Emise 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@_Jose: Diky za info, pomuze (mimochodem, neni to Readiness?).
Tak panove, navrhuji na auta o objemu <2,0 vytvorit system V-band spon, v ramci kterych bude mozne nahodit na auto dil, ktery bude obsahovat katalyzator a DPF. Paklize tyto dva prvky budou nasazeny v co nejblizsi dobe pred nastupem na STK a budou pred montazi ciste, nemyslim si, ze by to to tech par mereni nemelo vydzet...nebo mate opacny nazor?
Tak panove, navrhuji na auta o objemu <2,0 vytvorit system V-band spon, v ramci kterych bude mozne nahodit na auto dil, ktery bude obsahovat katalyzator a DPF. Paklize tyto dva prvky budou nasazeny v co nejblizsi dobe pred nastupem na STK a budou pred montazi ciste, nemyslim si, ze by to to tech par mereni nemelo vydzet...nebo mate opacny nazor?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To Forest: Jo, Readiness, už jsem se opravil než jsi na to přišel. Jinak údajně tyto změny mají platit od 1.1.16 s účinností od poloviny 2016. Do té doby prý bude stačit vyčtení závad z ŘJ motoru a samozřejmě měření emisí. Ptal jsem se i na případnou nefunkční zásuvku OBD a údajně do té poloviny 2016, by to vozidlo prošlo také, i kdyby nešlo "načíst".Samozřejmě pokud projde následným měřením...
no hlavně ani pořádně nikdo neví jak readiness na kdejakém modelu vyvolat v podstatě kde co neprojde hlavně městský auta a dostat se do nul třeba na takovým lidovým autě 1,2HTP je při všem zdravém práce třeba i na hodinu proto je tam posun až do poloviny 2016 (nikdo ani z pánů nahoře netuší jak to bude všechno fungovat) každopádně STK se zdraží a emise počítejte taky teď ještě aby lebkouny napadlo (jak o tom uvažovali) STK každý rok
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
čisté chyby readiness nebo čistou paměť závad v jednotce? Takže by byl problém i špatná žhavička kterou hlasí každá druhá OII i po její výměně?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
co když mi to píše.
Stav Readiness není k dispozici!
Jednotka zřejmě není kompatibilní s OBD-II.
DATA: 0A 15 00 00
Stav Readiness není k dispozici!
Jednotka zřejmě není kompatibilní s OBD-II.
DATA: 0A 15 00 00
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Stačí chyba autorádia, klimatizace, komfortní jednotky a neprojdu STK?
Blbost....
Kolik bylo řečí před lety kdy se zpřísnila STK. Stále jde udělat STK aniž by auto opustilo teplo garáže. Byl jsem tento týden na STK a mají vypsáno zdražení od roku 2016 až o 50%. Vždy jsem měl diesel. Nedávno jsem prodal a pořídil benzín a zatím maximální spokojenost. Rozvod řetězem, bez turba, bez filtru... Nakonec i spotřeba srovnatelná, 2.0 110kW benzín - 1,9TDI 77kw.
Blbost....
Kolik bylo řečí před lety kdy se zpřísnila STK. Stále jde udělat STK aniž by auto opustilo teplo garáže. Byl jsem tento týden na STK a mají vypsáno zdražení od roku 2016 až o 50%. Vždy jsem měl diesel. Nedávno jsem prodal a pořídil benzín a zatím maximální spokojenost. Rozvod řetězem, bez turba, bez filtru... Nakonec i spotřeba srovnatelná, 2.0 110kW benzín - 1,9TDI 77kw.
Naposledy upravil(a) fuzzyi dne 14 lis 2015, 19:21, celkem upraveno 1 x.
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)