Stránka 4 z 8
Napsal: 12 čer 2014, 18:09
od MirekX
Ladas píše:jsou u vás popojížděčky třeba půl hodiny v kuse a ujetý 4km a 35 venku?
zaplaťpámbů ne, stačilo mi minulý týden tam u vás, přes letnou 25 minut. Jak tam vůbec můžete jezdit autem... málem jsem sežral volant.

Napsal: 12 čer 2014, 22:18
od Ladas
Kdybys tu fungoval zvykneš si dneska za mnou nějakej pán rozhazoval rukama proč jedu pomalu a po 100m stál ve stejným štrůdlu jak já,byl ale vyčůranej předjel kolonu po kolejích objel to kolem dal si troje světla navíc a po půl kilometru jsem ho měl opět v zádech a stáli jsme zase, podotýkám že mu bylo tak 50+ divil jsem se že se vůbec rozčiluje v jeho věku je to o mrtvičku a mě to celkem pobavilo jinak při takovýmhle popojíždění s klimou 52 při 28 venku.
Napsal: 15 čer 2014, 10:34
od talec
Včera jsem měl zase možnost sledovat teplotu. V průměru mám při klidné jízdě teplotu v sání o cca 5C větší než je teplota venku

Na sprintech na 400m jsem měl u konce EGT 800C a teplotu sání cca 39C a venku bylo přes 20C

, takže si myslím, že cooler funguje více než skvěle

Napsal: 15 čer 2014, 11:04
od tiff
OT: pěkně mě se*ete s těma fotkama.
Sice mám teplotu v sání OK, ale když vidím 2500ot. při 160km/h, tak mi je do breku. Moje sériová 6Q v OII BKD už v té rychlosti toči přes 3000ot., v autě kravál jak prase, žere to jak sviň a celkově je ta převodovka úplně k ničemu

Napsal: 15 čer 2014, 11:11
od talec
Hele není to tak jak to vypadá

mám tacho cejchovaný do 300 a skládal to inženýr Motorpower, takže to nad kilo ukazuje na hovno

na fotce je vidět na maxiku rychlost z ABS 133km/h

Napsal: 15 čer 2014, 11:28
od tiff
Aha, díky za uvedení na pravou míru
V tom případě je to zpřevodované stejně naprd jako moje OII, při 134km/h mám 2600ot.
Napsal: 15 čer 2014, 11:39
od talec
Nedávno jsem jel na 6ku 4100ot a na tacho 270

jen nevím jaká byla skutečná rychlost
Napsal: 15 čer 2014, 15:18
od vilozx6
Dúfam, že som to nedoplietol, lebo Vag mi ukazuje tri tepelné hodnoty, ale píše tam len teplota. Len odhadujem ktoré sú ktoré. Jedno bude vzduch, druhé nafta tretie teplota vody.
Pri 130km/hod
30C vonku, nasavaný vzduch 60C , teplota nafty 49C, alebo opačne...
Večer som dával Väčší FMIC - sobota 25C nasávaný vzduch 40C, teplota nafty 37C, alebo opačne.
V meste ked som mu prikuril tak so mal aj 70C so starým FMICom

Napsal: 15 čer 2014, 18:09
od favo
tiff píše:Aha, díky za uvedení na pravou míru
V tom případě je to zpřevodované stejně naprd jako moje OII, při 134km/h mám 2600ot.
Od tohoto pána jsem měl taky pár dní budíky do 300 km/h a v úseku kde běžně auto rozjedu na 180 jsem jel 240. V první chvíli jsem si říkal jaká je ta nafta Max Motion super, ale jen do chvíle než jsem mrknul na otáčky motoru.
Pak mi nabourali auto a budíky šly do světa, páč prachy se hodily na opravu, ale vůbec mi nechybí, jak píše Talec do 100 km/h se tomu dalo věřit, ale potom to kecalo jak Palacký.
Napsal: 15 čer 2014, 18:55
od tiff
Třeba to bere jako součást úpravy na zvýšení výkonu, aby to teda doopravdy jelo "jako kráva" - před úpravou maximálka s bídou 200, po úpravě skoro 300

Napsal: 15 čer 2014, 22:35
od vilozx6
Ladas píše:popojíždění v koloně s klimou kolem 65 nejni problém...
Laďo - Aka je vlastne max. pripustná teplota nasávaneho vzduchu? Resp. bezpečná teplota?
Napsal: 15 čer 2014, 22:42
od tiff
U dieselu neexistuje nic jako nebezpečná teplota vzduchu.
I kdyby měl 150 stupňů, tak je to jedno a aktuní poškození motoru jako u benzínu nehrozí, jen to bude kouřit a poletí nahoru teplota výfukových plynů, což může být při delší zátěži potenciálně nebezpečné pro turbo.
Napsal: 15 čer 2014, 23:20
od vilozx6
tiff píše:U dieselu neexistuje nic jako nebezpečná teplota vzduchu.
I kdyby měl 150 stupňů, tak je to jedno a aktuní poškození motoru jako u benzínu nehrozí, jen to bude kouřit a poletí nahoru teplota výfukových plynů, což může být při delší zátěži potenciálně nebezpečné pro turbo.

no to som netušil. Myslel som , že ak nasavaš nejakých 80-90C hrozí poškodenie motora atď....Potom na prd som menil Fmic kua.

Napsal: 16 čer 2014, 06:21
od Ladas
Naprd nejsou pokud stále platí čím chladnější vzduch je a čím ho víc dostaneš do válce tak ve spolupráci se správnou dávkou nafty dostaneš odpovídající výkon

ale maximálně přípustné hodnoty teplot samozřejmě nikde udávané nejsou nicméně šetříš tím komponenty motoru a to nejni zase od věci ne?

Napsal: 16 čer 2014, 07:10
od vilozx6
Ladas píše:Naprd nejsou pokud stále platí čím chladnější vzduch je a čím ho víc dostaneš do válce tak ve spolupráci se správnou dávkou nafty dostaneš odpovídající výkon

ale maximálně přípustné hodnoty teplot samozřejmě nikde udávané nejsou nicméně šetříš tím komponenty motoru a to nejni zase od věci ne?

