To už nezná mezí!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ten zvedák a světla byl jen příklad, protože jsem si vzpomněl na souseda, který s bráchou dostavěl pěknou dílnu jen nahodit a udělat vnitřek. Tak se ptám, proč nejedeš dál? On, no podle projektu jsem se byl infomovat jak dál a bylo mi řečeno, spočítáno kolik podle svítivosti musím mít světel a ty stojí 80000 kč, tak na to kašlu...A to není všechno, atd. atd. No prostě to zabednil a nechal se zaměstnat za 24 000 kč s přesčasy, že má klid...Ale je tady jedno hledisko, on vozil auta, opravoval řachy apod., ale to skončilo a úpřímně řečeno, od té doby se jen živit opravami zvládne jen málokdo..Borci zvyklí na vejvary z dovozu, těžko přejdou na klasickou nudnou práci v dílně ...Věřte pánové, není to sranda i když to kolikrát vypadá silně vejvarově...Ty vole, on si vzal 15000kč/někdo to má jako výplatu/, ale borec zapomněl, že práce z toho byla třeba 3500 kč...Ale samozřejmě ,pravda je na obou stranách, lidé jsou různí... :)[/quote]

Jericho - ty jsi se minul povolanim, misto mechanika by jsi mohl z fleku delat smirciho soudce ;)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

No hlavní otázka je jestli se platí nájem a jak velký i když břemeno typu náročný syn je asi horší ale kdoví co syn nebo jeho spotřebu vlastně doopravdy pokrývá....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

Pokud mohu vstoupit do diskuze:
Vetsina zakazniku se zabyva jen marzemi z autodilu,ale je zajimavy ze treba takovyho zednika lidi neotravuji ze jim neda levnejsi material,nebo truhlare ktery jim neda levnejsi prkna.
Myslim si ze marze z autodilu patri servisu.Servis to ma na energii a na beh dilny.Pokud si nekdo mysli ze je jednoduche vest autodilnu,tak at si to nekdo zkusi.Ono se to lehce vsechno pocita od stolu,ale realita je trosku jina.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

adi píše:Pokud mohu vstoupit do diskuze:
Vetsina zakazniku se zabyva jen marzemi z autodilu,ale je zajimavy ze treba takovyho zednika lidi neotravuji ze jim neda levnejsi material,nebo truhlare ktery jim neda levnejsi prkna.
Myslim si ze marze z autodilu patri servisu.Servis to ma na energii a na beh dilny.Pokud si nekdo mysli ze je jednoduche vest autodilnu,tak at si to nekdo zkusi.Ono se to lehce vsechno pocita od stolu,ale realita je trosku jina.
Tak jasne, nejaka marze byt ma, ale asi taky vseho s mirou. JInak kdyz se neco stavi, tak si taky kazdej sezene material sam, zednik prijde jen stavet, truhlar je na tom podobne, na pile si koupim rezivo a dovezu do truhlarny, vyjde to levnejc :? Takze si myslim , ze platit premrsteny marze nema smysl
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Přesně tak lidi si myslíjak se cčlověk na tom navazuje ale nevidi náklady okolo
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

cin píše:
adi píše:Pokud mohu vstoupit do diskuze:
Vetsina zakazniku se zabyva jen marzemi z autodilu,ale je zajimavy ze treba takovyho zednika lidi neotravuji ze jim neda levnejsi material,nebo truhlare ktery jim neda levnejsi prkna.
Myslim si ze marze z autodilu patri servisu.Servis to ma na energii a na beh dilny.Pokud si nekdo mysli ze je jednoduche vest autodilnu,tak at si to nekdo zkusi.Ono se to lehce vsechno pocita od stolu,ale realita je trosku jina.
Tak jasne, nejaka marze byt ma, ale asi taky vseho s mirou. JInak kdyz se neco stavi, tak si taky kazdej sezene material sam, zednik prijde jen stavet, truhlar je na tom podobne, na pile si koupim rezivo a dovezu do truhlarny, vyjde to levnejc :? Takze si myslim , ze platit premrsteny marze nema smysl
Tak samozrejme nemyslim velike prehaneni marze.Druha vec je ta,ze jsem se setkal ze majitel si koupil auto a chtel si na tom nechat udelat udrzbu - svicky,kabely,filtry.Za vymenu dal v servise nehorazny balik penez,..Kdyz jel kolem me tak se stavil ze mu to cuka,to bylo cca 14dni po te udrzbe v tom servise.Ja jsem zjistil ze svicky nebyly meneny,kabely taky ne,a pritom to vse platil,...
Dale jsou lidi ze koukaji na kazdou korunu,tak to radeji vezou do servisu,ktery misto aby to auto opravil,tak ho jeste vice rozvrta,a pritom kdyby dal v jinem servise o 100kc vice,tak by mu to auto opravili poradne,..
Dalsi vec je ta,ze kdyz majitel auta pujde do autodilu,tak taky mu dil daji bez slevy,tak proc by mel davat servis slevu na dil.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

Je to jednoduchy, normalni clovek co pracuje a zivi se tim co umi proste da auto nebo jinou zakazku nekomu kdo se tim zivi necha to na nem. Ma na to zaruku a cenu zna vetsinou predem. Ono taky proc se potom s nekym dohadovat a resit kdo za co muze kdyz se neco nepodari. Kdyz stavim, dam firme nebo zivnostnikovi zakazku a neresim pak ze se vymlouva ze to neni jak ma byt protoze to co jsem si sam koupil bylo osuleny. Zrovna tak kdyz nekomu delam auto, delam ho tak aby se nevratilo s tim samym problemem. Ze jsou mezi nami prasata co neco nevymeni a nauctuji je smutny, ale podle me na to driv nebo pozdeji dojedou. Jiste ze si vyberu nekoho kdo nevymysli pi..viny a dela rozumne, na druhou stranu kde je ale taky pomer toho co takovy zednik musi umet a mit na co potrebuje k provozovani zivnosti oproti mechanikovi? A nad tim se nikdo nepozastavi. Musi takovy zednik aktualizovat nejaky data? Kupovat pripravky na novy modely, kupovat novy diagnostiky, protoze to co uz mam na novych autech nejede? A to si za hodinu prace reknou stejny penize a jeste dostanou kazdy den obed:)
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Odpovědi: 0
Registrován: 07 říj 2011, 10:16

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Poměrně pěkný shrnutí...
cin: Fakt myslíš, že když platíš 300/hod, že mechanik vydělává 300/hod?
Většina lidí by se asi divila, jaký procento zbyde skutečně do kapsy. A ty marže jsou nebo by měly bejt přesně o tom, co psal bmwrepair. Něco se vysere a zákazník neřeší kde je vina. Aspoň teda u slušnýho servisáka.
Takový ty věci typu naúčtováno a neuděláno, to nemá cenu řešit. Nehorázná prasárna a na to dotyčnej dojet prostě musí. Na zákazníkovi je, aby si vybral, komu svejch xstokorun na hodinu dá a dobře zvážil, jestli nejlevnější je skutečně nejlevnější i v konečným důsledku a co za svý prachy skutečně dostává a to nejen teď při předání hotovýho auta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

cin píše:Ten zvedák a světla byl jen příklad, protože jsem si vzpomněl na souseda, který s bráchou dostavěl pěknou dílnu jen nahodit a udělat vnitřek. Tak se ptám, proč nejedeš dál? On, no podle projektu jsem se byl infomovat jak dál a bylo mi řečeno, spočítáno kolik podle svítivosti musím mít světel a ty stojí 80000 kč, tak na to kašlu...A to není všechno, atd. atd. No prostě to zabednil a nechal se zaměstnat za 24 000 kč s přesčasy, že má klid...Ale je tady jedno hledisko, on vozil auta, opravoval řachy apod., ale to skončilo a úpřímně řečeno, od té doby se jen živit opravami zvládne jen málokdo..Borci zvyklí na vejvary z dovozu, těžko přejdou na klasickou nudnou práci v dílně ...Věřte pánové, není to sranda i když to kolikrát vypadá silně vejvarově...Ty vole, on si vzal 15000kč/někdo to má jako výplatu/, ale borec zapomněl, že práce z toho byla třeba 3500 kč...Ale samozřejmě ,pravda je na obou stranách, lidé jsou různí... :)
Jericho - ty jsi se minul povolanim, misto mechanika by jsi mohl z fleku delat smirciho soudce ;)[/quote]
Přitom je to ze života, téměř každý den okolo té dílny jezdím a před chvílí majitel u ní síknul louku.. :)
nepropadat panice...
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Odpovědi: 0
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

cin píše:
adi píše:Pokud mohu vstoupit do diskuze:
Vetsina zakazniku se zabyva jen marzemi z autodilu,ale je zajimavy ze treba takovyho zednika lidi neotravuji ze jim neda levnejsi material,nebo truhlare ktery jim neda levnejsi prkna.
Myslim si ze marze z autodilu patri servisu.Servis to ma na energii a na beh dilny.Pokud si nekdo mysli ze je jednoduche vest autodilnu,tak at si to nekdo zkusi.Ono se to lehce vsechno pocita od stolu,ale realita je trosku jina.
Tak jasne, nejaka marze byt ma, ale asi taky vseho s mirou. JInak kdyz se neco stavi, tak si taky kazdej sezene material sam, zednik prijde jen stavet, truhlar je na tom podobne, na pile si koupim rezivo a dovezu do truhlarny, vyjde to levnejc :? Takze si myslim , ze platit premrsteny marze nema smysl
Tak se koukni co ma zedník za vybavení kolik platí za topení , kam vozí odpad atd.
Začalo to tady diskuzí o oleji . přivezu olej a filtr . necham u vas starej olej starej filtr a diagnostikou mi vymažte servis.A olej vyleju do kanalu fitr do popelnice a diagnostiku mi přidělil stát nebo kde žijete (LOL)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Po par docela nepeknych mailech a zpravach (asi od mechaniku ktery jsem urazil) uz diskutovat nebudu, ale nicmene asi jak psal jericho , pravda bude nekde uprostred (offtopic)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

Panove kdyz vam prijde ze jako mechanici se mate oproti zednikum spatne a zijete v predstave ze zednikovi staci sufan, kelna a kladivko a vydela to co mechanik tak vam nic nebrani prodat svoje stotisicove vybaveni a jit makat na stavbu. Pak mi napiste jak vas to naplnilo a jak je to parada a hlavne jestli jste si financne pomohli.
Davate tady srovnani jako kdyby ten zednik prisel na stavbu, machl sufanem a mel vydelane na cely mesic.
Ono vsechno ma svoje.…
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 719
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Mechanik mi řekne: Pojď, mrknem kolik ten díl stojí. Má tam někde svůj účet u dodavatele, tam je jasně napsaný 1.500kč bez daně a on mi řekne - "bude to stát 1.500, daň ti nebudu počítat", tak je mi to srdečně jedno i kdyby měl marži pětikilo, protože to je jeho boj.
Za práci si řekne tak cca 200kč za hodinu bez papíru a já jsem plně spokojen, slušně děkuji a klaním se.

Když mi dělá nějakou opravdu drobnost tak mávne rukou, když má moje auto půl dne na heveru tak to zaplatit musím, to je jasný, nikdo z nás zadarmo nemaká.
Kdyby nebyly marže, bude ta hodina za 300 ostře u každého a za všechno a v servisu ten čas docela letí. To by se při placení i za kdejakou zdánlivou blbost při placení nejeden ksicht pěkně protáhnul.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nechci se nějak dotknout zedníků ale malta beton a multibat jsou dá se říct roky stejný ano je umění postavit i rovnou zeď ale jak jednou přijdeš na techniku jak na to už se to prakticky nemění ale opravovat auta je trošku jiná věc co model to inovace takže se musíš pořád vzdělávat a co auto tak to jiný přípravky a speciální nářadí takže srovnáváš 2 řemesla co nejdou nezlob se ale aby jsi měl trošku vybavení pro opravy aut tak k tomu ti nestačí kufr u kombíku aby jsi to tam narovnal jako když jdeš renovovat jádro....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

alni píše:kamoš to zažil v robote: prevložkovaly/krúžkovaly motor už neviem z akého stroja, keď to už bolo poskladané museli neikam odskočiť, ostal tam len jeden nováčik ktorému podaly bandasku nech ju naplní olejom (to snáď zvládne..), neskôr keď chcely natočiť v momente vytlačilo simering a polka dielne plávala v oleji...olej nalial po hrdlo
A co to je za debila, co si to ako prve pred startom neskontroluje.... A ked isiel prec, tak radsej 2x....
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“