Ondras83 píše:myslim, ze budik nejak nelze...kdyz ukazuje plnou, tak tam plna fakt je, videl jsem naftu v trubce u nalejvaciho hrdla a nez se hla rucicka, ujel jsem cca 100km...jde spis o to, ze kdyz ujedu 200km, rucicka ukazuje pul nadrze - napr. dneska (predtim plna nadrz po hrdlo) pul nadrze na budiku a najeto presne 368km...no a dneska 120-130km vejlet a nadrz v tahu...
jeste dotankuju a uvidim, ale udelal jsem veci, co jsem myslel, ze s tou spotrebou hnou a prd...
POCHOPIL SOM TVOJ PROBLEM A TU JE RIESENIE:
prelep budiky na nadrz lepiacou paskou aby si ich nevidel a zmeraj spotrebu, fakt je to uz aj na mna moc ked stale popisujes "ctvrtku, polku atd..." iba tak sa dopatras pravdy, naozaj to prelep pretoze mas na ne asi obscesiu..... zabudni na budiky
chod natankovat s prelepenymi budikmi, naber do plna a 3x "odvzdusni", vynuluj merac km na nulu
odjazdi 400km (to ti da), chod znova (neodlepuj budiky!!!!) na ten isty stojanm natankuj do plnej a 3x "odvzdusni"
potom vydel matematicky litre co si natankoval kilometrami co si najazdil od vynulovania a vynasob 100, potom sem napis co ti vyslo
uz som videl zdeformovanu nadrz ked sa zapchala odvzdusnovacia dierka a vsetko bolo vnutri dokrutene, vratane nasavacej trubky, takze sa na "nadrz" robilo len 100km a potom auto chciplo, pretoze nasavanir bolo pod vrchom nadrze a 30L paliva sa len tak vozilo v nadrzi
