Passat 1.9 74Kkw slabší výkon?? prosím kouknout na LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jo tak ...ja myslel ze je to jen blbe vyfoceny....mas to asi trosku jinak nez ja..a zkusil jsi teda vymenit ten spravnej ventil? :-D....proste jednoduse hadicka vedouci dobanky turba ma druhej konec zasunutej v N75...bodka :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

Zítra ráno jedu ke kámošovi na dílnu v té kose venku se to nedá dělat...takže zítra to prohodím a stejně asi to turbo vytáhnu a vyčistím když v tom už budu
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

tak jestli tam mas jeste original turbo a nikdo se v nem nikdy nehrabal tak by se na to vysral...kdyz to nedela problemy tak ho akorat zbytecne rozeberes a slozis a jeste se ti neco podela......jak to jednou vyndas tak uz to nikdy nebude jako kdyz to vyjelo z linky :-D ....ale je to tvuj wagen a tvuj stravenej cas :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

je tam originál a venku nikdy nebylo:-)...tak uvidíme no
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

tak bych se do toho nehrabal :-) ;) ;) ;)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

Tak závada odstraněna...N75 jsou tam dvě...pokud bych počítal ten co otvírá EGR tak 3....jeden s tou bílou čepičkou made in USA,jeden větší na pravo dole od baňky turba a další je pod tou plastovou trubkou od sání co je nad tandemem,když tu trubku vytáhneš tam je na té trubce...a ten byl špatný...takže už autko zase maká jak má:-)
Každopádně díky všem za rady:-)
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

nene to nejsou 3 N75....jeden je N75 ten vede do turba ....druhej je N18 ten ovlada EGR a ten treti je N239 a to je prepinaci ventil klapky na sani....jinak nemas zac :-D :-D :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
milazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 20 led 2011, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od milazar »

No asi jo ale každopádně tyhle jsou tam dva a mají stejné číslo 1JO906627A ten co byl pod trubkou sání byl vadnej ten co byl u turba byl dobrý:
Obrázek

a pak u Egru je tenhle:
Obrázek
Passat 1.9Tdi PD 74Kw Egr off rv.2001
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“