Stránka 4 z 4
Napsal: 03 úno 2014, 17:47
od vendysp
jo tak ...ja myslel ze je to jen blbe vyfoceny....mas to asi trosku jinak nez ja..a zkusil jsi teda vymenit ten spravnej ventil?

....proste jednoduse hadicka vedouci dobanky turba ma druhej konec zasunutej v N75...bodka

Napsal: 03 úno 2014, 17:56
od milazar
Zítra ráno jedu ke kámošovi na dílnu v té kose venku se to nedá dělat...takže zítra to prohodím a stejně asi to turbo vytáhnu a vyčistím když v tom už budu
Napsal: 03 úno 2014, 18:00
od vendysp
tak jestli tam mas jeste original turbo a nikdo se v nem nikdy nehrabal tak by se na to vysral...kdyz to nedela problemy tak ho akorat zbytecne rozeberes a slozis a jeste se ti neco podela......jak to jednou vyndas tak uz to nikdy nebude jako kdyz to vyjelo z linky

....ale je to tvuj wagen a tvuj stravenej cas

Napsal: 03 úno 2014, 19:02
od milazar
je tam originál a venku nikdy nebylo:-)...tak uvidíme no
Napsal: 03 úno 2014, 19:07
od vendysp
Napsal: 05 úno 2014, 09:03
od milazar
Tak závada odstraněna...N75 jsou tam dvě...pokud bych počítal ten co otvírá EGR tak 3....jeden s tou bílou čepičkou made in USA,jeden větší na pravo dole od baňky turba a další je pod tou plastovou trubkou od sání co je nad tandemem,když tu trubku vytáhneš tam je na té trubce...a ten byl špatný...takže už autko zase maká jak má:-)
Každopádně díky všem za rady:-)
Napsal: 05 úno 2014, 14:46
od vendysp
Napsal: 05 úno 2014, 15:12
od milazar
No asi jo ale každopádně tyhle jsou tam dva a mají stejné číslo 1JO906627A ten co byl pod trubkou sání byl vadnej ten co byl u turba byl dobrý:
a pak u Egru je tenhle:
