Stránka 4 z 4
Napsal: 27 kvě 2015, 06:35
od misoVW
dhfool píše:Dvoupinové čidlo funguje pro ecu jen jako I/0, žádná reálná hodnota...
Blok hodnot 56 pole 4
0xxxx by měl být stav, kdy není žádný vysoký tlak v servu
1xxxx by mělo být, když je vysoký tlak v servu (plný rejd, rychlé točení)
Pokud to bude vše OK, tak zkus mrknout na ty hodnoty co jsem psal výše... (lambda,MAF...)
Pokial to je tak, tak je zrejme spinac stale zopnuty. Overim to vagom pre istotu. Kazdopadne Ti moc dakujem za pomoc.

Napsal: 27 kvě 2015, 07:02
od Tomas.cz
Jojo, uživatel dhfool toho ví o vozech opravdu hodně a nemá problém napsat radu, několikrát jsem ho v poslední době žádal o radu ohledně údržby vozidel BMW a s ochotou na dálku pomohl.
Nicméně vzpomínám si, že jsem kdysi řešil 1.8T O1, ta držela volnoběh někde kolem 1 200ot/min a níže neklesal, byl vandý tenhle 1/0 spínač na servotrubce, po výměně šel motor jak měl.
Napsal: 27 kvě 2015, 07:19
od misoVW

takych ludi si treba vazit, bohuzial je ich cim dalej tym menej. Spinac stoji 12€, uz som ho objednal. Auto ma dochodca, potrebuje ho skoro denne, chodi s manzelkou po lekaroch. Preto sa oprava tak natahuje, nemohol mi auto nechat do vyriesenia zavady.
Napsal: 27 kvě 2015, 07:24
od misoVW
dhfool mas SZ

Napsal: 27 kvě 2015, 16:43
od misoVW
Vyriešené, vadný spínač tlaku serva. Je stále zopnuty. Ešte raz vďaka členovi dhfool

Napsal: 08 říj 2017, 07:55
od Pomi777
Ahoj,moc prosim o rady.hledam na netu vsechno mozny ale konkretni problem jsem nenasel.Mam octavii z roku 2004,1.6 75kw.
Pri studenem startu asi 5 vterin litaji otacky 1000 az 1500,pak se srovnani,drzi se na cca 700 a pak vylitnou na 1000 a drzi se tam.Zatim je nova klapka.Pred vymenou to bylo jeste horsi.
Nemel s tim nekdo zkusenost?Moc diky za rady
Napsal: 08 říj 2017, 10:27
od slovacek.milos
odpoj váhu a ráno nastartuje co bude?
Napsal: 08 říj 2017, 12:13
od Pomi777
Ted to jdu zkusit.Naposledy jsem jel vcera vecer.Tak odpojim vahu a uvidim.diky
Napsal: 08 říj 2017, 13:28
od Pomi777
Po odpojedni vahy se otacky chovaly normalne(stejne jako po vymene klapky)jen auto cukalo.Kdyz jsem to udelal pri zahratem motoru,pridal jsem plyn tak pak mela tendenci chcipnout.Prijde mi ze proste drzi nizke otacky a a houpou se.V patek jsem menil klapku a od te doby to udelalo jen jen jednou ze se houpaly mezi 1200 a 1500.Jak by se chovalo auto kdyby byla v pytly vaha?
Napsal: 08 říj 2017, 13:53
od Pomi777
A co jsem zjistil...Otacku trosicku kolisaji ale kdyz rozvitim svetla tak se zvednou na 1000.Pak zhasnu,pridam plyn a zase spadnou na cca 700.
Napsal: 08 říj 2017, 14:30
od Pomi777
A dalsi jev,kdyz dojizdim na neutral k semaforu treba tak my vylitnou otacky na 1500
Napsal: 08 říj 2017, 15:25
od slovacek.milos
ta váha se umí někdy hádat s klapkou, že něco klapka nastaví a váha dá zas nějaký pojebaný údaj a než to řj motoru rozhodne co stím tak se prostě hádají
v nedělu to lépe vysvětlit neumím

Napsal: 08 říj 2017, 16:36
od Pomi777
A muze mit i vliv na to dojizdeni na neutral?A i na to ze si drzi otacky na 1000?
Napsal: 08 říj 2017, 16:38
od Pomi777
Jeste jsem dost vahal nad egr ventilem.Muze to byt i tim?
Napsal: 13 říj 2017, 06:05
od Pomi777
Tak uz zadne rady?No tak i tak diky.Budu muset pohledat uplne v jinem foru.