Norma 505.01 a vydřené vačky PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

a teraz chodte kazdy k svojej PD, vytiahnite čerpadlo s plavákom z nádrže a zdvihnite ruku kto ho má čisto biele....

nik?


a sme doma ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Mel jsem venku pro preventivni kontrolu v zari.Krasne cisto, pasik.Gumicky jeste nemeneny.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já ho měl taky venku.Taky bylo po těch km ok. Heh.Ja zkoušel kde co než jsem usoudil že to asi bude fakt dělat dvojhmota. No ona se mezitím zhoršila.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

:D ale nie sitko páni...obal čerpadla na sebe nemal jemný čierny povlak? :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo to jo.I filtr bývá černý. To u každého PD. Ale nafta nepadá, starty na brnk...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tym sa dostávame k pointe že tie gumičky nie sú 100, istú časť pustia ;)....

ide o to...kedy je to "moc"
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

tom hanks píše: Hlavně nepiš žes tam lil jenom olej http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ( čtvrtý řádek odspodu-Engine Flush) kdybys JENOM vyměnil filtr a nalil NORMU co udává VÝROBCE a ne nějaký s....y tak se vsadím že to auto jen jezdí.
Ono to nebude zase tak horký jak píšeš, protože kdyby jsi četl vše co jsem otom napsal, tak by ses tam dočetl že Engine flush používám u posledních výměn což jsou tři náplně oleje a dlouho potom co jsem zjistil problém s další vačkou.
Navíc potom co jsem ho použil naposled, tak mi zmizelo klapání hydroštelů po startu, takže bych to zase tak nezatracoval, obzvláště u motoru co má najeto kdo ví kolik a s podivnou minulostí, kdy si nemůžu být jist jak a zda se měnil olej v motoru u původního majitele, protože jak už jsem tu kdysi psal, první náplň kterou jsem z motoru vypouštěl já, nechtěla ani téct a to bylo léto. Norma co udává výrobce je 505.01 a tam tam šla vždy, to že výrobci olejů mění receptůru jen proto aby se olej mohl lít i do motorů s DPF já už neovlivním. Olej měním i 3x do roka a jsem takový blázen, jak mám napsáno u avataru, že při výměně oleje naprázdno protočím startérem, aby vytekl olej i ze sacího koše a z prostoru filtru olej odsávám a olej z vany nechávám přes noc vykapávat aby se dostalo ven co nejvíc starého oleje. Po nalití nového opět točím startérem s odpojenými vstřiky, aby se nasál nový olej, než motor nastartuji. Ale třeba mi napíšeš co tam mám lít za olej s tou správnou NORMOU, abych už mohl jen jezdit.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

kanin píše:favo -> promiň za OT, ale s tím lupáním a vrzáním na straně spolujezdce jsem taky bojoval...nakonec stačilo pořádně namazat panty ve dveřích (noteeth) ...ale že to dokáže vydávat zvuky, jak kdyby mělo upadnou rameno i s těhlicí ;)
Pravda, dveře u spolujezdce tak často nemažu, protože je moc nepoužívám, ale když je žena otvírá, tak nezavržou ani náhodou.
Faktem ale je, že je mám měněný a při zavírání moc dobře nesedí a musí se víc bouchnout.
Nějak nejsem schopný se dokopat k tomu, abych je pořádně dopasoval, prostě je nepoužívám a podle toho to vypadá. :roll:
Dveře u řidiče jsem si dopasoval tak, že na zabouchnutí stačí i síla omezovače.

Jinak ještě k tomu Engine Flush, čichal jsem k tomu a smrdí to jak nafta.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Tomas6 píše:Gumičky jsou vždycky jak nové. Kromě té spodní.
Když je vyměníš za nový tak sou za 50tkm taky jako nový, ale tvrdý. Prachovky na klouby se vozí z Pakystánu, to těsnění počítám taky (noteeth)
Člověk se pořád učí.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Takhle vypadalo moje čerpadlo když jsem ho vytáhl z nádrže při montáži bufíku.
Hadrem jsem se ho ani nedotkl. Asi holt italská nafta nebude takový humus.


https://img8.rajce.idnes.cz/d0802/5/516 ... .jpg?ver=9
https://img8.rajce.idnes.cz/d0802/5/516 ... .jpg?ver=6
https://img8.rajce.idnes.cz/d0802/5/516 ... .jpg?ver=6
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

octaviask píše:tym sa dostávame k pointe že tie gumičky nie sú 100, istú časť pustia ;)....

ide o to...kedy je to "moc"
Je to tak konstruované, pokud si dobře vzpomínám, tak z akustických důvodů... Když si vezmeš, jaké tlaky to drží ta M6, tak si to prostě někdy pšoukne no... (rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

dhfool píše:
octaviask píše:tym sa dostávame k pointe že tie gumičky nie sú 100, istú časť pustia ;)....

ide o to...kedy je to "moc"
Je to tak konstruované, pokud si dobře vzpomínám, tak z akustických důvodů... Když si vezmeš, jaké tlaky to drží ta M6, tak si to prostě někdy pšoukne no... (rofl)
však vieme o čom rozpravame ;) len proste ....má to svoje úskalia...

tie gumičky treba proste meniť a šróbky tiež...

ak tam niekto raz da stare srobky..papa
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

černota může být taky z tandemu.
Co se týká těch prodávaných origo olejů,tak některé jsou prošlé datumově a ty co ne, tak když jsme chodili na praxi do porshe, mechanici to co jim zbylo v kropici slívali do kanystrů v ponku a převoďáky vyfasujou 2 nebo 3 litry a nalejou tam vždy míň. A ty prebytky pak slívají do jednoho a když mají množství na výměnu, použijí ty slitky a nenačatou lahev domů.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Biimbo píše:černota může být taky z tandemu.
Co se týká těch prodávaných origo olejů,tak některé jsou prošlé datumově a ty co ne, tak když jsme chodili na praxi do porshe, mechanici to co jim zbylo v kropici slívali do kanystrů v ponku a převoďáky vyfasujou 2 nebo 3 litry a nalejou tam vždy míň. A ty prebytky pak slívají do jednoho a když mají množství na výměnu, použijí ty slitky a nenačatou lahev domů.
a bývávali doby kdy bylo ve značkáči i huř a bůh ví jestli ještě nejni......
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Favo : on asi ten ital, jako všichni tomu moc nedal.. bůh ví co v tom motoru je/není.. :-( auta z itálie moc nemám rád právě kvůli tomu... většinou se o ně nestarají a jedou pilu.. německé jsou zas zničené od soli..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“