Stránka 4 z 4
Napsal: 27 čer 2014, 18:25
od Pája 19
Ber to pozitivně. Aspoň už to neblije. Kdyby ti to cukalo kvůli vstřiku, tak by to mohlo bejt za jízdy vidět v měřenejch hodnotách vyrovnanosti chodu. Dokud vstřik nevynechá na delší dobu, tak se ani chyba do paměti závad neuloží.
Napsal: 27 čer 2014, 19:21
od Tomas6
Já bych zkusil jak tady radí kluci přiohýbat ty kontakty v konektorech na vstřiky.Setkal jsem se s PD které taky jen občas cuklo a občas ale taky jeden válec vynechal častěji. Napružily se kontakty a jezdí jako fík.Paměť závad byla vesměs prázdná
Napsal: 27 čer 2014, 19:26
od mecano
Vašek Žabenský píše:tak guferem to není
jak už jsem psal...ta kabeláž,za pokus to stojí
Napsal: 27 čer 2014, 19:53
od jurosdi
Píše,že pôvodné vstreky vôbec nedymili a menej to cukalo. Po výmene vstrekov to už mierne zadymí( v zátaži) a cuká to viac. Podla mna to vychádza na výpadok vstrekovača( asi kontakty). Pretože nové vstreky dajú viac nafty a výpadok je zretelnejší v silnejšom vznete....pôvodný slabší vstrek pri výpadku menej cukne,pretože má menší výkonový potenciál...
Napsal: 27 čer 2014, 21:20
od Vašek Žabenský
Konektory jsem napruzil a taky nic.Kuwa to je proste v p..i Fakt že jo

Napsal: 27 čer 2014, 21:23
od Vašek Žabenský
A jeste jsem zjistil ze me v brzske dobe čeká zopakovat si to i se spojkou
Napsal: 28 črc 2015, 09:15
od MirekX
Můžu se jen zeptat, jak se to gufero nasadí bez přípravku? - myslím to natočení kroužku. Díky
Napsal: 28 črc 2015, 10:15
od Pája 19
Natočení je zaaretovaný už z krámu. Lisuješ při klice s 1. válcem v horní úvrati.
Napsal: 28 črc 2015, 11:48
od MirekX
Díky moc, takže rozvody na přípravek (asi by stačila jen vačka) a nalisovat jak jsi popisoval přes měrky.
Máme na T5 venku převodovku, tak tam asi dáme nové gufero, je trochu poblitý - najeto 220 tis
Napsal: 28 črc 2015, 13:01
od MirekX
ještě se zeptám, to čidlo přehodím ze starého gufera, nebo je na novým guferu i to čidlo? Díky
Napsal: 28 črc 2015, 13:01
od sniper--
Já měl teď pujcenej přípravek z elitu , chvilku jsem na něj koukal ale je to s ním paráda.
Napsal: 28 črc 2015, 14:16
od Pája 19
Čidlo je zvlášť, přišroubovaný inbusem na bloku.
Re: Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD
Napsal: 01 říj 2024, 18:10
od M4rt4s
Zdravím chlapi, zkusím to tu oživit....
Potřeboval bych poradit jak hodně je jednotka háklivá na přesnost lisování signálního kroužku?
Měnil jsem gufero podle místního postupu, udělal jsem přípravky z vinglu vše nalisoval. Klika aretovana na rozvodech, aretace co přišla z obchodu tak taky v pohodě sedí, ale auto nechce chytit

Diagnostika hlásí p0321 vstupní obvod snímače otáček motoru - nesprávný signál...
Ještě jsem to jednou rozebral zkusil kousek trosku víc zaklepnout, ale bohužel houby platný...
Ten plast co přišel s kroužkem má minimální vůli cca 1m ale nevím jestli to může mít vliv?
Ještě jsem si říkal že by to odnesli čidlo, ale nejni mi jasný jak by se mohlo rozbít

Re: Výměna těsnění klikové= hřídele 1,9TDI PD
Napsal: 02 říj 2024, 10:56
od roman1648
Výrobce gufera ?
Jednou jsem dal na BXE gufero myslím AIC nebo co to bylo a motor ani neštěkl..
