Stránka 4 z 4
Napsal: 17 lis 2014, 08:24
od karluci2
Ladas píše:jo je to jak na EWT?
koukni do sekce prodám,jsou tam všechny převodový poměry vypsaný
Napsal: 25 bře 2015, 15:30
od Pipa95
čau, nechtěl sem zakládat nové téma, tak obnovím tohle... po tom co sem si neustále rozmýšlel co vlastně chci sem si konečně ujasnil... mám motor ALH v supr kondici, má 220 (doopravdy reálnejch) no a původně sem chtěl 150 ps jen za pomocí S764 a softu... jenže turbo není v úplně dobré kondici, takže přišlo v úvahu větší turbo. Mám jasný cíl a to 180 PS ale co k tomu mám k tomu pár otázek.
1) Jaké turbo bude vhodnější TSA180 nebo nové GT1749VA?
2) No dál sem hodně přemýšlel na FMIC, to určitě bude. Asi nakonec zvolím ARL stěnu. Ale otázka je zda budu potřebovat i sání ARL/ASZ a zda přes něj půjde dát původní vrchní kryt motoru.
3) A na 180 PS asi podávačku ještě potřebovat nebudu ne?
4) A co powerplusy zvládnou to? Nebo radši Race? Hlavu měnit nebudu
Napsal: 25 bře 2015, 16:27
od standa123
na 180ps uz musíš dat bud to tsa180 a nebo VB čko. VA čko tito neutáhne. Powerplusy ti budou stacit na 180ps ale premyslel bych uz asi o 11mm hlave do cerpadla aby tech 180 opravdu bylo. Na serii hlavu a nebo tu 11mm by ještě asi nemusela podavacka být. Když das trysky race 520 + VB čko tak budes mít 190ps i bez 11/12 hlavy. Ale urcite na tyhle turba a tenhle vykon uzto chce komplet sani ARL (sani do turba + saci parohy)A na nejakej vrchní kryt motoru se vykasly ...taky ho tam nemám

A nakonec spojka.......

Napsal: 25 bře 2015, 17:16
od Pipa95
no právě sem se trochu toho VBčka bál, že má podstatně horší náběh? ale kdybych díky tomuhle dostal 180-190 ps asi bych do toho šel a co ty powerplus stage 2 co máš ty? dají se někde sehnat? jo samozřejmě spojka je jasná, tu sem tu ani nezminoval
Napsal: 25 bře 2015, 18:07
od standa123
Dej VB cko....spodek ma paradni takze zadny problem. Pokud nechces davat vetsi hlavu do cerpadla tak dej rovnou trysky race520 a zo vb cko. Na tech 180-190 ps uplne idealni. Ty trysky co mam ja uz se prej nevyrabijou a tezko k sehnani. Ale neni tam az takovej rozdil mezi obyc a temahle. Potvrdil to sam tdi fun.......takze asi tak.
Napsal: 25 bře 2015, 19:52
od milda100
Pipa95 píše:čau, nechtěl sem zakládat nové téma, tak obnovím tohle... po tom co sem si neustále rozmýšlel co vlastně chci sem si konečně ujasnil... mám motor ALH v supr kondici, má 220 (doopravdy reálnejch) no a původně sem chtěl 150 ps jen za pomocí S764 a softu... jenže turbo není v úplně dobré kondici, takže přišlo v úvahu větší turbo. Mám jasný cíl a to 180 PS ale co k tomu mám k tomu pár otázek.
1) Jaké turbo bude vhodnější TSA180 nebo nové GT1749VA?
2) No dál sem hodně přemýšlel na FMIC, to určitě bude. Asi nakonec zvolím ARL stěnu. Ale otázka je zda budu potřebovat i sání ARL/ASZ a zda přes něj půjde dát původní vrchní kryt motoru.
3) A na 180 PS asi podávačku ještě potřebovat nebudu ne?
4) A co powerplusy zvládnou to? Nebo radši Race? Hlavu měnit nebudu
Hele,ja mel na VBcku,race 520,10mm hlava,podavacka,fmic asi 182ps a 410nm.
VA bych nedaval urcite,to bych bezpecne videl na 155ps.
Napsal: 25 bře 2015, 19:56
od standa123
jj presne tak---VA cko bych nedaval, prootze to je tak max do tech 155-160max jak pise milda..... dej VB + race520.....a nebo dej VB+pp764 a k nim aspoň 11 hlavu

....sam tdifun mi rikal ze na VB+race tryskach naladil 190ps na seriove hlave uplne v pohode

Napsal: 25 bře 2015, 20:05
od Pipa95
Tak teda dík všem za rady. A co s tou podávačkou, bude nutná nebo ne? Ono ji dodělat asi nebude úplně na škodu a nebude to nějak šíleně drahé ne ?
Napsal: 25 bře 2015, 20:07
od standa123
na serii cerpadlo nutna není......ale na skodu taky ne. staci sehnat cerpadlo a vymyslet kam to chces zapojit a je to
