Stránka 4 z 9
Napsal: 10 pro 2017, 18:28
od octaviask
a teraz chodte kazdy k svojej PD, vytiahnite čerpadlo s plavákom z nádrže a zdvihnite ruku kto ho má čisto biele....
nik?
a sme doma

Napsal: 10 pro 2017, 19:23
od uiqjirka
Mel jsem venku pro preventivni kontrolu v zari.Krasne cisto, pasik.Gumicky jeste nemeneny.
Napsal: 10 pro 2017, 20:01
od Tomas6
Já ho měl taky venku.Taky bylo po těch km ok. Heh.Ja zkoušel kde co než jsem usoudil že to asi bude fakt dělat dvojhmota. No ona se mezitím zhoršila.
Napsal: 10 pro 2017, 20:13
od octaviask

ale nie sitko páni...obal čerpadla na sebe nemal jemný čierny povlak?

Napsal: 10 pro 2017, 20:31
od Tomas6
Jo to jo.I filtr bývá černý. To u každého PD. Ale nafta nepadá, starty na brnk...
Napsal: 10 pro 2017, 21:03
od octaviask
tym sa dostávame k pointe že tie gumičky nie sú 100, istú časť pustia

....
ide o to...kedy je to "moc"
Napsal: 10 pro 2017, 21:46
od favo
Ono to nebude zase tak horký jak píšeš, protože kdyby jsi četl vše co jsem otom napsal, tak by ses tam dočetl že Engine flush používám u posledních výměn což jsou tři náplně oleje a dlouho potom co jsem zjistil problém s další vačkou.
Navíc potom co jsem ho použil naposled, tak mi zmizelo klapání hydroštelů po startu, takže bych to zase tak nezatracoval, obzvláště u motoru co má najeto kdo ví kolik a s podivnou minulostí, kdy si nemůžu být jist jak a zda se měnil olej v motoru u původního majitele, protože jak už jsem tu kdysi psal, první náplň kterou jsem z motoru vypouštěl já, nechtěla ani téct a to bylo léto. Norma co udává výrobce je 505.01 a tam tam šla vždy, to že výrobci olejů mění receptůru jen proto aby se olej mohl lít i do motorů s DPF já už neovlivním. Olej měním i 3x do roka a jsem takový blázen, jak mám napsáno u avataru, že při výměně oleje naprázdno protočím startérem, aby vytekl olej i ze sacího koše a z prostoru filtru olej odsávám a olej z vany nechávám přes noc vykapávat aby se dostalo ven co nejvíc starého oleje. Po nalití nového opět točím startérem s odpojenými vstřiky, aby se nasál nový olej, než motor nastartuji. Ale třeba mi napíšeš co tam mám lít za olej s tou správnou NORMOU, abych už mohl jen jezdit.
Napsal: 10 pro 2017, 21:51
od favo
kanin píše:favo -> promiň za OT, ale s tím lupáním a vrzáním na straně spolujezdce jsem taky bojoval...nakonec stačilo pořádně namazat panty ve dveřích

...ale že to dokáže vydávat zvuky, jak kdyby mělo upadnou rameno i s těhlicí

Pravda, dveře u spolujezdce tak často nemažu, protože je moc nepoužívám, ale když je žena otvírá, tak nezavržou ani náhodou.
Faktem ale je, že je mám měněný a při zavírání moc dobře nesedí a musí se víc bouchnout.
Nějak nejsem schopný se dokopat k tomu, abych je pořádně dopasoval, prostě je nepoužívám a podle toho to vypadá.

Dveře u řidiče jsem si dopasoval tak, že na zabouchnutí stačí i síla omezovače.
Jinak ještě k tomu Engine Flush, čichal jsem k tomu a smrdí to jak nafta.
Napsal: 10 pro 2017, 22:00
od šulda
Tomas6 píše:Gumičky jsou vždycky jak nové. Kromě té spodní.
Když je vyměníš za nový tak sou za 50tkm taky jako nový, ale tvrdý. Prachovky na klouby se vozí z Pakystánu, to těsnění počítám taky

Napsal: 10 pro 2017, 22:03
od favo
Napsal: 10 pro 2017, 22:10
od dhfool
octaviask píše:tym sa dostávame k pointe že tie gumičky nie sú 100, istú časť pustia

....
ide o to...kedy je to "moc"
Je to tak konstruované, pokud si dobře vzpomínám, tak z akustických důvodů... Když si vezmeš, jaké tlaky to drží ta M6, tak si to prostě někdy pšoukne no...

Napsal: 10 pro 2017, 22:52
od octaviask
dhfool píše:octaviask píše:tym sa dostávame k pointe že tie gumičky nie sú 100, istú časť pustia

....
ide o to...kedy je to "moc"
Je to tak konstruované, pokud si dobře vzpomínám, tak z akustických důvodů... Když si vezmeš, jaké tlaky to drží ta M6, tak si to prostě někdy pšoukne no...

však vieme o čom rozpravame

len proste ....má to svoje úskalia...
tie gumičky treba proste meniť a šróbky tiež...
ak tam niekto raz da stare srobky..papa
Napsal: 11 pro 2017, 07:11
od Biimbo
černota může být taky z tandemu.
Co se týká těch prodávaných origo olejů,tak některé jsou prošlé datumově a ty co ne, tak když jsme chodili na praxi do porshe, mechanici to co jim zbylo v kropici slívali do kanystrů v ponku a převoďáky vyfasujou 2 nebo 3 litry a nalejou tam vždy míň. A ty prebytky pak slívají do jednoho a když mají množství na výměnu, použijí ty slitky a nenačatou lahev domů.
Napsal: 11 pro 2017, 07:14
od hansdob
Biimbo píše:černota může být taky z tandemu.
Co se týká těch prodávaných origo olejů,tak některé jsou prošlé datumově a ty co ne, tak když jsme chodili na praxi do porshe, mechanici to co jim zbylo v kropici slívali do kanystrů v ponku a převoďáky vyfasujou 2 nebo 3 litry a nalejou tam vždy míň. A ty prebytky pak slívají do jednoho a když mají množství na výměnu, použijí ty slitky a nenačatou lahev domů.
a bývávali doby kdy bylo ve značkáči i huř a bůh ví jestli ještě nejni......
Napsal: 11 pro 2017, 08:55
od Vici
Favo : on asi ten ital, jako všichni tomu moc nedal.. bůh ví co v tom motoru je/není..

auta z itálie moc nemám rád právě kvůli tomu... většinou se o ně nestarají a jedou pilu.. německé jsou zas zničené od soli..