Průzkum teplot nasávaného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ladas píše:jsou u vás popojížděčky třeba půl hodiny v kuse a ujetý 4km a 35 venku?
zaplaťpámbů ne, stačilo mi minulý týden tam u vás, přes letnou 25 minut. Jak tam vůbec můžete jezdit autem... málem jsem sežral volant.
(wallbash)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Kdybys tu fungoval zvykneš si dneska za mnou nějakej pán rozhazoval rukama proč jedu pomalu a po 100m stál ve stejným štrůdlu jak já,byl ale vyčůranej předjel kolonu po kolejích objel to kolem dal si troje světla navíc a po půl kilometru jsem ho měl opět v zádech a stáli jsme zase, podotýkám že mu bylo tak 50+ divil jsem se že se vůbec rozčiluje v jeho věku je to o mrtvičku a mě to celkem pobavilo jinak při takovýmhle popojíždění s klimou 52 při 28 venku.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Včera jsem měl zase možnost sledovat teplotu. V průměru mám při klidné jízdě teplotu v sání o cca 5C větší než je teplota venku :)
Na sprintech na 400m jsem měl u konce EGT 800C a teplotu sání cca 39C a venku bylo přes 20C :), takže si myslím, že cooler funguje více než skvěle :)
Obrázek
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

OT: pěkně mě se*ete s těma fotkama.
Sice mám teplotu v sání OK, ale když vidím 2500ot. při 160km/h, tak mi je do breku. Moje sériová 6Q v OII BKD už v té rychlosti toči přes 3000ot., v autě kravál jak prase, žere to jak sviň a celkově je ta převodovka úplně k ničemu :(
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Hele není to tak jak to vypadá :D mám tacho cejchovaný do 300 a skládal to inženýr Motorpower, takže to nad kilo ukazuje na hovno :(
na fotce je vidět na maxiku rychlost z ABS 133km/h ;)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Aha, díky za uvedení na pravou míru :)
V tom případě je to zpřevodované stejně naprd jako moje OII, při 134km/h mám 2600ot.
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Nedávno jsem jel na 6ku 4100ot a na tacho 270 (noteeth) jen nevím jaká byla skutečná rychlost
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Dúfam, že som to nedoplietol, lebo Vag mi ukazuje tri tepelné hodnoty, ale píše tam len teplota. Len odhadujem ktoré sú ktoré. Jedno bude vzduch, druhé nafta tretie teplota vody.

Pri 130km/hod

30C vonku, nasavaný vzduch 60C , teplota nafty 49C, alebo opačne...
Večer som dával Väčší FMIC - sobota 25C nasávaný vzduch 40C, teplota nafty 37C, alebo opačne.
V meste ked som mu prikuril tak so mal aj 70C so starým FMICom :(
Naposledy upravil(a) vilozx6 dne 15 čer 2014, 22:36, celkem upraveno 1 x.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

tiff píše:Aha, díky za uvedení na pravou míru :)
V tom případě je to zpřevodované stejně naprd jako moje OII, při 134km/h mám 2600ot.
Od tohoto pána jsem měl taky pár dní budíky do 300 km/h a v úseku kde běžně auto rozjedu na 180 jsem jel 240. V první chvíli jsem si říkal jaká je ta nafta Max Motion super, ale jen do chvíle než jsem mrknul na otáčky motoru. (LOL)
Pak mi nabourali auto a budíky šly do světa, páč prachy se hodily na opravu, ale vůbec mi nechybí, jak píše Talec do 100 km/h se tomu dalo věřit, ale potom to kecalo jak Palacký.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Třeba to bere jako součást úpravy na zvýšení výkonu, aby to teda doopravdy jelo "jako kráva" - před úpravou maximálka s bídou 200, po úpravě skoro 300 (LOL)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Ladas píše:popojíždění v koloně s klimou kolem 65 nejni problém...
Laďo - Aka je vlastne max. pripustná teplota nasávaneho vzduchu? Resp. bezpečná teplota?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

U dieselu neexistuje nic jako nebezpečná teplota vzduchu.
I kdyby měl 150 stupňů, tak je to jedno a aktuní poškození motoru jako u benzínu nehrozí, jen to bude kouřit a poletí nahoru teplota výfukových plynů, což může být při delší zátěži potenciálně nebezpečné pro turbo.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

tiff píše:U dieselu neexistuje nic jako nebezpečná teplota vzduchu.
I kdyby měl 150 stupňů, tak je to jedno a aktuní poškození motoru jako u benzínu nehrozí, jen to bude kouřit a poletí nahoru teplota výfukových plynů, což může být při delší zátěži potenciálně nebezpečné pro turbo.
:o no to som netušil. Myslel som , že ak nasavaš nejakých 80-90C hrozí poškodenie motora atď....Potom na prd som menil Fmic kua. :o
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Naprd nejsou pokud stále platí čím chladnější vzduch je a čím ho víc dostaneš do válce tak ve spolupráci se správnou dávkou nafty dostaneš odpovídající výkon ;) ale maximálně přípustné hodnoty teplot samozřejmě nikde udávané nejsou nicméně šetříš tím komponenty motoru a to nejni zase od věci ne? ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Ladas píše:Naprd nejsou pokud stále platí čím chladnější vzduch je a čím ho víc dostaneš do válce tak ve spolupráci se správnou dávkou nafty dostaneš odpovídající výkon ;) ale maximálně přípustné hodnoty teplot samozřejmě nikde udávané nejsou nicméně šetříš tím komponenty motoru a to nejni zase od věci ne? ;)

:)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“