Stránka 4 z 8
Napsal: 21 dub 2014, 10:43
od slovacek.milos
[quote="Ricman666"]Přihodím do soudku,
vtom soudku se dovíš pindy teoretické nebo praktické,
spalivování LPG vzniká kyselá voda spalování lihu ocet, tak aspon svíčky by se měly dát pro zapalování alternativních paliv,
pokud nemáš funční kyslíkovou sondu tak ta přestvba téměř nic neřeší,
do lihu se dá lét voda tak je to taky o tom jaký sajrajt natočíš,
kdo je trochu chemik ví že lih má malou odparnost a je potřeba tuto vlastnost polepšit, je celá řada kapalin co to umí
no a pak se dá na lihu i něco ušetřit
Napsal: 21 dub 2014, 22:48
od atlas
mrknete na tohle, je to dlouhy, ale pekne napsany
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496
Napsal: 22 dub 2014, 08:32
od slovacek.milos
jirka čech je sečtělý odpůrce tak píše tyto články, zajimvé proč jsou ti lidi tak debilmí že ten etanol tankujou, nebo třeba u fedor auto napíšou ušetíte 1O korun na litr a zvedne se vám spotřeba o 3O procent, proč si ti lidi dělají tu přestvbu, nebo kupují na netu ty krabice na přestavbu?
moje první zkušenost před šesti lety
sehnal jsem 5O litrů etanolu a nalil 8 litrů do feldy 1,6 a nic
pak přijel za týden s prázdnou a dotočil jsem mu plnou, jezdil trasu strážnice kvasiny, řekl spotřeba stejná jede to normálně ale bylo léto
Napsal: 22 dub 2014, 15:48
od atlas
milosi to vis taky premejslim jestli do 1,2 tsi 77 kw davat e85 nebo ne ?
Napsal: 22 dub 2014, 17:04
od slovacek.milos
atlas píše:milosi to vis taky premejslim jestli do 1,2 tsi 77 kw davat e85 nebo ne ?
zkus půl na půl,
já si dělám vlastní směs různých paliv
máme kombika taky 1.2 77 kW, jednou jsem tam napral napřímo muj benál a řj to poznala, omezí to vstřikování, asi snímač klepání nevím, spotřebu jsem měl 3 litry na sto ale žádný výkon max 8O km víc to nejelo, když si sešlápl na podlahu tak na palubáku max 12 l
půl na půl nic nepoznáš pojede normál přidávej vif militr na litr pak napiš

Napsal: 22 dub 2014, 17:22
od gixxer1
To je jen další k ničemu článek anti E85, ničím vyjímečnej. Není problém najít opět články s podporou E85 který budou tvrzení pana pisatele zase vyvracet (například to že podporuje korozi atd.)... Ten článek pro mě nemá moc hodnotu a to hlavně z důvodu že když něco píšu, komentuju, dělám recenzi či test tak samozřejmě popíšu přesný chování a vlastní zkušenost. Člověk kterej píše o E85 ale nezkusil to, jen drmolí přečtený věci (asi wikipedia) je padlej na hlavu.
Je to asi to samý jako když budu imaginárně testovat auta, napíšu vám tady přečtený fráze z technickejch údajů a podle toho budu dělat závěr jak auto jede aniž bych v něm někdy seděl?! To je trochu ujetý ne?!
Takže..... pro mně a myslím i pro většinu je důležitá znalost člověka kterej danou věc zkusil, má s ní zkušenosti a neplácá jen něco nastudovanýho
Ve finále je od pisatele článku již od začátku cítit jakási averze k E85 když lidem co ho používají jakoby nadává do mladých který nemaj prachy

to jsem se docela pobavil.
Ale ve finále mi to může bejt jedno, ať si jezdí kdo chce, na co chce

já mám ale jasno a to je že moje A4 1.8t má najeto 270 000km a posledních 90 000km a ten motor běží parádně.
Napsal: 22 dub 2014, 17:41
od slovacek.milos
[quote="gixxer1"] já mám ale jasno
jirka je jirka, možná skusil, mnoho přečetl a takový článek splodil, spoustu neumětelů to aspon odradí a spoustu lidí co už ví a umí si poradit tak to stejně nezajímá
mi zajímá v první řadě jak to udělat aby to jelo a já na tom vydělal než číst článek ze kterého mám výdut v hlavě

Napsal: 22 dub 2014, 18:01
od gixxer1
Hele myslím že budu mluvit za každýho že ať chceš kupovat cokoliv tak hledáš "zkušenosti uživatelů", tak to má 90% lidí. K čemu recenze od člověka kterej umí pár načtenejch frází?! Což je evidentně tenhle případ.
Jak říkám, mám najeto 270 000km a z toho 90 000km na E85. Je to AEB v základu 110kw nafoukaný od MTM na 192koní a s E85 bylo naměřených 208koní!!! Nejen že na E85 ušetřím (což je pro mě druhořadý) ale hlavně se pořádně svezu a vím že ten motor si na tom krásně ševelí
V dnešní době je těžký na něčem ušetřit, každej chce hodně muziky za málo prachů přičemž je to kolikrát až nemožný protože by každej chtěl stádo nasranejch koní a jezdit za stovku na 100km. Nicméně já jsem jen konstatoval svojí osobní zkušenost.
Napsal: 23 dub 2014, 19:25
od slovacek.milos
[quote="gixxer1"]Hele myslím že budu mluvit za každýho že ať chceš kupovat cokoliv tak hledáš "zkušenosti uživatelů",
já osobně s uživateli velice rád kecám, alterntivní pliva řekněme třicet let provozuji
i nyní umím 1OO km za 12 korun

samoška ne vždy se to podaří

Napsal: 24 dub 2014, 11:12
od gixxer1
Já právě taky, zajímaj mě rady a zkušenosti uživatelů.... ostatně i proto se používá fórum
To myslíš na kole?!

Těch dvanáct korun je pití ne?!

Napsal: 24 dub 2014, 11:23
od slovacek.milos
gixxer1 píše:Já právě taky, zajímaj mě rady a zkušenosti uživatelů.... ostatně i proto se používá fórum
To myslíš na kole?!

Těch dvanáct korun je pití ne?!

suroviny na výrobu jedno litru esterifikátu který má podobné vlastnosti jak motorová nafta seženu za 2.5 kč když mi to sežere 5 litrů tk je to 12,5 kč ale to si najdi jinde řešme etanol

Napsal: 24 dub 2014, 11:25
od Bmwrepair
Jeste ze ty auta nemaj ruce a nohy, to by bylo facek a kopancu

Napsal: 24 dub 2014, 15:44
od gixxer1
Tak to je hustý

12.50kč
Já už nemám co bych k tomu ethanolu řekl, už jsem vlastně všechno řekl. Jen můžu podotknout že nejsem ten kterej chce na autě šetřit, naopak jsem člověk co autu dává to nejlepší a až budu vědět že ten E85 je sračka tak ho tam dávat nebudu. Vzhledem ale k tomu jak to na něj krásně šlape, jak je motor po 90 000km v kondici to měnit asi nebudu.
Napsal: 24 dub 2014, 16:24
od slovacek.milos
[quote="gixxer1"] za kolik etanol kupuješ?
Napsal: 24 dub 2014, 20:11
od puci
ked E85, tak jedine kvôli výkonu. a to nemá nič spoločné so šetrením. nedávno robil profituning skylina dragster, ktorý jazdí E85, auto má cez 1000 PS, samozrejme kompletná prestavba hardver aj softver. mimo iné vstreky tuším 2500 ccm. pre zaujimavosť, najvyššie namerané egt bolo 680°C.