Ne, myslí tím že je vic prace ho roztocit, proto to od spodu netahne, zatahne to treba od 2200ot misto 1500ot jak si zvyklej.Golf-GT píše:proč je víc práce s větším turbem? jen kuli napasování mezi motor a karoserii ne?scream píše:rybízek: to nevim, doufám, že nemyslíš mě:-)
výhodou hybr. turba budou dle mě jen střední otáčky. spodek bude tak nějak stejnej vysoký otáčky budou zase horší než při aplikaci většího turba. Dle mě je daleko lepší dát velký turbo, ale je s tim víc práce. je pak ale jasný, že otáčkách okolo 1500/min to bude uplně mrtvý. kdo ale chce po 200PS motoru, aby šel jako serie od volnoběhu, měl by se asi zamyslet, proč to vlastně děla.
hybridní turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To mozna taky, ale je s tim i vic mechanicky prace. Vyhoda hybridu je v tom, ze ma obvykle sasi, ktere pasuje na puvodni svody a jsou vymenene jen kompresor a vyfukova turbina podle toho jaky je to hybrid. Jine turbo ma vetsinou taky jinou prirubu a znamena to cele to preprasit, takze prace navic.Zdeněk M píše:Ne, myslí tím že je vic prace ho roztocit, proto to od spodu netahne, zatahne to treba od 2200ot misto 1500ot jak si zvyklej.
To zalezi na tom, kolik z toho chces dostat. Pokud cca do 190HP pak staci VBcko z ARL a nemusis nic vymejslet. Kazdopadne te ceka vymena IC, jinak to nebude mit efekt. Pokud bys chtel nad 190HP pak ma smysl premejslet o hybridu nebo origo vetsim turbu. Ale to si zas myslim je na predohrab celkem zbytecny.pancerv píše:cau mam frs a chci dat jinaci turbo a nevim jestli vetsi nebo hybridni vcem sou + a -
v zimě je studenej vzduchpancerv píše:fmic budu davat tedka a k vanocum bych si pral asi nakyho hybrida chtel bych tak bezpecnych max 220hp co je lepsi hybrid nebo veci tubicko nebo by stacil malej hybrid a kolik by stala ta sranda

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 
