Haldex----pernamentní 4x4

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Mysím, že půjde hlavně o napružení kardanu a poloos... :)

Je to asi jako jízda bez nápravového dif. - na asfaltě nesmysl. Prostě nemá co vyrovnávat rozdílné otáčky kol v zatáčkách.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?

AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.

Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!! :x (wallbash)
(hm)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

TDI tech píše:Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?

AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.

Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!! :x (wallbash)
(hm)
Tak to máš asi něco hodně špatně! Jinak to funguje myslím slušně!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Já bych se chtel optat jak funguje syncro v passatu B5? to by mělo bejt mechanický a stala 4x4 ne?? takže lepší jak haldex?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

live69 píše:
TDI tech píše:Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?

AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.

Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!! :x (wallbash)
(hm)
Tak to máš asi něco hodně špatně! Jinak to funguje myslím slušně!
Haldex 1gen funguje celkem slusne, ale nekdy muze byt dos zaludnej - bez ESP , ale na druhou stranu nekdy zaple ESP v brecce je spise na skodu kdyz to skrti vykon, konkretne ASR, pak radsi vypinam.. skoda ze 1gen neumi i couvat to je nejvetsi nevyhoda.. idealni je 4gen kde si umi regulovat kazdy kolo zvlast a ESP je uz naledano daleko "jemneji"
PS: Myslim ze u premanentni ctyrkolky pokud to nema jednotku haldexu tak nepujde ESP, a pri plny svornosti je na parkovisti ani neotocis (noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

Mam o1 99 rok a couve na 4 kola obcas to je nevyzpytatelna cubka ale kdyz jezdim jako clovek pak to funguje obstojne
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

JasteR píše:
live69 píše:
TDI tech píše:Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?

AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.

Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!! :x (wallbash)
(hm)
Tak to máš asi něco hodně špatně! Jinak to funguje myslím slušně!
Haldex 1gen funguje celkem slusne, ale nekdy muze byt dos zaludnej - bez ESP , ale na druhou stranu nekdy zaple ESP v brecce je spise na skodu kdyz to skrti vykon, konkretne ASR, pak radsi vypinam.. skoda ze 1gen neumi i couvat to je nejvetsi nevyhoda.. idealni je 4gen kde si umi regulovat kazdy kolo zvlast a ESP je uz naledano daleko "jemneji"
PS: Myslim ze u premanentni ctyrkolky pokud to nema jednotku haldexu tak nepujde ESP, a pri plny svornosti je na parkovisti ani neotocis (noteeth)
Nestačím se divit že ty napíšeš takovou kravinu! Nedokážu si představit že to dohrabu někam a nebudu moc zpět couvat 4x4 :D ani s ESP nemám žádný problém
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

Kamos ma golfa a ten vazne necouva
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Tak to potom moje velká omluva JASTEROVI!!! To by mě ale teda silně to auto nebavilo :(
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

atlas píše:Kamos ma golfa a ten vazne necouva
A 2ku nebo 3ku?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Andre píše:
atlas píše:Kamos ma golfa a ten vazne necouva
A 2ku nebo 3ku?
motaj syncro a haldex dohromady :roll:
:-@
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

haldex 1.generáci u škody O1 1998-2004
az od roku 2002 modernizovaný-jiné čerpadlo a 4X4 i pri couvaní

Pokud se vymeni cerpadlo za novejsi a upravi RJ tak se da naucit i stara verze..
Od lidi ze skodovky jsem slysel ze ta novjesi uz je 2gen. ale nemam to overeno.. i pro O1..donedavna jsem mel za to ze az O2 mela 2g+
Naposledy upravil(a) JasteR dne 01 úno 2013, 21:50, celkem upraveno 1 x.

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

Jo ten golf je synchro :-) a starsi nez ta ma pixla
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“