Stránka 4 z 4

Napsal: 15 lis 2017, 19:58
od Tomas6
V naftách asi rozdíl bude. Kupuju u nás na firmě co lejou do Tater a bagrů, jezdí na to celá firma i cr motory v nových superbech a problém není. Ale je taková až nepřirozeně žlutá. Když jsem bral domů do traktoru na benzině tak byla taková namodralá a řidší. Prostě jiná. Včera jsem měnil naftový filtr na svojí oktávce a v tělese filtru byla nafta taková dost kalná. Filtr ale moc zahumusený nebyl po cca 15000km. Ale zas sem řešil minibagr který měl ze stejného zdroje a filtr ucpaný. To tam byl tak týden. Když jsem to z něho vyléval tak na hadře sa usazovalo něco co vypadalo jak vazelina. Prostě hnus. Ale od té doby taky bez problémů. A přitom všecko z jedné bečky. A určitě na to jezdily aj ty superby... Tak já nevím.

Napsal: 15 lis 2017, 22:01
od slovacek.milos
Tomas6 píše:. Tak já nevím.
pokud nemáte ve firmě problém tak na tu naftu jezdi a to je celé, mám EO a OMV to mi fachčí, pak mám svoje palivo a vím, tím nechci na někoho nadávat nebo reklama, prostě dlohodobý výzkum, v SK slovnaft a OMV nic jiného bych neriskoval