Stránka 4 z 4
Napsal: 05 bře 2016, 11:14
od FilipMontoya
Ja taky repas
Napsal: 09 bře 2016, 16:28
od TDImara
termostaty máš ok? ohřeje se to na 90?
Napsal: 09 bře 2016, 16:51
od FilipMontoya
Ja jo, menil jsem je nedavno oba, dvakrat dokonce. Tyhle fungujou a motor se ohriva spravne.
Napsal: 09 bře 2016, 18:56
od Kortys
geo píše:Jde hlavně o průběh té regenerace aby netrvala dlouho a nebyla moc často.Olej nepřibívá sw je aktualní výkon je ok?
Tak regenerace po cca 400km.
Napsal: 12 bře 2016, 04:47
od FilipMontoya
Ted jsem koukal, ze na volnobeh mi to dle 4.1 skrytyho menu zere 1,2l/h. To je asi hodne ne?
Napsal: 12 bře 2016, 07:30
od Kortys
To je opravdu moc.
Napsal: 12 bře 2016, 08:15
od FilipMontoya
To asi teda naznacuje, ze to pravdepodobne nebude spatny turbo ani prevodovka, ze jo?
Napsal: 12 bře 2016, 14:35
od FilipMontoya
Jeste upravim informaci o ty spotrebe. 1,2 l/h to bylo pri 90'C motoru a pri zapnuty klimatizaci a radiu. Ted jsem to zkusil znovu pri studenym motoru, 45'C. Vsechno zapnuty - svetla, klima na max, vyhrivani okna, sedacek, radio - 2,1 l/h a vsechno vypnuty 1,6l/h.
Napsal: 15 bře 2016, 17:28
od FilipMontoya
Mám nové info o problému. První věc je ta, že můj palubní počítač lže. Změřil jsem si poslední dvě cesty do práce (260km) a skutečná spotřeba byla 5,63 l/100km. Takže mi auto žere normálně. Ale jinak mám pořád problém s výkonem v otáčkách do cca 2000 a se studenýma startama. Podle posledních konzultací s různýma odborníkama by to mohlo být špatnýma rozvodama, jejich nepřesným nastavením atd. Chci to ještě probrat s jedním expertem na BMW tak, aby to i viděl. Pak dam další informace.