2,4 JTD 110 kw

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

joo to vim,ze ukazuje 10 u vsceh motoru no. tos to sem nevedel,ale vim,ze budik ukazuje celkem bludy tam to je nedky presny a nekdy to je upa naprd. treba ja mam 3/4 nadrze a doliju 5 litru a nepohne se to nahoru snad ani o desetinu mm. pravda je,ze u fabie se mi ted nedavno stalo,ze se zasekl plovak pri nahnutem aute a nechtel se pohnout dokud sem tam nenalil moc benzinu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak dneska si jedu jedu a najednou citim,ze auto ztraci tah. tak sem to napichl a poprve vzivote sem vidle chybu vahy vzduchu kdyz je zapojena!
ukazovalo to kriticky signal a hulilo uz pri nizkych otackach. tak sem ji odpojil,ale nesviti kontrolka vstrikovani. zkusim schvalne teda pojezdit jestli neklesne spotreba. Nicmene u 1,9 JTD sem ji mel pri chiptuningu vyplou. ma to udelat aj tady? nova vaha stoji totiz skoro 3 tis a nevim jiste jestli to nemuze byt v kabelazi. zkousel sem ji cistit a znova zapojit,ale pri pridani plynu hned vyleti chyba. dale co me celkem dost sokovalo bylo to,ze hadice vzduchu co jde primo do sani byla vrela. nemuze byt neco s intercoolerem? vzduch by mel byt ochlazeny ne?
a zaposledni v katalogu se pise,ze pasuje vaha z 1,ítek tomu verim,ale aj z motoru TWINSPARK. da se tomu verit? sehnat vahu z vraku alfy by bylo asi hodne jednoduche a za babku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Zkus ještě ERG , možná je to blbost, ale mě když zdechla váha, tak pak zdechl hned i ERG a dokonce jsem někde četl, že někdy špatná činnost EGR vypadá jako chyba váhy vzduchu.

Za odpojení EGR nic nedáš :-)
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

no jo,ale kdybych vedel jak se u EURO 3 odpojuje vis:D
jako mozna pravdu mas. me se to stalo dkyzs me to vytocil do omezovace auto cuklo spadlo do nouzaku bez rozsviceni kontrolky a nechtelo se skoro rozjet. zrovna potom co sem byl na EXAMINERU zjistovat jestli mam KO jednotku oken. rm si pi.. nedal mi tam nejaky jiny soft:D:D
ja zkusim pojezdit bez te vahy jetsli to bude zrat o litr vic je jasny,ze spotreba byla OK. nechci jen hned kupovat novou vahu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
kubos4
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 13 bře 2013, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Krupina

Příspěvek od kubos4 »

neviem co riesis furt, zober auto, bud kup novu vahu alebo chod rovno k chlapikovi co ti vytiahne soft a co ti rovno spravi origo, alebo niaku rozumnu upravu a poprip. ti da vahu off...ked ani nevies kolko tlaci, moze byt ze ti nestaci MAP, to sme uz spominali, moze byt nastaveny zle tlak paliva, je toho vela...takto toho vela asi neporiesis, iba zbytocne trapis auto...ak ti turbo tlaci vela a IC je zasraty od vonka aj od vnutra tak sa necuduj ze hadica je horuca...EGR ti tiez tuner poriesi, nemas asi velmi inu moznost ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jo musim nekoho pohledat,ale nevim jestli potahnu az za sarkanem.
kazdopadne tady na Zlinsku na JTD nikdo expert neni.
ted akorat nemuzu jezdit vubec mam vyndanou trubku klimatizace a zhanim druhou je ucpana
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

dneska jsem delal mareu 1,9 JTD EURO 3,ale ne JTD 110,ale pouze 100 coz se davalo do brava a stila,ale todle prej byla nejaka specialni verze. ani na to nebyla diagnostika pripojoval sem to pres sekci brava,ale to je fuk
jelo to silene zdechle,tak sem dal policko vahy vzduchu a ukazovalo to na volnobeh 70 misto 250. tu vahu sem zkousel aj do meho auta,protoze je stejna a jelo to stejne jako s odpojenou mozna kapanek lip tezko rict.
nicmene chci rict,ze si myslim,ze s odpojenou vahou mi to zere min odhadem uz ted vidim o litrik az 2. dneska sem jezdil po meste za 7,3,ale pohulujete uz od spodnich otacek. takze zhanim asi druhou vahu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

tak kup hlavne novou a neshanej starou, jinak budes resit ten problem porad dokola
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

sikin1987 píše:dneska jsem delal mareu 1,9 JTD EURO 3,ale ne JTD 110,ale pouze 100 coz se davalo do brava a stila,ale todle prej byla nejaka specialni verze. ani na to nebyla diagnostika pripojoval sem to pres sekci brava,ale to je fuk
jelo to silene zdechle,tak sem dal policko vahy vzduchu a ukazovalo to na volnobeh 70 misto 250. tu vahu sem zkousel aj do meho auta,protoze je stejna a jelo to stejne jako s odpojenou mozna kapanek lip tezko rict.
nicmene chci rict,ze si myslim,ze s odpojenou vahou mi to zere min odhadem uz ted vidim o litrik az 2. dneska sem jezdil po meste za 7,3,ale pohulujete uz od spodnich otacek. takze zhanim asi druhou vahu.
Kolik ta váha ukazuje, když zaslepíš EGR?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ja sem ten EGR nezaslepil. odpojil sem ji a testuju to jestli to zere min vis.
nejak nemam cas na opravy a jen jezdim anin sem to stale neprehlasil skrz ekopoplatek
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak jsem rozdelal EGR a zjistil,ze tam zaslepka je zkusil sem ji na par desitek km vyndat uvidime. nicmene deje se to ceho sem se bal: zkusil sem dat jinou vahu vzduchu a chvilku se to chovalo jakoze dobre,ale po dalsim startu se auto zacalo uplne dusit a nejde do otacek. takze bud tam neco tu vahu odpaluje nebo to dela uplne neco jine. takze novou urcite kupovat nebudu a necham upravit SW zatim musim s odpojenou vahou nez sezenu nekoho v okoli nechci za sarkanem tam by me to vyslo vcetne cesty na 6 tis.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

bez nejakej investicie to nerozbeháš tak či tak
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

psal sem sarkanovi jestli mi bdue ochotny vahu vypnout,ale obavam se,ze to nebude tak jednoduchy,ze tma bude nejaka krpa,ktera se softem neporesi.
ted musim jezdit v nouzaku mam toho moc
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Tak mě napadá vzhledem k té ceně 6tis. co jsi psal... máš možná lepší koupit z vrakáče jednotku + immo a klidně k tomu i váhu. Při dnešních cenách starších dílů tě to vyjde tak na polovinu té částky co jsi psal a budeš vědět, že jednotku máš čistou, bez úprav.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

ja som kupil riadiacu jednotku z imo z lybry za 50€ tak sa to zkusit moze
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“