ASV žere
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak ji znova naplň a spočítej spotřebu.Podle mě nedáváš po hrdlo.michal600 píše:tak na tu plnou až po hrdlo sem najel 800km.
komprese 32 bar na všech válcích, vstřiky pěkně práší a nekapou
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
michal600 píše:tak na tu plnou až po hrdlo sem najel 800km.
komprese 32 bar na všech válcích, vstřiky pěkně práší a nekapou
tak jestli od rozvicení kontrolky po plnou naliješ 45 l a ujedeš 800km tak jsi neco kolem 5,6l na 100km,mám to podobné a to jde ne? určitě nejzdiš tak že jedeš až na doraz že ti čerpadlo natahne vzduch to by pak bylo těch 55l. Co mám kamoše s ASV tak ted v zimně jezdi 5.5 až 6 l tak asi normální spotřeba.
zdar. nechcem zakladat novu temu tak pisem tu. mam tak isto asv a aspotrebu niekde okolo 10L. palivovy, vzduchovy filter novy, podtlakove hadicky nove, turbo cistene. log pridavam a tak isto nejake tie hodnoty vstrekov atd. na co sa zamerat? rozvody?
Doplnim: problem som zacal pozorovat po poslednej vymene oleja prechadzal som z 5w na 10w40 a vymienal som zaroven s nim olejovy senzor. povodne tam bol B a zamenil som ho za C... len tolko aby som bol presny
http://leteckaposta.cz/237175513


Doplnim: problem som zacal pozorovat po poslednej vymene oleja prechadzal som z 5w na 10w40 a vymienal som zaroven s nim olejovy senzor. povodne tam bol B a zamenil som ho za C... len tolko aby som bol presny

http://leteckaposta.cz/237175513


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Vliv urcite ma, ale neprijde mi, aby mel takto sileny vliv obzvlast, kdyz od nejakeho idealu to neni az tak daleko.
Nasteluj lepe rozvody a podivej se na volnobeznou davku. Prijde mi, ze mas hodne ubrano (palubak ukazuje malo), ale ve skutecnosti je to ten opak kdy mas nalozeno.
Ja treba mam na volnobeh bezne 0,5-0,6 ("80%" spise 0,6) obcas nekdy proskoci 0,5) Jezdim dlouhodobe do 5,4l/100, sviznou jizdu si take sem tam dopreji
Nasteluj lepe rozvody a podivej se na volnobeznou davku. Prijde mi, ze mas hodne ubrano (palubak ukazuje malo), ale ve skutecnosti je to ten opak kdy mas nalozeno.
Ja treba mam na volnobeh bezne 0,5-0,6 ("80%" spise 0,6) obcas nekdy proskoci 0,5) Jezdim dlouhodobe do 5,4l/100, sviznou jizdu si take sem tam dopreji

Ta změna oleje má téměř zanedbatelný vliv na spotřebu. Nastavení volnoběžné dávky na 3mg/H zajistí větší množství vstřikovaného paliva než při fabrickém nastavení /bohatší směs v celém rozsahu otáček/. Pokud je však vše ostatní v pořádku, může být odchylka maximálně 0.5 l, jestliže se pohybujeme v povoleném rozsahu nastavení /3-9 mg/H/. Základní předvstřik nad stanovenou hranici Ti již bude trochu "přibržďovat" motor, zejména na volnoběhu a tím se spotřeba zvedne. Nemělo by to však být o mnoho. Odhaduji tak do jednoho litru. Problem však bude, pokud není vačková hřídel nastavena správně vzhledem ke klikové hřídeli nebo je nízká komprese.
Zkontroloval bych proto napřed rozvody. /Klikovku na nulu, pravítko do vačkové hřídele při horní úvrati 1. válce a kolík v čerpadle/.
Bude-li vše v pořádku, tak bych změřil tlaky ve válcích.
Je však třeba napsat toho trochu více /kolik má motor najeto, zda je vše původní-zejména čerpadlo, co všechno se na motoru dělalo/.
Zkontroloval bych proto napřed rozvody. /Klikovku na nulu, pravítko do vačkové hřídele při horní úvrati 1. válce a kolík v čerpadle/.
Bude-li vše v pořádku, tak bych změřil tlaky ve válcích.
Je však třeba napsat toho trochu více /kolik má motor najeto, zda je vše původní-zejména čerpadlo, co všechno se na motoru dělalo/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip