vw bora 66kwh problem s turbom

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Zdravi
Honza[/quote]
neni to mimo ale vsetko je uz vymenene,,ja uz to vidim len na ten katalyzator skusim ho vihodit len problem je ze potom neprejdem cez STK..[/quote]

To je fakt alebo dohady ?? Práve som v stave ze mi odžralo rúru z "katalyzátora" smerom k tlmiču tak som rozmyšľal že to zruším. Ako s tou STK. (hm)
Sorry za vtretie sa do príspevku.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Ivo píše:Zdravi
Honza
neni to mimo ale vsetko je uz vymenene,,ja uz to vidim len na ten katalyzator skusim ho vihodit len problem je ze potom neprejdem cez STK..[/quote]

To je fakt alebo dohady ?? Práve som v stave ze mi odžralo rúru z "katalyzátora" smerom k tlmiču tak som rozmyšľal že to zruším. Ako s tou STK. (hm)
Sorry za vtretie sa do príspevku.[/quote]
no neviem ako to je doma myslim ze na slovensku to z 500 korunackou nejak prejde ale ja som v anglicku a tu to tak lahko nejde :D :D
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

go.vojta píše:AGR jsou stopro přetlakem.. zkus si vyzkoušet jestli ti chodí ta obtoková klapka.. jde hodně ztěžka, takže to nepůjde rukou. ale dost pochybuju že by to bylo seklé v otevřeném stavu. a pak zkuš zkusmo odpojit hadičku co vede do tý regulační plechovky.. bude to padat do nouzáku v otáčkách ale aspon vyzkoušíš jestli to jede v nízkých..pokud to i tak nepojede tak bych zkusil změřit skutečný tlak nějakým měřákem a porovnat to s hodnotou co dává snímač tlaku.. ještě takový dotaz.. rozvody a předvstřik jsou ok???
pri merani TDI graphom mi priesecnik tich dvoch ciar skace z hora na dol je to o,k ?alebo by sa to malo ustalit?nemam s tym velke skusenosti tak poradte mozna tam je zavada neviem
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

ja uz sa z tohto auta asi zblaznim.stale neviem co to je uz to riesim asi 3 mesiace a bezvysledku..auto ide celkom dobre lenze pri zaradenej 5 a otackach okolo 2200 idem 120 vsetko o.k ale pride kopec a bum nudzovy je tu.pred kopcom musim pridat plyn a zvisit tlak inak mi to padne a vipise mi nizky tlak na turbe kde moze este chyba ja uz fakt neviem,to auto ide v otackach super aj tlak je regulovany na 100 percent ja si to neviem nijak vysvetlit proste pomaly nabech turba auto musi byt v otackach okolo 3000 vtedy to auto ide jak strela preco???????
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

takze dnes som mal vonku turbo a zistil som nasledovne:klapka(OBTOK) ktora reguluje plniacy tlak v saciom potrubi zostavala pootvorena a to zapricinovalo ten pomaly nabeh tak som dal na tu tycku vacsie predpätie a zda sa ze vse je o.k.hodil som to teda na VAG a hodnoty su lepsie povedal by som ze uz su take aku maju byt no stale sa nemozem zbavit pocitu ze je auto aj tak lenive....auto ide do polovice plynu dobre ale druha polovica plynu je uplne mrtva dokonca sa mi zda ze cim viac pridam tym menej auto ide..ma niekdo vysvetlenie na toto akoby sa to auto dusilo alebo co ...este dodam ze EGR je zaslepeny ,katalizator vonku ,hadicky vymenene ,vaha vyskusana je v poriadku...moze toto zapricinovat aj spatny predstrek?TDI graf ukazuje sice ze je v poriadku no auto je velmi ostre naozaj uz si neviem dat rady .....
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

kuty21 píše:
go.vojta píše:AGR jsou stopro přetlakem.. zkus si vyzkoušet jestli ti chodí ta obtoková klapka.. jde hodně ztěžka, takže to nepůjde rukou. ale dost pochybuju že by to bylo seklé v otevřeném stavu. a pak zkuš zkusmo odpojit hadičku co vede do tý regulační plechovky.. bude to padat do nouzáku v otáčkách ale aspon vyzkoušíš jestli to jede v nízkých..pokud to i tak nepojede tak bych zkusil změřit skutečný tlak nějakým měřákem a porovnat to s hodnotou co dává snímač tlaku.. ještě takový dotaz.. rozvody a předvstřik jsou ok???
pri merani TDI graphom mi priesecnik tich dvoch ciar skace z hora na dol je to o,k ?alebo by sa to malo ustalit?nemam s tym velke skusenosti tak poradte mozna tam je zavada neviem
to dobře není , ten průsečík má sice pohyb , ale je minimální, může to dělat že se přidírá regulace předvstřiku v čerpadle, nebo i nízký tlak nafty v čerpadle, to že Tě to tahá za prdel v kopci , může být taky že máš zasrané sítko v koši v nádrži, tím by mohl být i nízký tlak nafty v čerpadle
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

teraz som ho cistil a dal novy palivovy filtr a stale nic ,,nechapem ze rano za studena to auto ide dobre no akonahle sa zohreje dost je to lenive jak svina,,a takto to uz potom ide cely den,zaujmave ze tlak v sani aj vaha su v poriadku no auto nejde,,
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a co ventil ovládání turba, je ok?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

aky n75??
Naposledy upravil(a) kuty21 dne 27 úno 2008, 23:05, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Smoke píše:a co ventil ovládání turba, je ok?
ten je o.k.dnes som zistil este jednu vec auto ide dobre aj v noci vyzera to tak ze to auto nejde iba cez den ked teplota vzduchu prekroci nejakych 15 stupnov vecer jak sa ochladi znova ide dobre ma niekto vysvetlenie na toto??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“