Stránka 4 z 4

Napsal: 03 úno 2014, 17:47
od vendysp
jo tak ...ja myslel ze je to jen blbe vyfoceny....mas to asi trosku jinak nez ja..a zkusil jsi teda vymenit ten spravnej ventil? :-D....proste jednoduse hadicka vedouci dobanky turba ma druhej konec zasunutej v N75...bodka :-D

Napsal: 03 úno 2014, 17:56
od milazar
Zítra ráno jedu ke kámošovi na dílnu v té kose venku se to nedá dělat...takže zítra to prohodím a stejně asi to turbo vytáhnu a vyčistím když v tom už budu

Napsal: 03 úno 2014, 18:00
od vendysp
tak jestli tam mas jeste original turbo a nikdo se v nem nikdy nehrabal tak by se na to vysral...kdyz to nedela problemy tak ho akorat zbytecne rozeberes a slozis a jeste se ti neco podela......jak to jednou vyndas tak uz to nikdy nebude jako kdyz to vyjelo z linky :-D ....ale je to tvuj wagen a tvuj stravenej cas :-D

Napsal: 03 úno 2014, 19:02
od milazar
je tam originál a venku nikdy nebylo:-)...tak uvidíme no

Napsal: 03 úno 2014, 19:07
od vendysp
tak bych se do toho nehrabal :-) ;) ;) ;)

Napsal: 05 úno 2014, 09:03
od milazar
Tak závada odstraněna...N75 jsou tam dvě...pokud bych počítal ten co otvírá EGR tak 3....jeden s tou bílou čepičkou made in USA,jeden větší na pravo dole od baňky turba a další je pod tou plastovou trubkou od sání co je nad tandemem,když tu trubku vytáhneš tam je na té trubce...a ten byl špatný...takže už autko zase maká jak má:-)
Každopádně díky všem za rady:-)

Napsal: 05 úno 2014, 14:46
od vendysp
nene to nejsou 3 N75....jeden je N75 ten vede do turba ....druhej je N18 ten ovlada EGR a ten treti je N239 a to je prepinaci ventil klapky na sani....jinak nemas zac :-D :-D :-D

Napsal: 05 úno 2014, 15:12
od milazar
No asi jo ale každopádně tyhle jsou tam dva a mají stejné číslo 1JO906627A ten co byl pod trubkou sání byl vadnej ten co byl u turba byl dobrý:
Obrázek

a pak u Egru je tenhle:
Obrázek