jericho-3 píše:Diagnostik a ty sám máš servis nebo jsi zaměstnanec? A v čem myslíš že ti staří jsou odvaření, že neumí vyměnit kat nebo poslat hlavu na dobírku za 2800 plus poštovnéa pak ji namontovat? Nebo je to tím, že máš zkušenosti, že to v garáži zkurví a pak jedou za Tebou, abys jim tam dal ten kat? Protože je mi divné, jak by mohl garážista nasadit cenu víc než servis, který cenou musí zaplatit všechny ty lemply, bufeťáky a zásobovače, které musí živit. Většina servisů je ještě splácí , mají hypotéku apod. Zatímco garážista má ješte solvinu ze socialismu, montérky také z té doby vietnamské, dělá v garáži po dědovi s půl metrem nánosu šmíru a neustálle se jim motá v hlavě vliv předstihu na chrastění motoru při přidání plynu š 110 LS..

Ty žiješ opravdu v socialismu! PROBER SE!!! Ta doba je dávno pryč...Takoví jsou už dávno na důchodu. Je jedem zásadní problém...Ti starší se nechtějí učit novým věcem! Žijí ztoho , co se naučili a nemají důvod učit se nové, jsou pohodlní....Pokud sami nechtějí... Je málo těch starších, co chtějí....
Mechanické práce dokáže dělat kdejaký trotl Destičky, kotouče, výfuky mění i pekař,pošták, kdokoli...To sem netahej. Když jsou šikovní, at dělají...Já mluvím o schopném automechanikovi, myslícímu člověku , který dokáže vyřešit závadu.
Značkový servis má normu na výměnu hlavy okolo 5 hodin.Tedy cena naprosto jasná ve značkovém servisu. Kolik se platí u garážnika? Fakt by mně to zajímalo....Změřit komprese+sundat hlavu+sundat vanu+sundat boční víko+očistit dosedací plochy+přestrojit hlavu+namontovat hlavu+zkušební jízda.Pouze práce...Záruka na nové díly, na práci, použití nových šroubů, dodržení dotahovacích momentů...