81 KW-3 hodiny. A mechaniku starej se! Jako mechanikovi by Ti tyhle normy určitě vadily,ale je to tak. Něco se dělá líp,něco hůř. Záleží na šikovnosti mechanika, jak se stím vypořádá. Kdyby žil starý pan Porche, tak by se sakra divil, kam doba pokročila.
Informace dnes nejsou tajné, jen knim musíš nějak chtít přijít a ještě je umět využít. Co je mechanikovi platná diagnostika, vyčtení paměti závad, když neví, jak má s takovou informací naložit. Takových otázek tu na netu vidíš sám dost....A to nemluvím o základu umět pracovat s blokem hodnot. A to většina garážových neumí. Takže na ně zbývají zminované destičky, kotouče,výfuky, takže to dělá kdokoli a pak to tak vypadá...Tady skromnost není na místě. Ten ,kdo tohle ovládá, je ceněný mezi lidma a je vyhledávaný. Jinak s tebou naprosto souhlasím. Žijme v realitě...Mimochodem- i na dálku se dnes dají nastavovat hodnoty, diagnostikovat řídící jednotky, nastavovat parametry . Jmenuje se to telediagnostika a je to ve škodovce standartní vybavení diagnostiky VAS.
To je situace!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="DIAGNOSTIK"]Konečně rozumná diskuze.
Slováčku, vůbec jsem nepochopil


to by odpovídalo ;)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Re: Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

slovacek.milos píše:
DIAGNOSTIK píše:Konečně rozumná diskuze.
Slováčku, vůbec jsem nepochopil


to by odpovídalo ;)
Inteligentně se podívej, jak píšeš...Tvoje věty jsou nějak.....jak po 10 pivech...
To je situace!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="DIAGNOSTIK"]ote]

Inteligentně se podívej, ]

člověče promin jsem si myslel že ty si automechnik a vidím češtinář :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“