Tak to je smola. Ale zas ked to vsetko pomenis tak mas dalsich 200tkm pokojFulltank píše:BLS - pres 200 000tis -KO
vacka
vstriky
spojka
turbo
altik
starter
DPF
to prijde slusnykoupil jsem si fakt srac
Oactavia II 1.9 77kw PD (údajné problémy) koupit nebo ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Až na to že jsem absolutně nereagoval na tvůj komentgingik píše:si to prečitaj ešte raz čo som napísal, presuny po dialnici 145 km/h na tempomate robim od 5,7 až po 6,2 furt vtedy auto točí 3000 ot/min
4,5 spravim keď si dam tempomat na 100km/h a idem obchvatom !!!!
vrať sa do školy keď nevieš čítať, ale prepáč vieš čítať len nevieš textu porozumieť..
bože. To jsou slováci z vos nebo co?:)
s tvými hodnotami nelze než souhlasit
na srace mam stesti taky:DFulltank píše:BLS - pres 200 000tis -KO
vacka
vstriky
spojka
turbo
altik
starter
DPF
to prijde slusnykoupil jsem si fakt srac
moje fabia byla bouchla zpredu aj zezadu a hodne a ja byl pri koupi uplne osleply a hledej jen na podvozek a hlavne motor(takze ted prodejne za polovinu) jinak zadni brzdy zasekl se trmen takze zvlneny kotouce, odchazi spojka to je 13 tis s praci, cepy ramen zacina byt horsi,ale to je prkotina, horsi to je s poloosou ta stoji kolem 8 litru, dale jde tuho radit a bud odchazi prevodovka nebo razeni to je jen v originalu 2 tis plus nekolik hodin prace. jinak to slape az an to,ze se nekdy zasekne regulace turba a padne do nouzaku.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja nevim jak vy,ale ja benzin nesnesu uz. strasne s emi libi kdyz mi nekdo tvrdi,ze benzinak pod 2 litry objemu taha do kopce:D ano kdyz to je honda civic z tunou vahy a 116kw nebo kolik mela ta nejsilnejsi 1,6stka
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
to nemyslis vazne to cos napsal? myslis,ze sme turbobenzin nezkousel? kdyz clovek rekne benzin do 2 litru,tak pochopitelne mysli atmosfery. nebudus rovnavat motor co ma 77 kw a 147 kw. me stacilo 1,4 GT turbo s ostrou vackou a chipem zrychleni 6,3s
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Když měl kdysi táta OII 77kW kod motoru BJB-EURO3,prý druhá prodaná OII v Budějcích, tak jezdil prahu za 4,3, když jel brzo ráno a dokud nenajel na dálnici tak prý i 3,8-4.1 S BXE to samý jezdí za 4,8. Samozřejmě ta táhlá dálnice do kopce od Tábora k Miličínu dělá dost,předtím nebyla. Ale celkově u BJB dlouhodobá byla prý 4.8, u BXE 5.3. Měřeno podle tankování-služebák, sedělo to i s palubákem.
Už jsem to tu někde psal, známej GOLF plus 2005 BKD, dlouhodobá 5.0 podle tankování i palubáku. 1100 km na nádrž a louda to zrovna není, jen nedupe podlahu,předvídá, nejezdí na tempomat..
200 tis bez závad,jen jsem mu měnil dvouhmotu ve 160..
Takže já těm spotřebám věřím,ale nikdy se na ně asi nedostanu
Už jsem to tu někde psal, známej GOLF plus 2005 BKD, dlouhodobá 5.0 podle tankování i palubáku. 1100 km na nádrž a louda to zrovna není, jen nedupe podlahu,předvídá, nejezdí na tempomat..
200 tis bez závad,jen jsem mu měnil dvouhmotu ve 160..
Takže já těm spotřebám věřím,ale nikdy se na ně asi nedostanu
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
ja mam prumer 1100 km na 45 litrovou nadrz,al ted uz jezdim jen mesto a zvysila se spotreba lehounce nad 5 litru. jinak dival sem se na inzeraty a pekny auta jsou az takm kolem 180-190 tis a to se mi zda za 8 let stary kram docela dost. asi nakonec nic nekoupim projel sem 50 tis na fabii a chybi mi to ted na to nove
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
marian.marcin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00