jo tak ...ja myslel ze je to jen blbe vyfoceny....mas to asi trosku jinak nez ja..a zkusil jsi teda vymenit ten spravnej ventil? ....proste jednoduse hadicka vedouci dobanky turba ma druhej konec zasunutej v N75...bodka
Zítra ráno jedu ke kámošovi na dílnu v té kose venku se to nedá dělat...takže zítra to prohodím a stejně asi to turbo vytáhnu a vyčistím když v tom už budu
tak jestli tam mas jeste original turbo a nikdo se v nem nikdy nehrabal tak by se na to vysral...kdyz to nedela problemy tak ho akorat zbytecne rozeberes a slozis a jeste se ti neco podela......jak to jednou vyndas tak uz to nikdy nebude jako kdyz to vyjelo z linky ....ale je to tvuj wagen a tvuj stravenej cas
Tak závada odstraněna...N75 jsou tam dvě...pokud bych počítal ten co otvírá EGR tak 3....jeden s tou bílou čepičkou made in USA,jeden větší na pravo dole od baňky turba a další je pod tou plastovou trubkou od sání co je nad tandemem,když tu trubku vytáhneš tam je na té trubce...a ten byl špatný...takže už autko zase maká jak má:-)
Každopádně díky všem za rady:-)
nene to nejsou 3 N75....jeden je N75 ten vede do turba ....druhej je N18 ten ovlada EGR a ten treti je N239 a to je prepinaci ventil klapky na sani....jinak nemas zac