Stránka 4 z 4
Napsal: 30 srp 2016, 15:42
od turbo kamna power
ano, převodovka je stejná, takže žádný stres

Napsal: 30 srp 2016, 17:50
od Marek77
Je to podobné jako u jedničky Sharana. 81kW měla dvouhmotu, 66kW jednohmotu. Bez problémů to bylo záměnné.
Napsal: 30 srp 2016, 20:43
od Vici
Urcite bych koupil 2,0 .
Napsal: 30 srp 2016, 22:00
od zizalak
v práci máme fleetové 1.6 TDi výbava žebrák a vstřikovače se dělali už na 3 vozech z 5 nájezdy cca 170 - 200 nechtěl bych ten motor
Napsal: 31 srp 2016, 11:02
od PepaZima
Otazka jak piezo vstrik vydrzi po mechanicke strance i za predpokladu ze se tankuje kvalitni nafta + aditiva + vymena palivoveho filtru kazdych 15tis km napr
zizalak píše:v práci máme fleetové 1.6 TDi výbava žebrák a vstřikovače se dělali už na 3 vozech z 5 nájezdy cca 170 - 200 nechtěl bych ten motor
Napsal: 02 zář 2016, 14:43
od TomKala222
V práci 4x O2 FL rv. od 2011 do 2012 1.6 TDI 77kw, najeto 110 a postupně až na 160k km, zatím bez problémů. Klasika servis v Porsche Brno, servisní interval po 30tis km. Vlastním 2.0 TDI 103kW CFHC, a rozdíl je brutální, hlavně mi připadá, že 1.6 je strašně hlučná a má dlouhou převodovku. Ale na takový nenáročný jezdění OK, žádnej trhač asfaltu to není, ale zas na druhou stranu, jak se říká služební auto je nejrychlejší
Za mě určitě 2.0 TDI 103kW

Napsal: 04 zář 2016, 12:10
od toby66kw
Mě se nelíbí ta zadní náprava ala 0l, na těch 1,6tdickach

Napsal: 04 zář 2016, 12:23
od Rolan
Klikovku má až OIII, všechny OII mají multilink.
1.6 Tdi v OIII je úplně jinej motor než v OII.
Napsal: 04 zář 2016, 14:58
od toby66kw
Tak to mě nenapadlo že může někdo koupit 0ll v 1.6 tdi

Napsal: 04 zář 2016, 18:31
od turbo kamna power
toby66kw píše:Mě se nelíbí ta zadní náprava ala 0l, na těch 1,6tdickach

u trojkový ofce je klika i u dvoulitru, takže tam si nepomůžeš... jedině RS nebo 4-kola mají mulťák

Napsal: 04 zář 2016, 19:35
od toby66kw
turbo kamna power píše:toby66kw píše:Mě se nelíbí ta zadní náprava ala 0l, na těch 1,6tdickach

u trojkový ofce je klika i u dvoulitru, takže tam si nepomůžeš... jedině RS nebo 4-kola mají mulťák

Nebo G7 2.0Tdi,,, je ta retro náprava na hovno nebo je to jen má fobie

Napsal: 04 zář 2016, 19:55
od Rolan
Většina řidičů to stejně nepozná, nebo je jim to jedno a na servis je to jednodušší.
Když do E Mercedesu začali dopředu dávat obyčejný MacPherson, tak to taky málokomu vadilo
toby66kw píše:Tak to mě nenapadlo že může někdo koupit 0ll v 1.6 tdi

Někdy jsem zabržděnej, tak mi prosím vysvětli co jsi tím myslel?

Napsal: 04 zář 2016, 20:22
od toby66kw
Pokud je ve stejném autě i jednodušší motor . Nevím proč kupovat problém .
Napsal: 05 zář 2016, 15:55
od Rolan
Už ti rozumím
Bohužel, když chceš mladší ročník, facelift a diesel, tak se commonrailu nevyhneš. Bosch v 2.0 bude asi spolehlivější, ale zbytek motoru je u II. generace 2.0 konstrukčně stejnej jako v 1.6