Je to asi jako jízda bez nápravového dif. - na asfaltě nesmysl. Prostě nemá co vyrovnávat rozdílné otáčky kol v zatáčkách.
Haldex----pernamentní 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?
AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.
Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!!

Vyjadril som sa dost jasne!?
AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.
Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!!
Tak to máš asi něco hodně špatně! Jinak to funguje myslím slušně!TDI tech píše:Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?
AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.
Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!!![]()
![]()
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Haldex 1gen funguje celkem slusne, ale nekdy muze byt dos zaludnej - bez ESP , ale na druhou stranu nekdy zaple ESP v brecce je spise na skodu kdyz to skrti vykon, konkretne ASR, pak radsi vypinam.. skoda ze 1gen neumi i couvat to je nejvetsi nevyhoda.. idealni je 4gen kde si umi regulovat kazdy kolo zvlast a ESP je uz naledano daleko "jemneji"live69 píše:Tak to máš asi něco hodně špatně! Jinak to funguje myslím slušně!TDI tech píše:Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?
AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.
Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!!![]()
![]()
PS: Myslim ze u premanentni ctyrkolky pokud to nema jednotku haldexu tak nepujde ESP, a pri plny svornosti je na parkovisti ani neotocis
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Nestačím se divit že ty napíšeš takovou kravinu! Nedokážu si představit že to dohrabu někam a nebudu moc zpět couvat 4x4JasteR píše:Haldex 1gen funguje celkem slusne, ale nekdy muze byt dos zaludnej - bez ESP , ale na druhou stranu nekdy zaple ESP v brecce je spise na skodu kdyz to skrti vykon, konkretne ASR, pak radsi vypinam.. skoda ze 1gen neumi i couvat to je nejvetsi nevyhoda.. idealni je 4gen kde si umi regulovat kazdy kolo zvlast a ESP je uz naledano daleko "jemneji"live69 píše:Tak to máš asi něco hodně špatně! Jinak to funguje myslím slušně!TDI tech píše:Tak zaprve auto s haldexom je na dva veci: -na picu a na kokot
Vyjadril som sa dost jasne!?
AZa druhe: - pokial je s tym niekto zmiereny a dokaze zainvestovat, tak nech seriovu elektorniku (ktora zapina ked netreba), vymeni za zavodne modifikovanu (ktora vypina ked treba), ale bo nech stamat vykantri elektroniku celkom a necha len el. cerpadlo ktore pobezi natvrdo a potom rucne cez kohutik (redukcny ventil) si nastavuje tlak oleja na lamely. Co znamena ze si musi natahat slajfy a dostat redukcak do kabiny na dosah ruky.
Mam auto s Haldexom (O1 4x4 TDI) a poviem vam, ze nechapem ako niekto taku chujovynu mohol pustit na cesty. Na asfalte sa to sprava normalne. Na cerstvom snehu sa to sprava divne, ale da sa nato zvyknut. No na udupanom snehu, alebo pladovici je to absolutne neovladatelne auto ktore tancuje po ceste a vrti zadkom sem a tam jak gogo tanecnica a vyvedie z miery aj skuseneho sofera. Proste idem plynule, drzim jeden plyn a vkuse som nou jebe zlava doprava jak zos chujom. Kristus jezis boh by pojebal aj take auto!!!![]()
![]()
PS: Myslim ze u premanentni ctyrkolky pokud to nema jednotku haldexu tak nepujde ESP, a pri plny svornosti je na parkovisti ani neotocis
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
haldex 1.generáci u škody O1 1998-2004
az od roku 2002 modernizovaný-jiné čerpadlo a 4X4 i pri couvaní
Pokud se vymeni cerpadlo za novejsi a upravi RJ tak se da naucit i stara verze..
Od lidi ze skodovky jsem slysel ze ta novjesi uz je 2gen. ale nemam to overeno.. i pro O1..donedavna jsem mel za to ze az O2 mela 2g+
az od roku 2002 modernizovaný-jiné čerpadlo a 4X4 i pri couvaní
Pokud se vymeni cerpadlo za novejsi a upravi RJ tak se da naucit i stara verze..
Od lidi ze skodovky jsem slysel ze ta novjesi uz je 2gen. ale nemam to overeno.. i pro O1..donedavna jsem mel za to ze az O2 mela 2g+
Naposledy upravil(a) JasteR dne 01 úno 2013, 21:50, celkem upraveno 1 x.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
