OII FL 1,9 TDI 77 BXE 232 HP 499NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

TDIfun píše:Co ted mam delat, ja mam spoustu mereni od 1400-1500ot a dostaval jsem sodu od mistnich specialistu a odoborniku, ted vymysleli, ze se pripravuji o kroutak a vykon (noteeth) musim ubrat na zatezi a merit od volnobehu. (crazy) :o pac jsem se pripravil o nabeh o 500ot drive.
(noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

netopier píše:ok, vsetko bokom, teraz bez vykrucania a jasne vysvetli, preco je zaciatok grafu pod 800 ot.
nejsem-naivka píše:Asi budu zase nenáviděnej, ale jsou tu grafy i se 700ot na volnoběhu u tdi a to je trochu divný ne? Furt se řeší teplota vzduchu, ztráty a tohle nikdo nevidí nebo snad nechce vidět? Ještěr to smaže nebo uvede na pravou míru?
Nedá mi to a musím odpovědět. Od tak zkušených pánů ladičů, jako je netopier a naivka, bych očekával trošku více intuice, či zkušenosti.

Již Jan Amos Komenský preferoval školu hrou, a proto i já se teď pokusím naše ladiče hrou něco naučit.

Vezměte své auto (nejlépe tdi), rozjeďte se jen v nízkých otáčkách po rovině např. na pátý stupeň na 2000 ot/min, a bez plynu nechte spadnout otáčky až na volnoběh. Vůbec nepřidávejte. Nejnižší otáčky si zaznamenejte do notýsku.

Stejnou proceduru opakujte do mírného kopečka.

A poté do prudkého kopce.

Berte to jako takový malý domácí úkol. ;)
Večer napište výsledky. Když budu mít čas, přijdu se sem večer podívat. V případě nejasností zkusím dále osvětlit.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

reesha píše:
netopier píše:ok, vsetko bokom, teraz bez vykrucania a jasne vysvetli, preco je zaciatok grafu pod 800 ot.
nejsem-naivka píše:Asi budu zase nenáviděnej, ale jsou tu grafy i se 700ot na volnoběhu u tdi a to je trochu divný ne? Furt se řeší teplota vzduchu, ztráty a tohle nikdo nevidí nebo snad nechce vidět? Ještěr to smaže nebo uvede na pravou míru?
Nedá mi to a musím odpovědět. Od tak zkušených pánů ladičů, jako je netopier a naivka, bych očekával trošku více intuice, či zkušenosti.

Již Jan Amos Komenský preferoval školu hrou, a proto i já se teď pokusím naše ladiče hrou něco naučit.

Vezměte své auto (nejlépe tdi), rozjeďte se jen v nízkých otáčkách po rovině např. na pátý stupeň na 2000 ot/min, a bez plynu nechte spadnout otáčky až na volnoběh. Vůbec nepřidávejte. Nejnižší otáčky si zaznamenejte do notýsku.

Stejnou proceduru opakujte do mírného kopečka.

A poté do prudkého kopce.

Berte to jako takový malý domácí úkol. ;)
Večer napište výsledky. Když budu mít čas, přijdu se sem večer podívat. V případě nejasností zkusím dále osvětlit.
skusal som, ale nemam notes :(

ale predpokladam, ze min otacky sa bez plynu same drzia na tzv High Idle , co je+- 1200 ot ..
do prudkeho kopca, uznavam , ze mozu otacky klesnut nizsie...
ale preco merat od takychto otacok, ked to nema nic spolocne s realitou?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Procpa klesnou niz?do kopce
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

pretoze motor nema s danym vstrekovanym mnoztvom paliva dostatocny vykon v 1000 otackach na to, aby sa udrzal v otackach pri velmi velkej zatazi ako je kopec, alebo brzda
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Aha aha jo dik Karle ;)
Ale motoru sa to asi moc nepaci, ci?
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Andre píše: Nebyl by kompenzován ten uměle navýšený výkon teoreticky menšími ztrátami?
nie, zmeria sa vykon, potom straty dobehovou skuskou, a az na konci sa z vykonu pocita priebeh krutiaceho momentu


-> netopier
1200 otacok, preco? :D
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

acryll píše:
Andre píše: Nebyl by kompenzován ten uměle navýšený výkon teoreticky menšími ztrátami?
nie, zmeria sa vykon, potom straty dobehovou skuskou, a az na konci sa z vykonu pocita priebeh krutiaceho momentu


-> netopier
1200 otacok, preco? :D
pusti plyn na dvojke, ze na akych otackach ti to pojde same.. jednotka detto
neviem presne cislo tych otacok, ale je to tzv high idle
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

acryll píše:
Andre píše: Nebyl by kompenzován ten uměle navýšený výkon teoreticky menšími ztrátami?
nie, zmeria sa vykon, potom straty dobehovou skuskou, a az na konci sa z vykonu pocita priebeh krutiaceho momentu


-> netopier
1200 otacok, preco? :D
Ty neznáš HIGH IDLE? To přece zná každý malý dítě.. (LOL)

Když jsem to psal, tak jsem myslel, že nebude potřeba nic testovat a každý rovnou pochopí, nač narážím. (noteeth)
Nicmén ta diskuze začíná nabírat zvláštní nový směr typu, "kdo už řídil auto?" :D. Tam se asi dostat původně neměla... :D

A nebo já se budu muset něco přiučit. ;)

Ale jinak máš pravdu, těch 1200 otáček to určitě bude držet, když vezmeš pořádný kladivo a ten plynový pedál z auta na férovku vymlátíš ven. (noteeth)

Neberte mě, že vás k takovému testu nabádám :). Někdo by to mohl zkusit :).
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Jinak jsem se bavil o autech, která mají standardní nastavení volnoběžných otáček. Můžeme specifikovat - sériová auta.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Hezka cisla, drzim palce, aby to motor vydrzel. Mel jsem o neco vic koni, ale motor mel najeto jen 58000km a po par mesicich se to zacalo sr**. Ani radeji nepocitam, kolik tam proteklo penez. Dnes je auto s VB cca 140 koni a bez starosti. A po cele anabazi jsem dosel k nazoru, chces vykon, kup si pozadovany vykon uz v serii.

Kdyz lehly pisni krouzky, tak se motor rozebiral. Nejsem mechanik, takze to mozna napisu spatne, ale po cca 10kkm byla znatelna deformace pistu.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

nostromo píše:Hezka cisla, drzim palce, aby to motor vydrzel. Mel jsem o neco vic koni, ale motor mel najeto jen 58000km a po par mesicich se to zacalo sr**. Ani radeji nepocitam, kolik tam proteklo penez. Dnes je auto s VB cca 140 koni a bez starosti. A po cele anabazi jsem dosel k nazoru, chces vykon, kup si pozadovany vykon uz v serii.

Kdyz lehly pisni krouzky, tak se motor rozebiral. Nejsem mechanik, takze to mozna napisu spatne, ale po cca 10kkm byla znatelna deformace pistu.
A aký si mal ročník - nie náhodou 07,08 ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to nebylo ročníkem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

nostromo píše:Hezka cisla, drzim palce, aby to motor vydrzel. Mel jsem o neco vic koni, ale motor mel najeto jen 58000kmr mesicich se to zacalo sr**. Ani radeji nepocitam, kolik tam proteklo penez. Dnes je auto s VB cca 140 koni a bez starosti. A po cele anabazi jsem dosel k nazoru, chces vykon, kup si pozadovany vykon uz v serii.

Kdyz lehly pisni krouzky, tak se motor rozebiral. Nejsem mechanik, takze to mozna napisu spatne, ale po cca 10kkm byla znatelna deformace pistu.
dik jsem spokojený a doufam ,ze vydrzi no . Ma najeto 250 000 km a zatim vse ok a mam rok 09 a jedine co sme udelali ,ze se vyměnili srouby na ojkach a kouklo se na saly a byly ok :-)
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Když se s tím budeš courat , tak to vydrží, je otázka k čemu je to dobré.
Někdo to tu napsal, chci pořádné auto, tak ho koupím a ne upravovat auto které má problémy i v sérii a s i méně km. Jinak je to pěkné.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“